Ostettu Läppäreitä ja Asus F7K laturi (ja akku) ukrainalaisille (Kuopio)

Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
522
Pyöriikö Kuopion alueella jollain nurkissa ylimääräisiä läppäreitä tai kiintolevyjä, joita haluaisi lahjoittaa hyvään tarkoitukseen? Fiksailen ukrainalaisille lahjoitettavaksi tietokoneita ja minulla on työn alla kaksi pöytäkonetta (myöhemmin voi tulla lisää), jotka ovat menossa lahjoitettavaksi, mutta niistä puuttuu kiintolevyt. Eli oikeastaan ihan mikä tahansa SATA-väyläinen levy käy, mutta ei mielellään sellaista, missä on vikaantumisen merkkejä tai jossa on jo paljon käyttötunteja. Luonnollisesti ylikirjoitan levyn tietoturvallisesti. Myös näppäimistöjä, hiiriä, näyttöjä ja kaiuttimia voi tarjota. Katsotaan sitten mikä on tilanne niiden kanssa.

Lisäys: Varmaan myös wlan-adaptereille on tarvetta että voi jakaa puhelimen nettiyhteyden pöytäkoneelle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
522
Vielä on kovasti tarvetta läppäreille ja tableteille. Minulla on täällä jo yksi vanha Asus F7K, mutta siinä ei ole akkua eikä laturia, eli sellaiset siis tarvitaan. Pohjassa oleva tarra kertoo että 19V 4,7A 90W tarttis olla. Läppäreitä ja muita lahjoitukseen meneviä laitteita voi tarjota minulle, tai viedä ne itse lahjoitustavaroiden vastaanottopisteelle osoitteeseen Linnanpellonkatu 25. Lisätietoja ja aukioloajat ovat tässä Facebook-ryhmässä: Lahjoita ukrainalaisille, Kuopio | Facebook
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 148
Viestejä
4 318 710
Jäsenet
71 976
Uusin jäsen
Onezki

Hinta.fi

Ylös Bottom