Lämpimät pakkasrukkaset

Makuasia, en allekirjoita. Mulla on juuri nuo linkkaamani hanskat ja niillä olen käytännössä pärjännyt koko talven pakkasjaksot. Karvavuori pitää olla hyvä ja kestävä.
Ei ole makuasia,ihmisillä on erittäin iso ero siinä kuinka lämpimät rukkaset tarvitsee pakkasella,esim. vanhemmiten kun verenkierto huononee niin tarvitsee paksummat rukkaset mitä nuorea oli ja muutenkin on eroa kylmänkestävyydessä,eli samoilla rukkasilla toisella on sormet tunnottomat kylmästä ja toisella hiestä märkänä.Yleensä rukkasmalliset on lämpöisemmät,minulla on aika kylmänarat näpit ja käytössä tuollaiset https://www.tyokaluassa.net/tyovaatteet-ja-suojaimet/patron-tyorukkaset-tekoturkisvuori/p/SH02409TW/ toki eivät tarkempiin hommiin sovellu kovin hyvin.kalliimmalla saa varmaan parempiakin mutta on nuo jo muutaman vuoden kestäneet käyttöä.

Viimeksi muokattu:
Ei ole makuasia,ihmisillä on erittäin iso ero siinä kuinka lämpimät rukkaset tarvitsee pakkasella,esim. vanhemmiten kun verenkierto huononee niin tarvitsee paksummat rukkaset mitä nuorea oli ja muutenkin on eroa kylmänkestävyydessä,eli samoilla rukkasilla toisella on sormet tunnottomat kylmästä ja toisella hiestä märkänä.Yleensä rukkasmalliset on lämpöisemmät,minulla on aika kylmänarat näpit ja käytössä tuollaiset https://www.tyokaluassa.net/tyovaatteet-ja-suojaimet/patron-tyorukkaset-tekoturkisvuori/p/SH02409TW/ toki eivät tarkempiin hommiin sovellu kovin hyvin.kalliimmalla saa varmaan parempiakin mutta on nuo jo muutaman vuoden kestäneet käyttöä.
No eikös tuo juuri ole "makuasia" kuten @Sikatiiker kommentoi väitteeseen että pakko olla alushanskat noiden alla?

Ei tee mitään noillakaan kun pakkasta päälle 25. Mulla noi yllälinkatut mätänetin halpikset toimineet kun alla on Varustelekasta ostetut, jotku vanhat itäsaksan armeijan villasormikkaat.

Oliko sinulla siis kokemusta noista nimenomaisista Tamrexin hanskoista, kun minä pärjäsin vilukissana tuossa kovimmilla 26-28 asteen pakkasilla niillä ihan hyvin ulkona puolentoista tunnin ajan

Statistiikka

Viestiketjuista
301 248
Jäsenet
81 963
Uusin jäsen
Renkar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom