Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
852
Miten tää keksi murenee kun minulla on ollut B-ajokortti jo yli 10 vuotta ja haluaisin aakkosista A:n?
Teoriatunnit, ajotunnit ja ajokoe? Kokeilin hakukonetta mutta naula päässä
Ainakin ennen oli niin että 21v ikä ja isolla pyörällä ajo niin sai ison A:n. tai pikku A ja 2v jälkeen muuttuu isoksi A:ksi.

ja nyt kun tarkastin niin A3 luokkaan vaaditaan 24v ikä.

tuolta löytyy lisää tietoa.

 

NewB-66

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
205
Miten tää keksi murenee kun minulla on ollut B-ajokortti jo yli 10 vuotta ja haluaisin aakkosista A:n?
Teoriatunnit, ajotunnit ja ajokoe? Kokeilin hakukonetta mutta naula päässä
Tuossa yksi linkki,näköjään voi myös isoon pyörään hommata harjoitteluluvan joka oikeuttaa itsenäiseen harjoitteluun.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
1 031
Ainakin ennen oli niin että 21v ikä ja isolla pyörällä ajo niin sai ison A:n. tai pikku A ja 2v jälkeen muuttuu isoksi A:ksi.

ja nyt kun tarkastin niin A3 luokkaan vaaditaan 24v ikä.

tuolta löytyy lisää tietoa.

Tota.. ap mainitsi et ajokortti ollu jo yli 10 vuotta joten ikä ei rajaa enään A kortin kokoa...
 
Liittynyt
10.09.2024
Viestejä
2
Moi! Minulla on Windows 10 pro lisenssi käytössä työasemessani. Haluaisin päivittää sen Windows 11 pro versioon samalla kun vaihdan työasemaani uuden SSD kiintolevyn. Saako jostain ladattua Windows 11 pro imagen esimerkiksi usb-tikulle, jota kautta asennuksen voi sitten tehdä vai pitääkö minun päivittää ensin nykyiselle kiintolevylle Windows 11 pro?
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
87
Moi! Minulla on Windows 10 pro lisenssi käytössä työasemessani. Haluaisin päivittää sen Windows 11 pro versioon samalla kun vaihdan työasemaani uuden SSD kiintolevyn. Saako jostain ladattua Windows 11 pro imagen esimerkiksi usb-tikulle, jota kautta asennuksen voi sitten tehdä vai pitääkö minun päivittää ensin nykyiselle kiintolevylle Windows 11 pro?
Jos haluat tehdä puhtaan asennuksen niin tee tikulle asennusmedia ja formatoi levy. Jos tarvit jotain talteen, niin ne silti suosittelisin siirtämään muualle kuin asennettavalle levylle, vaikkakin nykypäivänä taitaa tuo win 10 -> 11 päivityskin ehkä jotenkin onnistua. Asennusmedian saa ihan suoraan mikrosoftin sivuilta.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 256
Tori sovellus ja android känny.. mulla omissa kansioissa esim myytäviä tavaroita. Kun teen uuden ilmon ja painan et hae kuva galleriasta niin en löydä sieltä kuin mun "pää" valokuva kansion?? Miten sais siihen myös sen myytävät kansion?
Edittii.. näköjään kun noita kansioita katsoo torinkautta niin siellä näkyykin google kuvissa olevat kansiot vain? Miten puhelimen galleriasta saisi myytävät kansion siirrettyy myös näkymään google kuvissa?
 
Viimeksi muokattu:

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 255
Tuli äskettäin tälläinen sähköposti. Luulin heti huijaukseksi, mutta tarkistin vielä mistä se on lähetetty. Ei ollutkaan mikään 9ugfglkg52@gmail.com, vaan tuollainen? Silti varmaan huijaus kyseessä?

1726025489915.png



Edit. Alempana oli linkki, siitä kopioittin sen seurantatunnuksen. Näyttävästi oikeasti on joku paketti tulossa.. ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 026
Tuli äskettäin tälläinen sähköposti. Luulin heti huijaukseksi, mutta tarkistin vielä mistä se on lähetetty. Ei ollutkaan mikään 9ugfglkg52@gmail.com, vaan tuollainen? Silti varmaan huijaus kyseessä?




Edit. Alempana oli linkki, siitä kopioittin sen seurantatunnuksen. Näyttävästi oikeasti on joku paketti tulossa.. ?
Muistelisin että mainitsit toisessa keskusteluketjussa että olit tilaillut jotain suihkusekoitinta tms, liittyisiköhän siihen? Jotkut nettikaupat tekevät noita toimituksia aika jännästi, itsellekin on jostain firmasta tilattu tuote tullut suoraan maahantuojalta vaikka myyjäliike oli ihan eri. Itsekin aluksi ihmettelin sitä toimitusilmoitusta kunnes tajusin yhdistää siihen tilaukseen.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 255
Muistelisin että mainitsit toisessa keskusteluketjussa että olit tilaillut jotain suihkusekoitinta tms, liittyisiköhän siihen? Jotkut nettikaupat tekevät noita toimituksia aika jännästi, itsellekin on jostain firmasta tilattu tuote tullut suoraan maahantuojalta vaikka myyjäliike oli ihan eri. Itsekin aluksi ihmettelin sitä toimitusilmoitusta kunnes tajusin yhdistää siihen tilaukseen.
Suihkuhana on jo tulossa netraudan kautta, kyselen pislalta että tietävätköhän mikä tuo on.
 
Liittynyt
25.01.2022
Viestejä
181
Tori sovellus ja android känny.. mulla omissa kansioissa esim myytäviä tavaroita. Kun teen uuden ilmon ja painan et hae kuva galleriasta niin en löydä sieltä kuin mun "pää" valokuva kansion?? Miten sais siihen myös sen myytävät kansion?
Edittii.. näköjään kun noita kansioita katsoo torinkautta niin siellä näkyykin google kuvissa olevat kansiot vain? Miten puhelimen galleriasta saisi myytävät kansion siirrettyy myös näkymään google kuvissa?
1726038125005.png

 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 964
vieläkö saa vanhoja pöytälaatikosta löytyineitä ruotsin kruunuja vaihdettua jos menee ruotsissa pankkiin? Nämä uutisoitiin joskus 2016 vanhentuviksi?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
89
Ainakin Vaasa-Uumaja laivalla saa ostettua tupakkia vain kolme tai neljä askia kerralla. Ne on tarkoitettu poltettavaksi laivamatkan aikana. Jos kaikkia ei ehdi kuitenkaan polttaa reissun aikana, niin saako niitä tuoda tuliaisena kuitenkin kotiin?
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
379
vieläkö saa vanhoja pöytälaatikosta löytyineitä ruotsin kruunuja vaihdettua jos menee ruotsissa pankkiin? Nämä uutisoitiin joskus 2016 vanhentuviksi?
Riksbankissa saa vaihdettua ~20€ korvausta vastaan. Rahat pitää postittaa pankille, kassapalvelu mahdollisuutta ei ole.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
1 031
Pikkuvihreä tuulituuletin kaipaa uutta öljyä, mutta mikä on hyvää?
Ohjeista: "lisää kuppi täyteen mitä tahansa voiteluöljyä".

Varmaan jotain oikein "notkeata", että olisi mahd. vähän kitkaa?
Tässä vois kans miettiä jos on kovasti paikassa jossa siitepölyä yms tulee, kandeisko ensin välillä putsata vaikka bräkcleanerilla kokonaan ja si jotain öljyä, itse laittaisin varmaan jotain teflon öljyä, joka ei tule tahmaiseksi hetkenpäästä.ja jos joku kuppi jättäisin sen täyttämättä ja 1-2krt/vuos tuo sama rasvaus
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 518
Viestejä
4 393 990
Jäsenet
72 998
Uusin jäsen
maeger

Hinta.fi

Ylös Bottom