Ostettu Laadukas tkl -näppäimistö tactile -kytkimillä (Turku)

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
429
Haussa siis tenkeyless-näppis. Esimerkiksi Keychron Q3 tai vastaava. Mieluiten hotswapattava, nordic-layout ja kytkiminä kuitenkin ns. tactile -kytkimet kuten Cherry MX Brown tai vastaava. Valaistusta oltava, että näkee näppäimet pimeässäkin, mutta muuten väritykseltään mieluummin hillitty. Laita tarjousta, jos löytyy ylimääräisenä.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
19
Mulla olis Logitech Mechanical Mini ylimääräisenä. Ei ole tenkeyless (mutta aika lähellä) eikä löydy hotswapattavia kytkimiä. Nordic layout, tactile kytkimet, taustavalo ja hillitty ulkonäkö kuitenkin löytyy. Näppäinhatut ovat matalaprofiiliset.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
429
Mulla olis Logitech Mechanical Mini ylimääräisenä. Ei ole tenkeyless (mutta aika lähellä) eikä löydy hotswapattavia kytkimiä. Nordic layout, tactile kytkimet, taustavalo ja hillitty ulkonäkö kuitenkin löytyy. Näppäinhatut ovat matalaprofiiliset.
Kiitos tarjouksesta, mutta ei ihan sitä mitä olen hakemassa.
 

pjl

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
124
Massdrop CTRL? Vain layout jää vajaaksi, eli on ansi. Ei ole tosin itselleni tuottanut ääkkösten kanssa ongelmia. Liedosta löytyy
 
Liittynyt
21.08.2021
Viestejä
29
Moro, olis Logitech g915 tkl lightspeed tenkeyless langaton näppis, vähän vajaa 5kk vanha, toimii niinku pitää ja kuitti löytyy
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 816
Viestejä
4 204 800
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom