Ostettu /Lainataan Delid työkalua G3258 ja hasswellille. (Tampere)

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
Nyt kun tuo prossu on tuolla pyöriny pitkälle toista vuotta, niin eiköhän sitä jo uskaltaisi vähän korkkailla ja vaihtaa tahnoja ihan vaan viilempänä käymisen takia.

Tuo der8auer Delid-Die-Mate 2 näyttääs sopivimmalta, et mikäli olet sellaisen ostanut, eikä enää tarvetta, niin myi (tai lainaa) mulle!
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
3 430
Hashwellissa on paksu piirilevy, toisin kuin uudemmissa prosuissa. Eli se on viimeinen prosu, joka on oikeasti helppo korkattava ruuvipenkillä. Joten työkalu ei ole lainkaan välttämätön.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
Mornosta. Mieluiten hommaan/lainaan tuökalua, kun yhen G3258:n jo sain rikottua... Niin en uskalla tuota 4690K:ta lähtee kokeileen ilman..
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 706
Mulla olis tällänen setti:
Rockit 88 - LGA 1150 / 1151 Delid & Relid kit
Eli itse korkkaus + relid työkalu mukana.
Korkkasin i7-6700k tuolla onnistuneesti eikä tullu hikikarpaloita tippaakaan.

Voin siis lainata :) Voin sen varmaan myydäkin jos jonkun järkevän hinnan siitä tarjoat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Turtola-Kaukajärven hoodeilla saa käydä korkkaamassa kivet myös. Nestemäisiä lahjuksia tai pullaa saa tuoda kahvin kylkeen.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Turtola-Kaukajärven hoodeilla saa käydä korkkaamassa kivet myös. Nestemäisiä lahjuksia tai pullaa saa tuoda kahvin kylkeen.
Tähän tarttuisin itsekin, jos olisi tarvetta korkata ja asuisin lähimailla.

Menee vähän OT; mutta imo naurettavaa kun näillä ~30e kikottimilla peritään se 10e vuokraus. Kauppa se on joka kannattaa, mutta silti.

Sama jo ostaa tuollainen kalu uutena ja myydä pikkasen edukkaammin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Tähän tarttuisin itsekin, jos olisi tarvetta korkata ja asuisin lähimailla.

Menee vähän OT; mutta imo naurettavaa kun näillä ~30e kikottimilla peritään se 10e vuokraus. Kauppa se on joka kannattaa, mutta silti.

Sama jo ostaa tuollainen kalu uutena ja myydä pikkasen edukkaammin.
Noo, on sitä tuotu yli kympin lahjuksia. Mut taka-ajatuksena tässä oli myös tutustua uuden paikkakunnan harrastajiin. :>
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 706
Tähän tarttuisin itsekin, jos olisi tarvetta korkata ja asuisin lähimailla.

Menee vähän OT; mutta imo naurettavaa kun näillä ~30e kikottimilla peritään se 10e vuokraus. Kauppa se on joka kannattaa, mutta silti.

Sama jo ostaa tuollainen kalu uutena ja myydä pikkasen edukkaammin.
Tämähän on sun mielipide mutta minä olen tuosta osasta kuitenkin maksanut. Useimmiten nämä ovat tuota 10 luokkaa posteineen kun joku haluaa lainailla.. Ainakin aiemmin siihen hintaan nähnyt katsottuna. Hinta saattanut olla sen 8+ postit (10e). Mulla on kuitenkin tossa mukana vielä toi relid työkalu minkä avulla laitat omat liimat väliin ja pidät sen siinä kiinni niin se tulee oikeaan kohtaan takaisinkin. Useimmissa vuokratyökaluissa on pelkkä korkkausosa.

Voin mä sen mukanakin tuoda tre suuntaan jos on sinne ajoa. Tai sinne missä asuit. Mut hinta on edelleen kympin jos haluat vuokrata.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Tämähän on sun mielipide mutta minä olen tuosta osasta kuitenkin maksanut. Useimmiten nämä ovat tuota 10 luokkaa posteineen kun joku haluaa lainailla.. Ainakin aiemmin siihen hintaan nähnyt katsottuna. Hinta saattanut olla sen 8+ postit (10e). Mulla on kuitenkin tossa mukana vielä toi relid työkalu minkä avulla laitat omat liimat väliin ja pidät sen siinä kiinni niin se tulee oikeaan kohtaan takaisinkin. Useimmissa vuokratyökaluissa on pelkkä korkkausosa.

Voin mä sen mukanakin tuoda tre suuntaan jos on sinne ajoa. Tai sinne missä asuit. Mut hinta on edelleen kympin jos haluat vuokrata.
Kylläkyllä, en mä sua nyt tässä henk. koht. tarkoita. Mutta kun otetaan huomioon kuitenkin, että tuo peltikippo maksaa sen ~30e, niin se 10e vuokrauksesta on ~33% uuden hinnasta.

Kuten sanoin, tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, jonka perustan vain omaan näkemykseeni. ITSE en maksaisi 10e vuokraa vehkeestä. Tämä tästä, jatkakaa :kahvi:
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
Juuh. Samaa kattelin, että noita laitteita saa jimmsiltä 33 e hintaan uutena, mutta aattelin vaan, et jos olis tässä lähimaastossa, niin sais samalla lainattua + myös tutustuu harrastajiin, niin se on aina myös plussaa :)

@Contay onko sulla siinä työkalussa toi relid osuus myös? Että saa myös liimattua kiinni uusilla tahnoilla (jos oikein hurjaksi rupeaa)?
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 706
Juuh. Samaa kattelin, että noita laitteita saa jimmsiltä 33 e hintaan uutena, mutta aattelin vaan, et jos olis tässä lähimaastossa, niin sais samalla lainattua + myös tutustuu harrastajiin, niin se on aina myös plussaa :)

@Contay onko sulla siinä työkalussa toi relid osuus myös? Että saa myös liimattua kiinni uusilla tahnoilla (jos oikein hurjaksi rupeaa)?
Saa saa kunhan niit tulee varastoon joskus. Just Jimm'silt joku niitä uteli ja ne ei uskoltaneet luvata toimitusajasta juuta eikä jaata.

"Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu"

Tosiaan, en mäkä nyt ehkä 30e prossua varten ostaisi korkkaustyökalua mutta sitkun itelläkin oli siihen maailmanaikaan 439e hintane i7 ni en sitä halunnut millään ylempänä ehdotetulla menetelmällä korkkaan.

Mutta mutta, tehkää toki vuokrakauppa Contayn kanssa. Onhan se sulle lähempänäkin :)
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 417
Kiitokset @Contay tosiaan korkkailusta ja rupatteluseurasta. On kyllä kiva tustua muihin harrastajjiin alueella. Tällasta toivois melkeen enemmänkin :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 343
Viestejä
4 195 135
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom