Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 915
Jos tilanne on jo ohitse, niin poliisille

tai SUPO:lle

Varsinkin, jos on lennellyt kriittisen infran alueella. HÄKE voi vastata soiton aikana arvioinnista siitä, onko livetilanne kriittisellä alueella vai ei, ja mitä toimia se edellyttää.

Poliisin mukaan ilmoituskynnytys pitäisi olla matala nykytilanteessa.
Ja lisäksi voi ottaa yhteyttä sen kriittisen infran omistajaan. Jos he näkevät tilanteen uhkana niin varmasti itsekin ilmoittelevat tarvitsemilleen tahoille eteenpäin ja osaavat itsekin ruveta suunnitttelemaan jatkotoimia.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
278
Onko nykypäivänä autoliikkeissä myytävien käytettyjen autojen kohdalla yleisesti katsottuna yhtään tinkimisvaraa/onko tinkiminen enää edes juttu autoliikekaupoissa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 639
Itse olen saanut tingittyä merkkiliikkeessä tasarahaan esim. 10 500 hinta on saatu tiputettua tasan 10 000 euroon koeajon jälkeen.
Itselläni suurin ero on ollut vanhan auton hyvityshinnassa, ero on ollut kahden liikkeen välillä useampi tonni. Sitten kysymällä on saanut 500 vielä pois. Toki en nyt lähtenyt kunnolla vänkäämään alennusta vaan tuo tuli ihan kysymällä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 711
Onko nykypäivänä autoliikkeissä myytävien käytettyjen autojen kohdalla yleisesti katsottuna yhtään tinkimisvaraa/onko tinkiminen enää edes juttu autoliikekaupoissa?
Mulla oli kaksi vaihtoehtoa kun ostin nykyisen auton. Toisessa liikkeessä sanoin mitä olen valmis maksamaan väliin ja minkä verran korkoa. Väliraha onnistui mutta korossa ei päässyt pyyntöön asti alas. Olin jo vähän päättänyt kuitenkin ostaa sen mutta soitin kuitenkin toiseen liikkeeseen ja kerroin mikä on tilanne. Myyjä sanoi että juttelee pomon kanssa ja soittaa vähän ajan päästä takaisin. Kun soitti niin ei auttanut kuin vaihtaa päätöstä.

Tässä tosin saattoi auttaa että autot eivät olleet mitään parhaiten liikkuvaa mallia ja tämä mihin päädyin oli ollut liikkeessä jo aika kauan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 776
Viestejä
4 351 367
Jäsenet
72 494
Uusin jäsen
Alhoritmi

Hinta.fi

Ylös Bottom