Lämmitetävä hiirimatto?

Etsinnässä lämmitettävä hiirimatto vaimolleni, joka kylmistä käsistä kärsii... erityisesti hiiren käyttö on rasite, kun sormet hänellä siinä jäätyy.

Etsinnässä nyt ensisijaisesti tälläinen hiirmattoluola johon käden laittaa - tämä kuva Jenkkien amazonista.
91tYTzsYkQL._AC_SL1500_.jpg

Tämä olisi sopiva malli - lämmitys säädettävissä ja kellokytkin sisäänrakennettuna.
Mutta saatavilla siis Jenkkien amazonista - ei esim saksa/ruotsi...

Tietääkö kukaan mitään vastaavaa tuotetta lähempää?

Hobbyhallin myymä tuote ei ole säädettävä & aikakatkaiseva.
Ainut toinen mitä olen paikallsiesti löytänyt on Dacota, mutta se on nyt iso hiirimatto -- varsinkin kun päälle ei sa laittaa tavaraa... (miten vaimoni mahtuu tekemään työnsä on ???? :lol: )

Toki voin jenkeistä tilata, mutta mielummin EU:sta tilaisin.

Muikkeli meinas kanssa ostaa tuon ison lämmitettävän hiirimaton ja lykätä läppärin sen päälle.
Ei tuntunut äkkiseltään ihan kuningasidealta.

Eikö joku tälläinen voisi toimia?

Pitää ladattuna hiirimaton läheisyydessä ja pitelee käsissä kun paleltaa, helppo ottaa myös mukaan jos tarvitsee muualla kuin läppärin kanssa.

Tarvitseeko tuollainen norsunvärkki hiirimatto enää erillistä lämmitystä, luulisi tuon taskun lämmittävän jo itsessään?

Itse kokeilisin ensimmäisenä sormikkaita. Lämmittää ja pystyy kirjoittamaan.

Itse kokeilisin ensimmäisenä sormikkaita. Lämmittää ja pystyy kirjoittamaan.
On jo useammat erilaiet lapaset/sormikkaat kutonut, eikä vaan hyviä käyttöön ole vielä keksinyt....
(ja tietää kyllä mitä kutoo&/virkkaa - muiden mallit osaa ja omiakin malleja suunnitelee)

Statistiikka

Viestiketjuista
261 695
Jäsenet
74 831
Uusin jäsen
Panasonic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom