Lääketiede ja mullistavat lääkkeet/hoitokeinot

Seuraako tällä foorumilla muita lisäkseni lääketieteen ja hoitokeinojen kehitystä? Itse aina välillä ja varsinkin kiinnostaa mahdollisesti elämää pidentävät lääkkeet. Keksitäänkö meidän elinaikanamme vielä lääkettä, jolla vanheneminen saataisiin pysäytettyä ja solut uusiutumaan? Toisena myös silmärappeumaan liittyvät hoitokeinot kiinnostavat, kun tätä lähipiirissä ollut.

Seuraako tällä foorumilla muita lisäkseni lääketieteen ja hoitokeinojen kehitystä? Itse aina välillä ja varsinkin kiinnostaa mahdollisesti elämää pidentävät lääkkeet. Keksitäänkö meidän elinaikanamme vielä lääkettä, jolla vanheneminen saataisiin pysäytettyä ja solut uusiutumaan? Toisena myös silmärappeumaan liittyvät hoitokeinot kiinnostavat, kun tätä lähipiirissä ollut.

Pitkäänhän näistä on puhuttu, joten aihepiiri ei sinänsä ole mikään uusi.

Ala saattaa liittyä epäsuorasti myös syövän hoitoon... Eli samalla tieteellä saattaa ratketa molemmat ongelmat.

En osaa sanoa keksitäänkö "meidän elinaikanamme", mutta toivottavasti ei Putinin elinaikana!! Huhuja on kyllä ollut, että se on jotain kokeellisia hoitoja saanutkin...

Tämä on sitten yksi niitä ilmeisiä ongelmia jatkossa, että hyvien tyyppien lisäksi myös pahat tyypit elävät pitkään.

Tämmöttes selkä/hermo -vikasena ootan et millon lääketietees joku tuo piikin, joka pistetään niskaan ja luo uuden rangan vanhan tilalle. Mut taidan vaan saada toivoa, sentään on neurostimulaattori, eli 32 napanen lätkä (4 johtoa, jokases 8 napaa) selässä ja akku "selkäläsleissä". Tota sitten erillaisilla ohjauksella voidaan pitää esim. Ohjelmaa, joka peittää kipua, mut itse ei tunne "mitään" tai si säksättää hiukan tunto ohjelmalla. Vaihtoehtoisesti ohjelmoinneil on paljon, ihan vaan napojen välillä, hertzeillä, jne..

Statistiikka

Viestiketjuista
267 071
Jäsenet
75 983
Uusin jäsen
Nonanna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom