Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo näin olen tulkinnut. Kiinnostaisi tietää missä nuo anturit ovat. Lontoon murteen sivuja olen googlettanut ja osa saa lämpöjen olevan huuhaata toiset totisena torvensoittaja olevan totta.Jos jonkun sensorin ilmoittamat arvot näyttävät ihan huuhaahlta niin sellaista ne yleensä onkin.
Ei noista tarvitse murehtia.Joo näin olen tulkinnut. Kiinnostaisi tietää missä nuo anturit ovat. Lontoon murteen sivuja olen googlettanut ja osa saa lämpöjen olevan huuhaata toiset totisena torvensoittaja olevan totta.
Tuo Acer Nitro on noita kehnomman pään "markettikoneita", mutta hyvä jos lämmöt edes tuollaisissa lukemissa pysyy.Tässä pelaillut niin GTA V pelissä koneen HWiNFO ilmoittama CPU paketin lämpötila on 80 . HWmonitor näyttää jopa pakkasasteita...
Ensimmäinen niin sanottu pelitietokone oli on Asuksen TUF kannettava ja se kävi todella kuumana kun pelasi. Nyt tämä pöytäkone pyörii viilemmin ja aika hyvin saa säädettyä tuulettimien nopeuksia. Kun laittaa maximit niin silloin lämpötila on alle 70 . Nyt puolivälissä.