Laadukkaat alusvaatteet.

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
463
Arvon io-techiläiset!

Tässä vuosien kuluessa on tullut testattua useita eri valmistajien alusvaatteita, niin kesä- kuin talvialusvaatteita.
Hyvä alusvaate pysyy hyvin päällä, housut ei valu alas ja muutenkin istuu ihon pintaan tiukasti.
Vaikka alusvaatteiden pesuohjeessa on joissakin 40 astetta niin olen ehdottomasti pessyt kaikki alusvaatteet 60 asteessa. Tämä sen takia jotta ne puhdistuvat hyvin, varsinkin lyhyiden kalsarien kohdalla.

Talvialusasujen päällikkö on Lidlistä hankitut Crivit-merkkiset urheilukerrastot. Ne istuvat hyvin päälle ihon myötäisesti, kestävät kokemukseni mukaan 60 asteen pesuja ja muutenkin hyvät päällä. Niitä mulla on 4 kappaletta.
Toisena tulee Rukka-merkkiset alusasut.
Kesäalushousujen paras on tähän asti ollut Dressmannin lyhyet bokserialushousut. Ei se kaikkein halvin malli Dressmannin valikoimasta.

Tähän otetaan vastaan tietoja siitä, millaiset ovat Lidlin lyhyet miesten alushousut!
Ja kokemuksia muista merkeistä ko. aiheesta.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Särmä viskoosibokserit, mustat

Aivan eri maailmasta kuin puuvillabokserit. Ei ole pallihiki iskenyt kovemmallakaan helteellä. Hoito-ohje käskee pestä 30 asteessa, mutta olen kyllä pessyt 40:ssä. 60 asteeseen en ehkä laittaisi.

Varustelekalla on myös merinovillaisia boksereita, mutta 30 euron hinta oli liian kova, etenkin kun vaihtoehtona oli kympillä viskoosiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Ggg

-W-

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
33
Alusvaatteet tulee ehdottomasti kestää 60 asteen pesu. Rasva ja paska ei muuten liukene.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 290
Alusvaatteet tulee ehdottomasti kestää 60 asteen pesu. Rasva ja paska ei muuten liukene.
Villa luonnollisesti ei kestä 60 asteen pesua, ja puhdistuu 30 tai 40 asteen pesussa vähintään yhtä hyvin kuin puuvilla vain 60 asteen pesussa. Sama koskee joitakin synteettisiä kuituja - mutta vain joitakin, koska muovipaidoista löytyy pahimmat hienhajupommitkin, jotka eivät puhdistu millään sulamatta paskaksi.

Jos oikein pöpökammolinjalle lähdetään, pitää käyttää kasvikuituvaatteita, jotka voi pestä "95" kuumapesussa. Puuvilla on sellainen kasvualusta, ettei se oikeasti raa'an käytön jäljiltä kuudessa kympissä puhdistu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 179
Viestejä
4 210 477
Jäsenet
71 024
Uusin jäsen
Hogger

Hinta.fi

Ylös Bottom