Lämmöt nousee prossulle. 7800x3d.

Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
2 039
Nonih, eli vaihdoin 360mm aion kyljestä kattoon. Kuvat liitteenä. Aikaisemmin oli p&p menetelmällä, nyt vaan pushina. Meinasin tukehtua sykkeen ku gpu-z:n ja hwinfon CPU lämpöjä katoin. Mistä moinen voisi johtua? Liitteenä vanha asento kun sivulla, uus asento katossa, ja lämmöt. Cpu-fan paikka jäi tyhjäksi kun nuo lian Li:n tuulettimet menee siihen hubiin. L-connectista katoin et pumppu pyörii ja tuulettimet laitoin kaikki täysille mut en uskaltanut käynnissä pitää. Pari taukoa ja sama homma. BIOS näytti heti jo 98 astetta?
 

Liitteet

  • IMG20240114135843.jpg
    IMG20240114135843.jpg
    679,2 KB · Luettu: 236
  • IMG_20240114_141759.jpg
    IMG_20240114_141759.jpg
    183,4 KB · Luettu: 235
  • IMG20240109143746.jpg
    IMG20240109143746.jpg
    78,8 KB · Luettu: 127
En siis blockia irrottanut ollenkaan. Tahnat vaihdettu alle 2kk aikana. Tuolla sivussa kun oli, lämmöt oli hyvät, kattoon ku vaihdoin ni meni heti yli 100 astetta.
ompa se blokki saattanu liikkua ku radia siirretty,tarkista ainakin ne ruuvit
 
Huono kontakti siellä on jos heti biosissa lähes 100°C lämmöt tai pumppu ei pelitä.
 
Se on kai sit pumppu sökö. Tahnat vaihdettu, contact frame löysätty ja ja kiristetty uudelleen, pumppu kunnolla kiinni. Ennen tota operaatiota sain idlen työpöydällä pysymään n.90 astetta mut sit oli jo heti 108. Biosista laitoin myös et cpu fan1/wp ohjaa vesipumppua ja full speed.
 
Mistä näkisi että pumpussa vika varmasti? Galahad trinity 2 performance kyseessä.
 
Joskus saattaa käydä niin että tietyssä asennossa blokki jää kanittamaan esim. konkan tai emon jäähyn päälle eikä mene pohjaan. Mutta ei varmaan tuosta kyse jos aiemmin on toiminut.
 
Viimeksi muokattu:
Joskus saattaa käydä niin että tietyssä asennossa blokki jää kanittamaan esim. konkan konkan tai emon jäähyn päälle eikä mene pohjaan. Mutta ei varmaan tuosta kyse jos aiemmin on toiminut.

Tuskin. Kaikki p*ska alko radin asennon vaihdolla en vaan tajua. Saako tota mitattua millään?
 
Tulee autohommista tuttu ilmalukko ja vesi ei kierrä. Voiko olla järjestelmässä ilmaa ja tossa asennossa tulee ilma lukko edellisessä asennossa kerran se toimi ilma on ollut ylimmässä kohdassa nyt taas kun vehkeitä käännetty niin ilma jäänyt jumii kriittiseen kohtaan
 
Tulee autohommista tuttu ilmalukko ja vesi ei kierrä. Voiko olla järjestelmässä ilmaa ja tossa asennossa tulee ilma lukko edellisessä asennossa kerran se toimi ilma on ollut ylimmässä kohdassa nyt taas kun vehkeitä käännetty niin ilma jäänyt jumii kriittiseen kohtaan

Joku ns. Ilmausreikä tos radin päässä vissiin on, ni jos sen aukasee ja laittaa pumpun pyörii, eikös lukon pitäisi lähteä? Mut se huomisen hommia.
 
Juu ja ei neste ja ilma leikkii putkissa huonosti keskenään tollanen radi ehkä ilmaantuisi helpommin jos jäähdyttimen ottas käteen ja samoten cpu blokin ja kääntelis ja kääntelis niitä pumppu päällä sitten välillä availis ilmaruuvia tai kaivaisi utubesta tms tollasen ilmaus ohjeen. Ps se ilma tuskin on radi yläosassa kun siellä ei se noin paljo vaikuta lämpöihun
 
Juu ja ei neste ja ilma leikkii putkissa huonosti keskenään tollanen radi ehkä ilmaantuisi helpommin jos jäähdyttimen ottas käteen ja samoten cpu blokin ja kääntelis ja kääntelis niitä pumppu päällä sitten välillä availis ilmaruuvia tai kaivaisi utubesta tms tollasen ilmaus ohjeen. Ps se ilma tuskin on radi yläosassa kun siellä ei se noin paljo vaikuta lämpöihun
Juu saa jäädä huomiseksi tuo homma :)
 
Ei mee mun jakeluun nyt. kattoon ku länttää ni lämmöt sfääreissä. nyt ei kyl enää äännä pumppukaan :hmm:
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2024-01-14 231301.png
    Näyttökuva 2024-01-14 231301.png
    13,7 KB · Luettu: 156
  • kone.jpg
    kone.jpg
    175,1 KB · Luettu: 155
Onko ihan normaalia? jos on ni laitan takas tohon sivuun kiinni push&pullina huomenna?



Kuinka tuhoon tuomittu on et ylhäältä ja alhaalta ilma sisään ja radin läpi sivusta ja takanta ulos?
 
Onko ihan normaalia? jos on ni laitan takas tohon sivuun kiinni push&pullina huomenna?



Kuinka tuhoon tuomittu on et ylhäältä ja alhaalta ilma sisään ja radin läpi sivusta ja takanta ulos?


AIOista haihtuu ajan kanssa tuota nestettä ja vaikuttaa siltä, että radin asennon vaihdolla ilmakupla on päässyt pumppuun jumiin. Itse kokeilisin pyöritellä vähän konetta, jos kupla pääsis liikahtamaan takaisin radiaattoriin
 
Ei se ilmaus auta jos et lisää nestettä kun noissa ei sitä säiliötä ole mutta kokeile @kaaliseppo ohjetta. Katossa pitäisi kierron toimia parhaiten kun ne ilmat jää sinne ylös. Mutta nyt sinulla on ilmaa letkussa tai blokilla eikä neste kierrä.
 
Ei se ilmaus auta jos et lisää nestettä kun noissa ei sitä säiliötä ole mutta kokeile @kaaliseppo ohjetta. Katossa pitäisi kierron toimia parhaiten kun ne ilmat jää sinne ylös. Mutta nyt sinulla on ilmaa letkussa tai blokilla eikä neste kierrä.
Laitoin takas kylkeen ku siinä toimii. Kattoon ku laittaa ni ei toimi. Ruksuttakoon pumppu sitten. Onhan se jo useamman kuukauden ruksuttanu vähän.
 
Kai se kannattaa vaihtaa ennen kuin se pumppu hajoaa ja kone kärähtää tai vedet valuu sisään tms yllättävää
 
Laitoin Jimssille videot ja ton keskustelun että menisikö takuuseen. Sano että hyö kattoo ja sit vasta päättää. Jos siellä on tosiaan joku kupla mikä sit kuljetuksen aikana poistuu niin mitä helkuttia tässä pitäis tehä kun ei mun tuloilla toista jäähyä siksi aikaa osteta kun päivittäin tarviin konetta kumminkin. Huoh...
 
1.8 tilattu ja sai vähän aikaa odotella kun tuli kun oli vasta uusi malli. Mulla se pitää aaltomaista ääntä vaikka 4200rpm on pumppu. Mutta kiitti tuosta.
Voit itsekin tarkistaa sarjanumerosta (radin letkuliitäntöjen lähellä) onko sinulla V1 vai paranneltu V2.

Musta jäähy:
AP"01"xxxxxxxxxx -> V1
AP"12"xxxxxxxxxx -> V2

Valkoinen jäähy:
AP"02"xxxxxxxxxx -> V1
AP"13"xxxxxxxxxx -> V2
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-01-18-00-25-28-06_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    Screenshot_2024-01-18-00-25-28-06_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    61,1 KB · Luettu: 21
Voit itsekin tarkistaa sarjanumerosta (radin letkuliitäntöjen lähellä) onko sinulla V1 vai paranneltu V2.

Musta jäähy:
AP"01"xxxxxxxxxx -> V1
AP"12"xxxxxxxxxx -> V2

Valkoinen jäähy:
AP"02"xxxxxxxxxx -> V1
AP"13"xxxxxxxxxx -> V2

AP01 on mulla, laiton jo Lian Li:lle viestiä. Mitenköhä tuolla Lian Li:lla, pistääkö mut asioimaan Jimmsin kanssa, Eli mun pitää lähettää oma ekana sinne ja siksi aikaa taas ostaa jäähy jne jne...
 
Laitoin Jimssille videot ja ton keskustelun että menisikö takuuseen. Sano että hyö kattoo ja sit vasta päättää. Jos siellä on tosiaan joku kupla mikä sit kuljetuksen aikana poistuu niin mitä helkuttia tässä pitäis tehä kun ei mun tuloilla toista jäähyä siksi aikaa osteta kun päivittäin tarviin konetta kumminkin. Huoh...
Loppuun jimss vielä lähettää useamman kymmpin laskun ja kiristää pitävänsä jäähyn jos et maksa.

Joten onnea vaan jimsin takuukäsittelyn kanssa.
 
Sen jälkeen loppus meikäläisen asiointi siellä.
Mun kuvaus ei ollut mitenkään tuulesta temmatu. Takuukäytännöt on vissiin kuitenkin parantuneet, kun jouduin kaivamaan sulle sopivan tapauksen 2v takaa eikä viimeaikoina ole ketjuun tullut vastaavalla tavalla palautetta, kuin mitä oli vuosi tai kaksi sitten.

Hei,

Täytyypä antaa itsekin hieman palautetta Jimssin takuuasioiden hoitamisesta, eli asia liittyy aiemmassa viestissäni mainitsemaani takuupalautusasiaan, jossa takuuaikana hajomaan alkanut Asus GeForce RTX 2080 DUAL 8G -näytönohjain toimitettiin takuuvaihtoon ja jouduin käytännössä vääntämään kättä Jimmsin asiakaspalvelun eri henkilöiden kanssa kymmenien viestien verran ennen kuin asiaa saatiin vihdoin eteenpäin. Alla hieman päivämääriä, mutta vältän toistaiseksi julkaisemasta suoraan sähköposteja kuvina, koska en ole varma miten tietosuojalaki näiden osalta menee vaikka toiminkin toisena osapuolena. Tarkoituskeni ei ole myöskään syyttää ketään yksittäistä tukihenkilöä vaan palaute on suunnattu täysin yritystasolla. Pahoittelut jo ennakkoon seuraavasta wall of textistä.

  • 27.12.2018 Näytönohjain on ostettu Jimmssiltä 779€ hintaan
    • Näytönohjaimelle on luvattu 3 vuoden takuu, eli voimassaolo ~ 27.12.2021 asti
  • 30.12.2018 Näytönohjain on lähetty minulle Jimmsiltä

  • Lokakuun loppu puolella 2021 näytönohjain on alkanut näyttää vikaantumisen merkkejä pitänen outoa sähköistä ääntä mikä kuulostaa tulevan virran syötön läheltä, jonka lisäksi näytönohjaimen ledinauha "GeForce RTX Asus" ei käynnisty. Vika saattoi teoriassa olla pelkästään ledinauhan toiminnassa, mutta Geforce 1000 ja RTX 3000 sarjan virransyötön ongelmat tietäneenä kortti saattoi olla paloturvallisuusrski ja myös mahdollisen vaikutuksen jälleenmyyntihintaan huomoiden päätin toimittaa muuten pääosin toimivan kortin takuuseen.
    • Otin mainitusta viasta myös videokuvaa ja liitin sen mukaan RMA-ilmoitukseen.
  • 23.11.2021 teen Jimmsille RMA-pyynnön, joka hyväksytään 24.11.2021

  • Kysyn seuraavan viikon kuluessa lisätietoja korvaavien näytönohjaimien saatavuudesta, takuukorjauksen / vaihdon oletetusta kestosta jne.

  • Kysyn myös asiakaspalveluilta onko takuuvaihdon yhteydessä mahdollista päivittää korttia 3000 sarjaan, niin että maksaisin hinnan erotuksen sovitusti
    • Asiakaspalvelu kertoo, että" Jos takuukäsittelyssä näytönohjain vaihdetaan/päivitetään toiseen malliin ja välirahaa tulee maksettavaksi teille, uudella kortilla on uusi täysi takuu. "
  • Työkiireistä ja kotimaan matkailusta johtuen pääsin lähettämään kortin takuupalautukseen vasta 9.12.2021 varmistettuani aluksi Jimmsiltä, että aikaisemmin saatu palatusnumero on edelleen käytettävissä eikä asian suhteen ole muita ongelmia
    • Pelaaminen kortilla onnistui vielä pakkausta edeltävänä päivänä 8.12.2021 1440p resoluutiolla, josta minulla on ylhäällä shadowplay pelikuvaa
  • 10.12.2021 Jimms vahvistaa sähköpostilla kortin saapuneen perille ja odottaa takuukäsittelyä

  • 11.12.2021 - 20.12.2021 odotan vahvistusta takuukäsittelyn tilanteesta ja läpi menosta

  • 21.12.2021 Jimms tiedottaa ettei näytönohjaimen mene RMA:han koska:
    "Käsittelyssä huomattiin, että näytönohjaimen virtaliittimessä on fyysisiä vaurioita. Vauriot estävät laitteen oikean toiminnan. Takuu ei kata asennus- tai käyttövirheestä aiheutuneita vikoja. Tarvittaessa voimme lähettää teille kuvia vaurioista. Koska takuuehtoja on rikottu, takuu ei valitettavasti korvaa tilalle uutta tuotetta. Mikäli ette halua tuotetta enää takaisin, voimme toimittaa sen veloituksetta puolestanne SER-kierrätykseen (sähkö- ja elektroniikkaromukierrätys). Tämän jälkeen tuotetta ei ole enää mahdollista saada takaisin.

    Mikäli kuitenkin haluatte vielä tuotteen takaisin, veloitamme takuuehtojemme mukaisesti aiheettomasta takuupalautuksesta 30 euroa, sekä toimituskulut asiakaspalautuskesta 8,10 euroa, takaisinlähetyksestä 8,10 euroa ja postiennakosta 3,65 euroa. Yhteensä siis 49,85 euroa. Huomioittehan, että kotivakuutuksenne voi korvata vahingon. Olettehan yhteydessä vakuutusyhtiöönne.

    Mikäli emme saa vastaustasi seuraavan kolmen (3) kuukauden sisällä, jää tuote meidän omistukseen, eikä sitä ole enää mahdollista saada takaisin. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine 15.7.1988/688 Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä… 688/1988 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
    )"

  • 21.12.2021 reklamoin Jimmsiä samana päivänä RMA:n tuloksesta, koska kyseinen näytönohjain on asetettu ja poistettu varovasti yhden kerran tietokoneesta, eikä postituksessa osunut silmiin mitään syytä mikä estäisi RMA-prosessin, enkä ole useita koneita harrastuksen ja työni puolesta asentaneena aiheuttanut kortille itse minkäänlaista vahinkoa. Tuolloin mahdollinen vika menee luonnollisesti joko RMA-alaiseen vikaan tai kortissa alunperin olleen, mutta vian ajan kuluessa pahentuneen virhevastuun piiriin. Varmuuden vuoksi päätin vielä jättää 9.12.2022 kortin pölyt putsaamatta ettei Jimms keksisi ainakaan välttää korttia olevan avattu pölyjen puuttuessa.
    • Pyydän samassa viestissä Jimmsiltä kuvat takuun estävästä viasta, jota Jimms väitti itseni aiheuttamaksi
  • 22.12.2021 Jimms ilmoittaa, että viasta on pyydetty lisätietoja valmistajalta ja saan uuden ilmoitusken, kun asian käsittelyä voidaan jatkaa

  • 5.1.2022 Jimms ilmoittaa olleensa uudestaan yhteydessä valmistajaan ja että:
    "Valitettavasti kuitenkin edelleen asia on niin että vikaa ei voi korjata takuuna, koska tuotteessa on fyysinen vaurio. Tilannetta ei muuta se, ettei vika olisikaan yhteydessä tuohon fyysiseen vaurioon, vaan fyysinen vaurio evää aina takuun.

    Valmistaja tarjoaa tähän maksullista korjausta. Korjauksen hinta on noin 80 euroa postikuluineen. Takuun ulkopuolisessa korjauksessa tuote korjataan kokonaisuudessaan, niin itse vika kuin fyysinen vauriokin. Mikäli korjaus onnistuu, tuote testataan ja siihen saa 3 kuukauden takuun mikä kattaa saman ongelman korjauksen. Mikäli tuotetta ei pystytä korjaamaan, hintaa ei veloiteta.

    Haluaisitteko mahdollisesti toimittaa tuotteen huoltoon/korjattavaksi?
    "

  • 7.1.2022 vastaan Jimmsille ja pyysin toistuvasti 21.11.2021 pyytämiäni kuvia takuun estävästä viasta ja kysyin miksi minulle ei ole tiedotettu mahdollisuudesta korjata näytönohjain 80€ hintaan, jos kortti ei menisikään takuuseen. Ilman tuota korjausta ja aiempiin viesteihin luettaen olisin siis käytännössä menettänyt näytönohjaimen kokonaan ilman mitään hyvitystä Jimmsin evättyä itse lupaamansa ja lain mukaisen takuun. Ilmoitin vieväni asian kuluttajariitalautakuntaan, mutta päätin tiedustella viasta ja RMA:sta vielä tarkemmin puhelimitse jolloin Jimmsiltä kerrottiin, että näytönohjaimissa ei voi kuulemma olla virhevastuun alaisia vikoja, koska nämä kuulemma tarkastetaan tehtaalla ennen lähetystä. Hieman sarkastisestri kysyin myös, oli Jimmsillä ehkä toiveena myydä tuo minulta toiminavana, mutta ei täysin ehjänä RMA-vaihtoon lähetty näytönohjain eteenpäin voitolla, mikä oli kieltämättä hieman alhaista, mutta aloin olla huomattavan turhautuminen ongelmaan ja Jimmsin käsien pesemiseen luvatusta takuusta, sekä toimittamattomiin kuviin joita olin pyytänyt jo 2,5 viikkoa sitten.

  • 10.1.2022 minulle toimitetaan vihdoin pyytämäni kuvat viasta, eli tuo pieni kuluma pinnien 7 ja 8 välisessä seinässä, joka ei ylety edes ehjässä liittimessä kattoon asti koko matkalta:

    RTX_2080_vika.jpg


    Vertauksena kuva ehjästä liittimestä, jossa tuo ylemmän kuvan välitila näkyy selvästi:
    RTX_2080_ehja.jpg


    Kuva PCI-E connectorin layoutista josta näemme, että mainitut pinnit 7 ja 8 ovat molemmat groundeja, eli näiden välillä ei edes voi olla mitään jännite-eroa, mikä voisi aiheuttaa ongelmaa näytönohjaimen käytölle.
    PCI-E_Cable_Pins.JPG

    Toisin sanoen mitään Jimssin 21.12 viestissä väitettyä toimivuuden estävää vikaa ei ollut olemassa eikä tuolla "vialla" ole mitään vaikutusta kortin toimivuuteen. Tällä kuitenkin pyrittiin eväämään takuuprosessi jotta yritys voisi säästää ja lisäksi noiden liittimien pitäisi kuitenkin kestää useita kiinnityksiä ja irrotuksia, mutta varmasti huonosti valmistunut liitin voi hajota jo ensimmäisellä kerralla (kuten tämän forumin puolella taisi olla keskustelultu esim. Koolink virtalähteen kaapeleista).

  • 10.1.2022 eli samana päinä vain Jimmsiltä toisen sähköpostin jossa kerrottiin kyseessä olleen väärinkäsityksen, kortti luvattiin korjata valmistajan huollossa kuluitta. Tässä kuitenkin kerrottiin olevan viivettä ja käyttööni tarjottiin väliaikaisesti käytettyä Asus GTX 1070 DUAL OC- näytönohjainta.

  • 10.1.2022 kymmeniin viestieihin ja oikeuksistani tappeluun kyllästyneenä vastaan Jimmsille ottavani tarjotuksen vastaan, jotta tämä asia saadaan vihdoin maaliin ja tiedustelen samalla arviota milloin tuo takuupalautus todennäköisesti valmistuu.

  • 19.1.2022 Jimms vastaa ja kertoo ettei ajasta ole varmuutta ja pyytää minulta hetua, josta kyselin myös täällä aiemmassa viestissäni. Kysyin asiasta lisätietoja myöhemmällä viestillä ja jäin odottamaan vastausta.

  • 24.1.2022 Jimms vastaa, että kyse on luottotarkastutuksesta joka liittyy lainaan annettaviin näytönohjaimiin.
    • Tässä vaiheessa olen saanut jo lainaan toisaalta vanhan Radeon HD6950 näytönohjaimen, että koneeseen saa edes kuvan ja luottamukseni Jimmsin toimintaan oli valitettavasti sen verran vähentynyt, että en päättänyt ottaa enää riskiä mikäli Jimms lähettäisi minulle viallilsen kortin ja vaatisi tämän korvaamista väittäen minun rikkoneen sen.
  • 15.2.2022 Ilmoitin Jimmsille, että miettyäni asiaa minulla ei ole toistaiseksi enää tarvetta tuolle varakortille ja kysyin samalla takuukorjauksen edistymisestä.
    • Tähän viestiini en saanut koskaan vastausta.
  • 7.3.2022 minulle saapui ilmoitus, että RMA-huolto valmistajalla on valmis ja kortti on siirtymässä Jimmsin suutaan.

  • 21.3.2022 tuote lähettiin minulle ja asiasta ilmoitettiin sähköpostilla ilman mitään tarkastusta toivotusta postitusosoitteesta, joten onneksi en ollut muuttanut välissä. Takuukorjauksen kesto on siis ollut tässä vaiheessa noin 3 kk ja 2 viikkoa.

  • 24.3.2022 noudin paketin pakettiautomaatista ja vaindoin kortin sunnuntaina.
    • Tarkastuksen perusteella ilmoittamaani vikaa ei ole kuitenkaan ilmeisesti vaivauduttu edes korjaamaan, koska esim. vian kuvauksen yhteydessä mainitsemani Led-nauha on edelleen pimeänä ja kortti pitää ääntä, mutta valmistaja on onneksi vaihtanut PCI-E liittimen, jossa oli tuo Jimssin takuun estävä vika.
    • Myöskään aiemmin luvatusta takuun pidennyksestä ei tullut mitään dokumenttia eli ilmeisesti sekin lupaus oli pelkkää sanahelinää.
    • TLDR antoisat 3kk 2 viikkoa käytetty, kiitos siitä!

Ylempi aikajana ei sisällä kaikkea viestintää, mutta mainittattakoon erikseen, että en ole missään vaiheessa käyttänyt yhtä ainoaa voimasanaa tai käyttänyt loukkaavasti tai sanallisesti hyökkäävästi ketään nimettyä Jimmsin asiakaspalvelijaa tai muuta henkilökuntaa kohtaan, vaan mahdollinen aiempi ja kohta tuleva kritiikki on suunnattu yrityksellenne, koska olettavasti lukuisat eri asiakaspalvelit ovat kuitenkin seuranneet omia linjauksianne. Mikäli kuitenkin väitätte minun valeltelevan ja ettei ylempi aikajana pidä paikkaansa sallitte olettavasti noiden viestien julkaisun todisteena?

Sanottakoon siis, että tämä on toistaiseksi ehdottomasti surkein takuupalautus jonka olen kokenut minkään verkkokaupan kanssa, mikä on tietty sinänsä positiivista, mutta ainakin omissa silmissäni Jimmsin maine kuluttajaystävällisenä ja luotetavana yrityksenä on täysin romuttunut. Sinänsä tämä on varsin surullista koska aikaisemmin asioin usein Jimmsillä paremman tarjonnan ja vaivattomuuden perusteella vaikka hintanne ovatkin yleensä kilpailijoita korkeammat. Miten teiltä kuitenkaan uskaltaa jatkossa ostaa mitään jos emolevylle, testatulle näytölle tai high end näytönohjaimelle annetaan ns. perävalotakuu jotta yritys voi tällä säästää pari sataa? Alkaa siis olla sama ostaa tarjontaa esim. Saksan Amazonista jolloin hinta on myös halvempi tai asioida liikeissä joille heidän yrityksensä maine merkitsee jotain, eikä siinä muutama nallekarkki ja ongelmien lakaiseminen maton alle esim. tässä ketjussa paljoa mieltä lämmitä.
 
Mun kuvaus ei ollut mitenkään tuulesta temmatu. Takuukäytännöt on vissiin kuitenkin parantuneet, kun jouduin kaivamaan sulle sopivan tapauksen 2v takaa eikä viimeaikoina ole ketjuun tullut vastaavalla tavalla palautetta, kuin mitä oli vuosi tai kaksi sitten.
Toivottavasti menis paremmin:) katotaan ekana mitä sanoo kun suoraan valmistajalle laitoin RMA:n.
 
Voit itsekin tarkistaa sarjanumerosta (radin letkuliitäntöjen lähellä) onko sinulla V1 vai paranneltu V2.

Musta jäähy:
AP"01"xxxxxxxxxx -> V1
AP"12"xxxxxxxxxx -> V2

Valkoinen jäähy:
AP"02"xxxxxxxxxx -> V1
AP"13"xxxxxxxxxx -> V2
Minkä sovelluksen kautta tuo ilmoitus on? Linkkiä?
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-01-18-23-06-31-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-01-18-23-06-31-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    163,3 KB · Luettu: 48
Lian Li:lle kyllä plussaa tästä, jos pääsee perille asti. Sitten vaan odotellaan. Esimerkillistä toimintaa mun mielestä :)

Hi
I will ask the factory to send you a new radiator ,and pump set (fans are not included ).
For the defective one , no need to send back . Once you get the replacement , you can disposal it .
You will get a tracking number once we ship .
Please don’t reply this email if you don’t have further question otherwise it will postpone the shipping schedule .
 
Tänään sit UPS toi paketin. Rahtikirja luotu Hong Kongissa 2.2, joten ei ainakaan toimitus kestänyt kauaa:thumbsup: sanottiin myös että tulee ilman tuulettimia, mutta tuli ihan tuulettimien kanssa. Nyt sit pähkäilen et pidänkö ton, ku tuli hommattua väliaikaisesti ainut am5 jäähy mitä Etelä-Karjalan kaupoista löyty, ja sitäkin oli 1kpl. Enpä oo paketissa ennen yhtä paljon tekstiä nähnyt
 

Liitteet

  • IMG20240206115708.jpg
    IMG20240206115708.jpg
    144,5 KB · Luettu: 72
  • IMG20240206120647.jpg
    IMG20240206120647.jpg
    141,7 KB · Luettu: 79
  • IMG20240206121038.jpg
    IMG20240206121038.jpg
    192,3 KB · Luettu: 76

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 845
Viestejä
4 548 968
Jäsenet
74 855
Uusin jäsen
Nåksuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom