Ostettu Lainataan tai ostetaan 2000 tai 3000 sarjan Ryzen

Kävikin niin että hankittu emolevy ei tue jo myöskin hankittua 5000 sarjan ryzeniä ilman BIOS päivitystä. Eikä tämä lankku (ROG x570-i) ilmeisesti myöskään tue BIOS flashbackia. Eli tarttis prossun pelkästään sitä varten.

Jos siis Jyväskylässä jollain sattuu olemaan ylimääräisenä vanhempi Ryzen (en tiedä toimiiko 1000-sarja), niin voisin lainata kohtuullisella korvauksella. Jos lainaajaa ei löydy niin sitten varmaan pitää ostaa ja pistää uudestaan heti kiertoon. Heittäkää tarjouksia.

Olen ensi viikon menossa, joten saatan vastailla hitaasti. Ideaali kuitenkin olisi että heti reissun jälkeen pääsisi pian kasaamaan.

Viimeksi muokattu:
Mulla olis stadissa prossua sulle lainaksi ihan kahvipakettiakin vastaan, mutta valitan että palautteiden uupuessa en lähde postittamaan. Saatko emolevyn lähetettyä vastavuoroisesti tänne päin? Voin päivittää BIOSin ja laittaa takas tulemaan, maksat vaan postit edestakaisin.

Mulla olis stadissa prossua sulle lainaksi ihan kahvipakettiakin vastaan, mutta valitan että palautteiden uupuessa en lähde postittamaan. Saatko emolevyn lähetettyä vastavuoroisesti tänne päin? Voin päivittää BIOSin ja laittaa takas tulemaan, maksat vaan postit edestakaisin.
Ymmärrettävää. Pidän mielessä. Kiitos.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 080
Jäsenet
76 338
Uusin jäsen
Heneg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom