Etsiskelen itselleni hyvää pöytämikrofonia joka mieluiten maksaisi alle 100€ - jos vähän menee yli niin ei ole maailmanloppu. Eikä haittaa jos jää allekin jos laatua saa halvalla. Olen näitä katsonut:
En aio ruveta ammattilaulajaksi enkä tarvitse 1000€:n mikrofonia korjaamaan hirveää lauluääntäni, mutta tätä olisi tarkoitus käyttää videoiden tekemiseen ja tietysti myös pelaamiseen. Eli semmoinen laite olisi kiva jossa olisi mukavan selkeä, "lämmin" ääni enkä minä kuulostaisi robotilta. Lisäksi olisi kiva jos mikrofoni filtteröisi taustamelua hyvin eikä esimerkiksi näppäinääniä kuuluisi hirveästi läpi.
En periaatteessa heti tarvitse lisävartta ainakaan heti koska mininäppäimistön takia pöydällä on kyllä tilaa, mutta ainakin pop filter olisi kiva. Tuo varsi olisi kuitenkin kiva extra, ja Maonossa se jo olisi.
Olen näitä harkinnut, tässä järjestyksessä. Muitakin saa ehdottaa.
Maono AU-PM422:
+ All-in-one - sisältää mikrofonin, pop filterin, wind filterin ja jopa pitkän, taivuteltavan varren ja penis enlargerin
+ Googletuksen ja youtuben perusteella kaikin puolin laadukas
+ Edullinen - koko paketti maksaa n. 85€.
Thronmax MDrill One Pro:
+ Ilmeisen hyvä äänenlaatu
+ Tarjouksessa 77€ vielä tämän päivän
- Saapuu varastoon 11.08.20
- Ei vartta mukana
- Ei pop filteriä eli joutuisin ostamaan erillisen
Blue Yeti Nano:
+ Suosittu
+ Parempi äänenlaatu kuin Snowball
- Tarjoaako vielä 2020 riittävästi laatua?
- Menee yli 100€
- Tulee alastomana ilman lisävarusteita mikä nostaa käytännön hintaa entisestään
Blue Snowball:
+ Halpa - saisi käytettynä tyyliin 40€ ja uutena 60€
+ Suosittu
- Saamani kuvan perusteella alkaa vanhentua ja on suosittu lähinnä maineensa takia
- Taustamelu
Myös jos joku haluaa myydä minulle oikeasti laadukasta, käytettyä mikkiä joka täyttää ehdot, saa mainostaa.
En aio ruveta ammattilaulajaksi enkä tarvitse 1000€:n mikrofonia korjaamaan hirveää lauluääntäni, mutta tätä olisi tarkoitus käyttää videoiden tekemiseen ja tietysti myös pelaamiseen. Eli semmoinen laite olisi kiva jossa olisi mukavan selkeä, "lämmin" ääni enkä minä kuulostaisi robotilta. Lisäksi olisi kiva jos mikrofoni filtteröisi taustamelua hyvin eikä esimerkiksi näppäinääniä kuuluisi hirveästi läpi.
En periaatteessa heti tarvitse lisävartta ainakaan heti koska mininäppäimistön takia pöydällä on kyllä tilaa, mutta ainakin pop filter olisi kiva. Tuo varsi olisi kuitenkin kiva extra, ja Maonossa se jo olisi.
Olen näitä harkinnut, tässä järjestyksessä. Muitakin saa ehdottaa.
Maono AU-PM422:
USB Mikrofon MAONO AU-PM422 192KHZ/24BIT Studio mikrofon Set Kondensatormikrofon mit Mikrofonarm,Spinne und Nierencharakteristik Drehregler Monitoring Echtzeitkontrolle Podcast Gaming Mikrofon: Amazon.de: Musikinstrumente
USB Mikrofon MAONO AU-PM422 192KHZ/24BIT Studio mikrofon Set Kondensatormikrofon mit Mikrofonarm,Spinne und Nierencharakteristik Drehregler Monitoring Echtzeitkontrolle Podcast Gaming Mikrofon: Amazon.de: Musikinstrumente
www.amazon.de
+ Googletuksen ja youtuben perusteella kaikin puolin laadukas
+ Edullinen - koko paketti maksaa n. 85€.
Thronmax MDrill One Pro:
Thronmax MDrill One Pro mikrofoni (harmaa) - Mikrofonit
Thronmax MDrill One Pro -mikrofoni kohentaa striimausta, podcasteja, Youtube-videoita ynnä muuta korkealaatuisella 24-bit/96 kHz äänityksellä, 4 äänitystilalla ja yksinkertaisella, jokaiseen telineeseen sopivalla muotoilulla.
www.gigantti.fi
+ Tarjouksessa 77€ vielä tämän päivän
- Saapuu varastoon 11.08.20
- Ei vartta mukana
- Ei pop filteriä eli joutuisin ostamaan erillisen
Blue Yeti Nano:
+ Suosittu
+ Parempi äänenlaatu kuin Snowball
- Tarjoaako vielä 2020 riittävästi laatua?
- Menee yli 100€
- Tulee alastomana ilman lisävarusteita mikä nostaa käytännön hintaa entisestään
Blue Snowball:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
+ Suosittu
- Saamani kuvan perusteella alkaa vanhentua ja on suosittu lähinnä maineensa takia
- Taustamelu
Myös jos joku haluaa myydä minulle oikeasti laadukasta, käytettyä mikkiä joka täyttää ehdot, saa mainostaa.
Viimeksi muokattu: