Langattomat kuulokkeet juoksuun

Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
87
Minulla on tällä hetkellä langattomina nappikuulokkeina sony WF-1000XM3. Näissä ongelmana on se että juostessa tömistely kuuluu häiritsevästi. Tavallisessa ei korvan sisään tulevassa kuulokkeessa tätä ongelmaa ei ole (omistan langalliset podit). Olen tilannut iPhone 13 ja noita langallisia en halua enää käyttää vaan juoksuun pitäisi löytää omat ja ehkä muuhunkin urheiluun. Nuo Sonyt siis eivät sovellu juoksuun ainakaan, koiran kanssa kävellessä ovat ihan ok.
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
73
Kesällä mulla on Aftershokz Aeropex. En tykkää hautoa korvia. Näissä korvakäytävä on vapaana. Basso aika olematon mutta käyttömukavuus korvaa sen. Juoksussa ja maastopyöräilyssä käyttäny. Maantiepyöräilyssä varmaan häätyy laittaa tulppa korvaan että kuulee jotai. Tulee mukana.
Talvella menen ihan legendaarisella koss porta pro wireless. Niissä on roikkuva ohjain ja akku. Saa näppärästi käärästyä tuubihuivin sisään tai tiukan pipon. Pakkaselta piiloon siis. (hiihto ja lenkkeily)
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
244
Itellä on ollu aktiivisessa käytössä nuo samaiset Sonyt ja kyllä niitten koon kanssa oli ongelmia ja halusin saada pienemmät. Tuli hiljakkoon napattua Samsung Galaxy Bud+ ja nämä pysyy omissa korvissa erinomaisen hyvin, eikä kuulu ylimääräisiä ääniä omiin korviin patin viikon kokemuksen perusteella.

Porukka tosiaan kehunu Jabra Elite 75t kuulokkeita, joka varmasti myös hyvä vaihtoehto. Harkinnassa ehkä nuokin hommata ja toiset menis sitten työ käyttöön.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
152
Jaybird Vista 2 -kuulokkeet ovat erinomaiset juoksuun ja muihin ulkolajeihin. Kannattaa tsekata. Ensimmäiset kuulokkeet, joissa oli itselleni tärkeät ominaisuudet urheiluun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 366
Viestejä
4 215 605
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom