Ostettu Läppärin virtalähde samsung r540 19 V ja 3,16 A (Vantaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svk
  • Aloitettu Aloitettu

svk

Apua, avatarini on sormi!
Mun nykyinen on liittimen puolesta niin risa että se kirjaimellisesti savuaa. Noudolla tai postilla voidaan hoitaa, jos yhteensopiva virtalähde löytyy.

20180809_112837.jpg
Nykyinen liitin

Vieläkin ootellaan tarjouksia. En viittisi sijoittaa tuohon läppärin romuun uuden virtalähteen hintaa.

Minulta löytyisi tämmöinen. Tämä on hivenen tehokkaampi, kuin Samsungin alkuperäinen. Käytetty pari kertaa, kun olen testannut toimivuuden. Ostin alunperin tuon varalle, jos joltain tutultu hajoaa läppärin muuntaja.

Tuo G-liitin menee Samsungin läppäriin. Tuohon löytyy kaikki mukana tulleet vaihtopäätkin: https://trust.com/en/product/18821-70w-plug-in-laptop-tablet-phone-charger

Sopisiko hinnaksi 20€+postit?

Minulta löytyisi tämmöinen. Tämä on hivenen tehokkaampi, kuin Samsungin alkuperäinen. Käytetty pari kertaa, kun olen testannut toimivuuden. Ostin alunperin tuon varalle, jos joltain tutultu hajoaa läppärin muuntaja.

Tuo G-liitin menee Samsungin läppäriin. Tuohon löytyy kaikki mukana tulleet vaihtopäätkin: Trust.com - 70W Plug-in Laptop, Tablet & Phone Charger

Sopisiko hinnaksi 20€+postit?

Tehdään kaupat. Laita yksärillä tarvittavat tiedot ja voin ennen keskiyötä pistää rahaa tilille kun töistä pääsen.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 899
Jäsenet
76 124
Uusin jäsen
Rokee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom