Last Epoch arpg

Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Onko kenenkään muun mielestä tämä peli aivan liian helppo? Ainakin bladedancerilla laittaa hakeutuvat miekat pyörimään ja juoksee kentät läpi. Vähän hyppii sitten vihujen päälle, jos ei miekoista kuole.

E: Ja tosiaan kamojakin vaihtanut jonkun kerran tossa lvl 20 aikaa ja nyt chapter 9 menossa lopuillaan.
Tuo bladedancer on vähän OP. Muilla hahmoilla joutuu vähän pelamaankin mutta blade dancer oneshottaa kaiken ihan end gameen asti. Se johtuu Shadow Daggers skillistä jota mm tuo pyörivä blade proccaa. Shadow Daggersien base dmg on 60 ja se hyötyy niin throw kuin melee damagesta.

Ku vedin campaingin läpi oli mulla Shadow daggers damage 15k ja olin että saakohan tätä enää ylöspäin. 1 päivä myöhemmin olin saanut sen nostettua 70k:n ja tuolla oneshottailee jengiä noissa lvl 100 kentissäkin vaikka oma leveli vasta jossain 80 paikkeilla.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
496
Tuo bladedancer on vähän OP. Muilla hahmoilla joutuu vähän pelamaankin mutta blade dancer oneshottaa kaiken ihan end gameen asti. Se johtuu Shadow Daggers skillistä jota mm tuo pyörivä blade proccaa. Shadow Daggersien base dmg on 60 ja se hyötyy niin throw kuin melee damagesta.

Ku vedin campaingin läpi oli mulla Shadow daggers damage 15k ja olin että saakohan tätä enää ylöspäin. 1 päivä myöhemmin olin saanut sen nostettua 70k:n ja tuolla oneshottailee jengiä noissa lvl 100 kentissäkin vaikka oma leveli vasta jossain 80 paikkeilla.
Joo. Taitaa tosiaan olla vähän rikki tuo hahmo, kun ei oikeen tarvinut mitään muuta tosiaan tehdä, kun heittää ohjautuvat miekat eteenpäin ja juosta perään ja toistaa tätä koko kentän läpi. Harvinaisen tylsä hahmo tosin kyllä pelata, koska oikeastaan yksi skilli mitä tuli käyteyttyä. Välillä tylsyyksissä sitten saattoi mennä lyömäänkin jotain.

E: Sen verran vielä, että en katsonut mitään buldia, kamoja tai muutakaan netistä. Tosta olisi saanut varmaan vielä 100x tehokkaammankin jollain maxrollin buildilla. Lvl 54 tais olla ukko, kun meni läpi pääjuoni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Joo. Taitaa tosiaan olla vähän rikki tuo hahmo, kun ei oikeen tarvinut mitään muuta tosiaan tehdä, kun heittää ohjautuvat miekat eteenpäin ja juosta perään ja toistaa tätä koko kentän läpi. Harvinaisen tylsä hahmo tosin kyllä pelata, koska oikeastaan yksi skilli mitä tuli käyteyttyä. Välillä tylsyyksissä sitten saattoi mennä lyömäänkin jotain.

E: Sen verran vielä, että en katsonut mitään buldia, kamoja tai muutakaan netistä. Tosta olisi saanut varmaan vielä 100x tehokkaammankin jollain maxrollin buildilla. Lvl 54 tais olla ukko, kun meni läpi pääjuoni.
Tuosta hahmosta tulee itseasiassa tosi hauska pelattava! Eli vedät monolithia combolla Synchronized strike -> shadow cascade -> Shift.
Ja bosseissa sitten käytät smoke bombia + Umbral Bladea heittelen koska aina ei voi mennä bossin lähelle.

Nuo miekat ei stäkkää, eli sama damage oli sitten 1 vai 3 pyörivää miekkaa vihun päällä, joten sen takia bosseihin riittää että heittää välillä yhen Umbralin kaukaa. Mutta isoin damage tulee tietenkin tuosta Synchronized strike koska se prokkaa tosi monta Shadow Daggersia samantien.

Tää buildi taitaa olla pelin nopein clearaa monolitheja sekä bossi damage on hyvä myös. Ainoastaan Falcon roguelle saa isomman bossidamagen, se nimittäin pystyy clearaa jokaisen bossin muutamassa sekunnissa, video alla. Mutta Blade dancerillekkin saa erittäin kovan bossi damagen + blade dancer pystyy clearaa nopeempaa monolitheja.

 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
496
Tuosta hahmosta tulee itseasiassa tosi hauska pelattava! Eli vedät monolithia combolla Synchronized strike -> shadow cascade -> Shift.
Ja bosseissa sitten käytät smoke bombia + Umbral Bladea heittelen koska aina ei voi mennä bossin lähelle.

Nuo miekat ei stäkkää, eli sama damage oli sitten 1 vai 3 pyörivää miekkaa vihun päällä, joten sen takia bosseihin riittää että heittää välillä yhen Umbralin kaukaa. Mutta isoin damage tulee tietenkin tuosta Synchronized strike koska se prokkaa tosi monta Shadow Daggersia samantien.

Tää buildi taitaa olla pelin nopein clearaa monolitheja sekä bossi damage on hyvä myös. Ainoastaan Falcon roguelle saa isomman bossidamagen, se nimittäin pystyy clearaa jokaisen bossin muutamassa sekunnissa, video alla. Mutta Blade dancerillekkin saa erittäin kovan bossi damagen + blade dancer pystyy clearaa nopeempaa monolitheja.

Juu. Menee itsellä kyllä tauolle tämä peli. Odottelen, että tonne endgameen tulisi jotain muutakin, kun nuo monolithit. Tai toivottavasti tulee lisää sisältöä peliin. Ei ainakaan tähän perään houkuta alkaa pelaamaan edes uudella hahmolla kampanjaa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
Pelissä on kyllä ihan hyvä pohja, saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, tiimi ainakin vaikuttaa pätevämmältä kuin esim D4 pelle porukka :rofl: .
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Todella moni classi voi huidella kampanjan läpi "nollat taulussa". Oikeastaan kun tajuaa miten geari, craftaus ja skillien skaalaus toimii niin väittäisin että jokaisella classilla voi "oneshottailla" tiensä kampanjan läpi ja pitkälle monoliitteihin. Varsinainen end-game alkaa empowered monoliiteista, jollonka käynnistyy maksimigrindi paremman gearin, parempien siunausten ja legejen "smäshäämisen" kanssa. Empowered monoihin asti peli on sellasta tutoriaalivaihetta melkeimpä :D

Launchiin rollasin warlockin, ja kun katselin kykypuuta ja skillejä niin sieltä osu silmiin curset ja se miten helppo niitä on skaalata ihan älyttömästi. Jossain lvl30 jälkeen mulla oli jo spirit-plague siinä kunnossa että se tappoi viholliset sekunneissa, ja levisi sitten seuraaviin --> tapoin mobeja pitkälle ruudun ulkopuolella. Siinä sitten juoksi loot-filtterin kanssa mappeja läpi ja keräsi kamoja. Samoin bossit täysin aseettomia, toistaiseksi nopein ja kivuttomin lagonin tappo, meni jotain kymmenen-viisitoista sekuntia poislukien se vaihe missä teleportataan huitomaan lonkeroita. Monoliiteissa nyt myös täyttä läpihuutoa, plaguesta alkaa puhti loppumaan mutta fissure näyttää skaalaavan helposti vielä tästä ylöspäin. Siitä en ole huolissani etteikö haastetta tule vastaan, tiedän jo valmiiksi että tulee. Empowered Monoliitti skaalaa loputtomasti, eikä siinä muodostu koskaan katoksi se että hahmo tekisi liian vähän vahinkoa, vaan paremminkin se että korruption kasvaessa viholliset alkaa tekemään ihan älyttömästi lämää ja jossain kohtaa ei vaan pysy enää hengissä. Tästä johtuen kaikki endgame-buildit pyrkii ratkaisemaan elossapysymisen, ja turpaanvetokyvykkyys eli dmg-lukemat tulee sitten kakkosena. Ja tämän takia pelin arvokkaimpia esineitä ovat olleet wardia kasvattavat esineet, blokkia tai dodgea tehostavat esineet ym. elossapitovälineet.

Tällä hetkellä tuolla on näköjään pikku "bugi" (tai ominaisuus) päässyt deveiltä warlokin osalta läpi; bonecurse sisältää noodin jolla voi tehdä luuaitoja. Peli käsittelee näitä minioneina, ja näillä on saamaristi hitpointteja. Samaan aikaan 'lockin toisella kyvyllä voi uhrata minionin ja muuttaa prosenttiosuuden näiden hipareista wardiksi, eli kilveksi. Esineisiin vaan minion-hp statteja, ja pystyy saamaan itselleen yli 100k wardin --> hahmo on lähes kuolematon --> voi jyystää korruption todella, todella korkealle (yli tuhanteen todennäköisesti, kun devit puhui ennen release-pätsiä että he haluaisivat nähdä corruption "käpin" n. 300 paikkeilla).

Mulle isoin ja parhain buusti launchissa on toi kauppias/selffound treidi-kilta-härpäke-mikälie. Circle of Fortune itselläni valittuna, ja tämä toi kokonaan uuden sykkeen superhyvien itemeiden metsästykseen. Paljon aiempaa helpompi target-farmata, sekä myös naurattaa ajoittain kun lauksee jonkun ihan älyttömän loot-pinjatan jos on CoF questi vaikka jonkin bossin tappoon ja rewardina tulee 10kpl ylimääräisiä legejä :D Todella mukava metsästää parhaita statteja, ja kerrankin tuntuu että on toivoa saada ne 0.3% LP3 (tai 4) versiot uniikeista, että voi craftata sitten jotain älytöntä legeä. Mun kaltaiselle luuttihuoralle ihan ykkösjuttu tämä.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 371
Nyt on pelattu Falconer sekä BladeDancer +80lvl ja on kyllä maistunut. PS4 ohjaimella on paljon mukavempaa pelata kuin hiiri+näppis kombolla.

Noilla kahdella hahmolla on erittäin hauska pelata, clearausnopeus ja bossitappo nopeus on kyllä omaa luokkaansa koska pystyy haste päällä juoksemaan + hyppelemään jatkuvasti eteenäpäin ja mobit sulaa vierestä. Mikään muu hahmo ei taida päästä noihin movement speedeihin, paitsi toki marksman (rogue myös).
Tein samanlaisen Falconerin mitä tuossa ylempänä videota laitoin ja bossit kuolee lähes välittömästi, saa miljoonittain tehtyä damagea muutamassa sekunnissa. Tuo Falconerin Dive skilli on kyllä aivan rikki miljoonineen damagoineen eikä vaadi edes kallista tavaraa. Esimerkiksi sen Talon boweja saa ilmaiseksi bazaarista mikä on ylivoimaisesti isoin damage lähde. Ja sitten Baldedancerin Shadow Daggers on hieman OP, mutta ei silti aivan yhtä rikki kuin tuo Dive.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
873
Todella moni classi voi huidella kampanjan läpi "nollat taulussa". Oikeastaan kun tajuaa miten geari, craftaus ja skillien skaalaus toimii niin väittäisin että jokaisella classilla voi "oneshottailla" tiensä kampanjan läpi ja pitkälle monoliitteihin. Varsinainen end-game alkaa empowered monoliiteista, jollonka käynnistyy maksimigrindi paremman gearin, parempien siunausten ja legejen "smäshäämisen" kanssa. Empowered monoihin asti peli on sellasta tutoriaalivaihetta melkeimpä :D

Launchiin rollasin warlockin, ja kun katselin kykypuuta ja skillejä niin sieltä osu silmiin curset ja se miten helppo niitä on skaalata ihan älyttömästi. Jossain lvl30 jälkeen mulla oli jo spirit-plague siinä kunnossa että se tappoi viholliset sekunneissa, ja levisi sitten seuraaviin --> tapoin mobeja pitkälle ruudun ulkopuolella. Siinä sitten juoksi loot-filtterin kanssa mappeja läpi ja keräsi kamoja. Samoin bossit täysin aseettomia, toistaiseksi nopein ja kivuttomin lagonin tappo, meni jotain kymmenen-viisitoista sekuntia poislukien se vaihe missä teleportataan huitomaan lonkeroita. Monoliiteissa nyt myös täyttä läpihuutoa, plaguesta alkaa puhti loppumaan mutta fissure näyttää skaalaavan helposti vielä tästä ylöspäin. Siitä en ole huolissani etteikö haastetta tule vastaan, tiedän jo valmiiksi että tulee. Empowered Monoliitti skaalaa loputtomasti, eikä siinä muodostu koskaan katoksi se että hahmo tekisi liian vähän vahinkoa, vaan paremminkin se että korruption kasvaessa viholliset alkaa tekemään ihan älyttömästi lämää ja jossain kohtaa ei vaan pysy enää hengissä. Tästä johtuen kaikki endgame-buildit pyrkii ratkaisemaan elossapysymisen, ja turpaanvetokyvykkyys eli dmg-lukemat tulee sitten kakkosena. Ja tämän takia pelin arvokkaimpia esineitä ovat olleet wardia kasvattavat esineet, blokkia tai dodgea tehostavat esineet ym. elossapitovälineet.

Tällä hetkellä tuolla on näköjään pikku "bugi" (tai ominaisuus) päässyt deveiltä warlokin osalta läpi; bonecurse sisältää noodin jolla voi tehdä luuaitoja. Peli käsittelee näitä minioneina, ja näillä on saamaristi hitpointteja. Samaan aikaan 'lockin toisella kyvyllä voi uhrata minionin ja muuttaa prosenttiosuuden näiden hipareista wardiksi, eli kilveksi. Esineisiin vaan minion-hp statteja, ja pystyy saamaan itselleen yli 100k wardin --> hahmo on lähes kuolematon --> voi jyystää korruption todella, todella korkealle (yli tuhanteen todennäköisesti, kun devit puhui ennen release-pätsiä että he haluaisivat nähdä corruption "käpin" n. 300 paikkeilla).

Mulle isoin ja parhain buusti launchissa on toi kauppias/selffound treidi-kilta-härpäke-mikälie. Circle of Fortune itselläni valittuna, ja tämä toi kokonaan uuden sykkeen superhyvien itemeiden metsästykseen. Paljon aiempaa helpompi target-farmata, sekä myös naurattaa ajoittain kun lauksee jonkun ihan älyttömän loot-pinjatan jos on CoF questi vaikka jonkin bossin tappoon ja rewardina tulee 10kpl ylimääräisiä legejä :D Todella mukava metsästää parhaita statteja, ja kerrankin tuntuu että on toivoa saada ne 0.3% LP3 (tai 4) versiot uniikeista, että voi craftata sitten jotain älytöntä legeä. Mun kaltaiselle luuttihuoralle ihan ykkösjuttu tämä.
Itsekin Warlockia pyörittänyt, juurikin Spirit Plague/Bone Curse combolla. Kaverina Chaos bolts ja fissure, mutta juurikin noi curset ovat silkkaa hupia kun pikkuvihut vaan räjähtelee riveissä. Eilen aloitin empowered monot levelillä 87 ja hengissä selviäminen on kyllä suht haastavaa. Pitää varmaan kokeilla tuota veil exploittia.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Itsekin Warlockia pyörittänyt, juurikin Spirit Plague/Bone Curse combolla. Kaverina Chaos bolts ja fissure, mutta juurikin noi curset ovat silkkaa hupia kun pikkuvihut vaan räjähtelee riveissä. Eilen aloitin empowered monot levelillä 87 ja hengissä selviäminen on kyllä suht haastavaa. Pitää varmaan kokeilla tuota veil exploittia.
Mä jätin veil exploitin omaan arvoonsa, tuntuu niin juustolta. Kirjaimellisesti laukaset bonecursen, syntyy niitä "luumuureja" hahmon ympärille, välittömästi Veil päälle ja jyräät ne muurit = kymmeniä tuhansia wardia. Oon muutenkin rakennellu wardin waraan, niin tästä 'kikasta' tuli suoraan sellanen tonninseteli.jpg ilme. Aattelin et oman pelinautinnon takia parempi vaan jytkyttää ilman.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Spoiler tägissä kuvat, miksi tuo Orian's Piken teksti on vaalemman keltaisella kun Occultis's pickaxe of Stillnessin? Kun siinä on 0 Forging potential ja se on arvottomampi? Molemmathan ovat rare-luokan tavaroita jos tajusin oikein? Mun tavaroissa kaikki muut keltaiset ovat samalla värillä millä tuo Occultis's pickaxe of Stillness on.

kuva_1.png
kuva_2.png
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Spoiler tägissä kuvat, miksi tuo Orian's Piken teksti on vaalemman keltaisella kun Occultis's pickaxe of Stillnessin? Kun siinä on 0 Forging potential ja se on arvottomampi? Molemmathan ovat rare-luokan tavaroita jos tajusin oikein? Mun tavaroissa kaikki muut keltaiset ovat samalla värillä millä tuo Occultis's pickaxe of Stillness on.

Jos alt pohjassa kun katsot sitä, lukee ehkä että kyseessä personal affix?

Ovat ilmeisesti tarinasta tai muusta skriptatusta esim arkusta tippuvia tavaroita.
Ne ei myöskään rikkoudu affix shardeiks, taisi jopa lukea siinä tekstissä. Siis se yksi keltainen affix.
Kai se tavaran nimen värikin sitten indikoi tuollaista "tarina itemiä".
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
Jos alt pohjassa kun katsot sitä, lukee ehkä että kyseessä personal affix?

Ovat ilmeisesti tarinasta tai muusta skriptatusta esim arkusta tippuvia tavaroita.
Ne ei myöskään rikkoudu affix shardeiks, taisi jopa lukea siinä tekstissä. Siis se yksi keltainen affix.
Kai se tavaran nimen värikin sitten indikoi tuollaista "tarina itemiä".
Joo, näkyy se "personal affix - cannot exist as a shard"

Päädyin ostamaan ja tekemään refundin tuolle, pelasin vain offline modessa niin ei ollut merkistyä noilla online-puolen ongelmilla mutta niin vittumaisesti peli kadotti focusta ikkunasta randomilla tyyliin 5-10min välein että en jaksanut alkaa taistelemaan enempää nyt tässä kohtaan. Ei ole muissa peleissä tullut vastavaa vastaan eikä suorilta event logissakaan näkynyt mitään mielenkiintoista tuohon liittyen.
Tuohon syynä muutes oli AMD:n Enhanced Sync mikä mulla ainakin on rikki Last Epochissa. Eli kaikki ongelmat katosi kun disabloin Enhanced Syncin. Näyttiksenä mulla on 6800XT, ihan mielenkiinnosta toimiiko toi Enchanced sync jollain muulla tässä pelissä? Ei sillä että sillä olisi nyt isompaa merkitystä mutta olen pitänyt oletuksena sitä vaan aina päällä ja muissa peleissä ei ole tullut ongelmia.

Tämä ei pelkästään sulle, vaan yleisesti muillekin. Pelasin tota viime viikonloppuna sen reilun tunnin ja testailin kolmella-neljällä eri hahmolla (max. 10min per hahmo ihan pelin alussa) ja onko normaalia että siinä alussa tossa piti oikeasti katsoa hahmon perään ja juoda niitä health potioneja melkein "koko ajan" jotta se dude ei kuole? Vai olenko vaan ihan vitun paska tossa pelissä :D Oon siis kyl pelannut Diabloa (2-4) ja ei niissä ikinä pitänyt stressata kuolemisella tosi pitkään aikaan
Ja tuon vaikeuden osalta taisi olla vika vaan miehessä, kyllä tuo tuosta on alkanut helpottua kun tajuaa vähän paremmin väistellä kaikkea shittiä mikä tappaa sun duden.
 
Viimeksi muokattu:

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
873
92 levelillä iski burnout Warlockin kanssa, ei vaan jaksa jauhaa enää. Ei noi pelkät monolithit riitä pitkälle end gameksi, ei oikein nappaa luoda uutta hahmoakaan kun tietää mitä tuleman pitää. Oletettavasti tuohon on tulossa parannuksia, taitaa jäädä tauolle siksi aikaa.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Pakko itse sanoa, että ollakseen 34 euron peli niin näiden alku server säätöjen jälkeen peli on kyllä osoittautunut hintaansa paremmaksi peliksi. Nyt vain mielenkiinnolla odotan, että miten parantavat End Gamea ja mitä lisää tähän tulee. En tiedä olenko ainoa, mutta pelin juoni ei ollut ehkä pelattavuuden tasolla, mutta se ei haitannut niin paljoa. Diablossa pelin juoni oli mielenkiintoinen ja mukaansa tempaava(en ole vielä pelannut D4:sta, koska en suostunut maksamaan 70 euroa tai edes alennettua hintaa), tässä jätti paljon toivomisen varaa. Ehkä tulevaisuudessa siihenkin panostetaan lisää, koska uskon tämän olevan yhtiölle pienoinen menestys.

Mukava nähdä, että pienemmät studiot saavat nyt ansaitsemaansa tunnustusta, pistää isommat studiot miettimään, että mitä heidän pitäisi tehdä toisin, ainakin toivottovasti.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 324
92 levelillä iski burnout Warlockin kanssa, ei vaan jaksa jauhaa enää. Ei noi pelkät monolithit riitä pitkälle end gameksi, ei oikein nappaa luoda uutta hahmoakaan kun tietää mitä tuleman pitää. Oletettavasti tuohon on tulossa parannuksia, taitaa jäädä tauolle siksi aikaa.
Paljon meni aikaa päästä tuohon lvl92?

En tiedä olenko ainoa, mutta pelin juoni ei ollut ehkä pelattavuuden tasolla, mutta se ei haitannut niin paljoa.
Et kyllä, olen itse vasta Chapter 2:ssa tms. ja on kyllä hämmentävän huonosti tehty kaikki tarinaan liittyvä (esim. animaatiot) mutta sotiminen on kivaa tuossa niin riittää ainakin tässä kohtaan. Olisi kyllä ollut kiva jos olisi Diablo 2:n tasoinen juonikin (tai sen toteutus). Olisi edes puhutut dialogit mukana kaikesta.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Joo ei tää kyllä oikein houkuttele uutta hahmoa tekemään ja pelailemaan kampanjaa uudestaan läpi. Ainakaan siis tällä hetkellä ilman lisäsisältöä peliin.
Tässä voi dungeonien kautta skipata 2/3 kampanjasta, siellä mapissa lukee ne "alternate route" tms. merkinnät. Devit halus että alteilla kampanja pitää pelata, mutta tarjosivat siihen sit "oikoreitin". Tubessa asiasta opasvideoita, on sellanen 4-5 tunnin homma jos tekee vielä parit levelaus-leget.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
496
Tässä voi dungeonien kautta skipata 2/3 kampanjasta, siellä mapissa lukee ne "alternate route" tms. merkinnät. Devit halus että alteilla kampanja pitää pelata, mutta tarjosivat siihen sit "oikoreitin". Tubessa asiasta opasvideoita, on sellanen 4-5 tunnin homma jos tekee vielä parit levelaus-leget.
Juu kyllä minä olen tietoinen tuosta, mutta kun itselle ei siellä lopussa odota mitään, niin en jaksa myös toista hahmoa tehdäkkään ennen endgamen monipuolistumista :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
244
Torstaina tuli pelailtua Falconer viimein levelille 100. Explosive ballista build ollut käytössä ja pitää vielä hioa tuotakin.
Eilen aloittelin Runemasterilla, millä oli ajatus alunperin aloitella julkaisussa ja pelailin levelille 30. Tämä vaikuttaa kyllä vielä mukavammalta pelattavalta.
Oli jonkin verran noita matalan levelin uniikkeja yms. stashissa ja aika hyvin tuossa ekan hahmon aikana oppi nuo craft yms. jutut, niin on kyllä huomattavasti nopeampaa etenemistä muutenkin.

Ei ole toistaiseksi tökännyt vielä tämän pelaaminen itselläni ja sopii sellaisiin pienempiinkin hetkiin pelattavaksi. Diablo 4 on kyllä jäänyt kokonaan tämän myötä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 518
Viestejä
4 202 211
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom