Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Toimiiko oikotie.fi ? Ollut viikon pimeenä, jossain kohtaa oli ilmo että teknisiä ongelmia heillä. Chromella läppärillä ei pelaa, edgellä toimii, kännyllä chromella toimii. Tänään putsasin koko koneen ja päivitin selaimen mutta ei, mainostenesto päällä tai pois niin tulos sama.
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
104
Mikä olisi hyvä perus kotikäyttöön sopiva tarratulostin, alle 30€ mieluusti..? Mutsille siis, eri tavaroiden merkintään kotona..
Kattonut lähinnä Brother & Dymo tietty, mutta onko muita varteenotettavia merkkejä? Ja tietty saa vinkata jos löytyy tarjouksia jostain. Kiitos etukäteen.
Halvin Dymo mihin käy D1 tarrat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Itse erehdyin aikanaan Brotherin tarratulostimeen, olihan se halpa. Uutta tarraa ei ainakaan täälläpäin ole juuri missään myynnissä ja maksaakin ne teippipaketit enemmän kuin Dymolla. Onneksi sain firmalta kasan tarraa kun kaikki tarratulostimet vaihdettiin Dymoihin niin ei tarvitse hetkeen siitä murehtia.

Itse suosittelen tosiaan myös jotain edullisemman pään Dymoa johon käy ne D1-nauhat. Noita D1-teippejä kun löytyy about jokaisesta toimistotarvikeliikkeestä, toisin kuin Brotherin nauhoja.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
114
Kiitoksia näistä! Ehkä se kymppi lisää kannattaa sijoittaa kuitenkin, näyttäisi se Dymo labelmanager 160 olevan staypro.fi:ssä 41,60€. Ja laadukkaamman oloinen/näköinen jotenkin IMO kuin esim tuo halvin Dymon letratag :hmm:
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 253
Itse erehdyin aikanaan Brotherin tarratulostimeen, olihan se halpa. Uutta tarraa ei ainakaan täälläpäin ole juuri missään myynnissä ja maksaakin ne teippipaketit enemmän kuin Dymolla.
Pääsääntöisesti taitaa kyllä Dymon tarrat maksaa enemmän, kuin Brotherin, mutta saatavuus kivijalkaliikkeissä toki voi olla huonompi Brotherilla. Toki netistä nyt saa tilattua kummallekkin merkille nauhoja, joten en kokisi kovin isoksi ongelmaksi.

Mutta ehkä itsekkin ostaisin ennemmin Dymon, vaikka ei nyt mitään huonoa sanottavaa ole Brotherin tarratulostimistakaan, mitä nyt niitä olen töissä käyttänyt. Ne tuskin onkaan tosin olleet mitään edullisempia malleja.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
114
Ootteko käyttäneet tuota labelmanageria verkkoadapterillakin muuten? Näköjään paikka sellaiselle.
 
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
388
Kyllä Brotherinkin tarratulostimet on hyviä vaihtoehtoja, ja saapi niihin sitä tarraa/kirjoitinteippiä edullisemminkin, esimerkiksi 1 € / metri: Tulostustarvikkeiden verkkokauppa (Väriainekauppa; noista yhteensopivista, siis tarviketuotteista, on jo reilut 10 vuotta kokemusta vailla ongelmia)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Kyllä Brotherinkin tarratulostimet on hyviä vaihtoehtoja, ja saapi niihin sitä tarraa/kirjoitinteippiä edullisemminkin, esimerkiksi 1 € / metri: Tulostustarvikkeiden verkkokauppa (Väriainekauppa; noista yhteensopivista, siis tarviketuotteista, on jo reilut 10 vuotta kokemusta vailla ongelmia)
Saahan noihin Brothereihinkin tosiaan teippiä netistä tilaamalla mutta itselläni ainakin tuota kuitenkin menee kotona niin vähän että yhden teippirullan tilaaminen on vähän hölmöä kerran vuodessa. Jos olisin Dymon aikanaan itse hankkinut niin saisin teippejä vaikka paikallisesta Prismasta joten sen hankkiminen kävisi ihan kauppareissun ohessa.

Ei sen puoleen, itse kyllä pidän Dymon käyttöliittymästäkin enemmän kuin Brotherin ja Dymoissa on parempi tarravalikoimakin, on kaikenlaista industrial-teippiä sun muita erikoisempiakin jos sattuu tarvitsemaan. Ja yksi asia noiden välillä on että ainakin omasta mielestäni Dymon teipeistä lähtee tarran taustapaperi paremmin irti kuin Brotherin teipeistä, Brotherin teippiin itse ainakin tarvitsen jonkun puukon tai ruuvarin millä saan taustapaperin lähtemään alkuun, Dymossa kun vähän taittaa teippiä niin paperi lähtee lähes itsestään.
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
989
Miten nuo HW testit ajetaan käytännössä. Esim:

53 GPU testattuna, vaikkakin vain yhdessä pelissä mutta kaksi eri testiä ja eri resoluutioilla niin kuinka tuo oikein onnistuu? Työn määrä tuntuu jo ajatuksena aivan täysin järjettömältä jos tosiaan kaikki ajetaan manuaalisesti.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 253
Ja yksi asia noiden välillä on että ainakin omasta mielestäni Dymon teipeistä lähtee tarran taustapaperi paremmin irti kuin Brotherin teipeistä, Brotherin teippiin itse ainakin tarvitsen jonkun puukon tai ruuvarin millä saan taustapaperin lähtemään alkuun, Dymossa kun vähän taittaa teippiä niin paperi lähtee lähes itsestään.
Tästäkin olen vähän eri mieltä. Ainakin tosiaan ne mitä töissä olen käyttänyt, niin taustapaperi on kahdessa osassa, keskellä tarraa menee raja vaakatasossa. Joten saa ihan kyllä helposti toisen puolen irti ja sen tarran voi vaikka silloin jo laittaa paikoilleen ja sitten ottaa toisen puolen pois, tai sitten ottaa kummankin puolen pois ja laittaa tarran.

Ehkä niitä on sitten erilaisia tarroja eri Brotherin koneissa, en tiedä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Tästäkin olen vähän eri mieltä. Ainakin tosiaan ne mitä töissä olen käyttänyt, niin taustapaperi on kahdessa osassa, keskellä tarraa menee raja vaakatasossa. Joten saa ihan kyllä helposti toisen puolen irti ja sen tarran voi vaikka silloin jo laittaa paikoilleen ja sitten ottaa toisen puolen pois, tai sitten ottaa kummankin puolen pois ja laittaa tarran.

Ehkä niitä on sitten erilaisia tarroja eri Brotherin koneissa, en tiedä.
Ainakin kaikissa omissa Brotherin nauhoissa tuo taustapaperi on muka leikattu kahtia mutta on niin huonosti leikattu että ei halkea kahtia. Voi olla että on vaan osunut kohdalle paskoja nauhoja mutta kuitenkin ovat olleet ihan Brotherin logolla varustettuja eli pitäisivät olla ihan orkkiskamaa. Olisikohan P-Touch TZ-tape -mallisia olleet, ei ole just käsillä tuota tarrakonetta niin ei pääse tarkistamaan. Dymoissa tuo on omalla kohdalla toiminut paremmin (paitsi joskus 6mm teipeissä kun halkaisu on joskus ollut niin laidassa ettei toinen puolisko meinaa irrota). Kyllä tuota Brotheriakin nyt käyttää kun käyttö ei ole jokapäiväistä.

Niin, ja toinen ero mikä tulee noiden välillä mieleen niin oma Brother ainakin tuhlaa teippiä tuhottomasti, jokaisen tarran alkuun tulee 2-3cm tyhjää kun Dymolla tuota tulee paljon vähemmän. Toki jos tulostan monta tarraa peräkkäin niin erottelen tarrat parilla välilyönnillä ja leikkaan ne saksilla erilleen niin säästää äkkiä useita senttejä nauhaa. Tuo taitaa johtua kyllä laitteen rakenteesta, Brotherissa on syvemmällä se kasetti joten muuten sitä yksittäistä lyhyttä tarraa ei meinaisi saada otettua koneesta.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
646
Viikonloppuna käyttelin tabletilla (ipad) Rukan verkkokaupan nettisivuja kun piti ostaa hissilippu. Nettikauppaan kun pääsin niin selain aina oletti että olen venäläinen.. en saanut/osannut/löytänyt paikkaa tuota muuttaa Safarista. Käytin sitten Chromea ja homma meni nopeasti läpi. Aiemminkin olen tuolla lippuja ostanut ja melko varmasti silloin ollut tuo Safari käytössä kun on yleensä mulla enemmän se käytössä Padilla.

Mietin vaan että mistähän tuon olisi saanut muutettua? Rukan verkkokaupan sivujen kautta en löytänyt kieli/maavalintaa, usein nettisivuilla on näkyvästi valinta. Itse Ruka.fi pääsivut mulla oli defaulttina "FI" ylävalikossa ja ne näkyi suomeklsi ok. Muutaman vuoden jo käyttänyt tuota selainta+padia enkä ole törmännyt siihen että olettaisi mun olevan venäläinen. Ko nettisivuille päädyin Googlen kautta hakemalla "Ruka hissiliput". Eli missään normitiedoissani ei pitäis venäläisyyteen viittaavaa juttua olla. Pieni juttu ja tosiaan toisella selaimella homma meni nopeasti maaliin mutta jäin tätä ihmettelemään koska olin vähän pulassa tuon kanssa että mitä teen. Onko siis mun tiedoissa jossain defaulttina venäläinen? Vai oliko Rukan nettikaupassa vika? (samalla tavalla toimi kun juuri testasin, toisella selaimella venäläinen ja toisella suomalainen)
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Tuli mieleen tuosta, kun joku kysyi erilaisia hauskoja t-paitoja myyvää puljua, joka kai löytyi, mutta ei mainittu ketjussa (editoitu viesti oli erikoinen). No itse asiaan.

Onko tiedossa puljua joka tekisi neliväripainatusta t-paitaan, ja tietenkin omasta kuvasta. Ja siis laatu olisi hyvä itse paidassa että printtauksessa. Kyse ei ole isosta kuvasta, jos tällä on merkitystä (sellainen paita ei hengitä painatuksen kohdalta).

Kiinnostaa jälleen omat kokemukset. Kiitos :) Haulla löytyy ties mitä.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 767
Onko tiedossa puljua joka tekisi neliväripainatusta t-paitaan, ja tietenkin omasta kuvasta. Ja siis laatu olisi hyvä itse paidassa että printtauksessa. Kyse ei ole isosta kuvasta, jos tällä on merkitystä (sellainen paita ei hengitä painatuksen kohdalta).
Printtivaate - Suunnittele T-paita omalla kuvalla ja painatuksella - Printtivaate.fi ainakin ihan hyväksi havaittu. Vantaalla pulju ja noutokin onnistuu. Tilasin tuolta tosin hupparin muksulle. Oli hyvälaatuisen oloinen paita ja kuvatkin on hyvin kestänyt pesua.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 855
Tuli mieleen tuosta, kun joku kysyi erilaisia hauskoja t-paitoja myyvää puljua, joka kai löytyi, mutta ei mainittu ketjussa (editoitu viesti oli erikoinen). No itse asiaan.

Onko tiedossa puljua joka tekisi neliväripainatusta t-paitaan, ja tietenkin omasta kuvasta. Ja siis laatu olisi hyvä itse paidassa että printtauksessa. Kyse ei ole isosta kuvasta, jos tällä on merkitystä (sellainen paita ei hengitä painatuksen kohdalta).

Kiinnostaa jälleen omat kokemukset. Kiitos :) Haulla löytyy ties mitä.
Lahden Mainospaitaa voin suositella. Siellä teetetään aika paljon pelipaitoja, liikelahjoja yms. ja on vuosikausien kokemus hommista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 359
Miten nuo HW testit ajetaan käytännössä. Esim:

53 GPU testattuna, vaikkakin vain yhdessä pelissä mutta kaksi eri testiä ja eri resoluutioilla niin kuinka tuo oikein onnistuu? Työn määrä tuntuu jo ajatuksena aivan täysin järjettömältä jos tosiaan kaikki ajetaan manuaalisesti.
Automaatio? Vahvaa mutua mutta koneen käynnistyessä ajetaan pelissä testi automaattisesti scriptillä ja kun valmis niin kone sammuu itsestään. Joku käy vaan nakkaa uuden saman valmistajan gpun ja tökkää päälle. Sitten sama setti toisen valmistajan vehkeillä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Miten n. hehtaarin kokoisen kaatovalmiin metsän kanssa kannattaisi toimia? Tontilla siis puuta, jotka alkaa olla lakikorkeudessaan eikä viitsisi antaa vain lahota niille sijoilleen. Tommoisen pläntin takia tuskin kannattaa mitään motoa hommata tiluksille, mitä vaihtoehtoja olisi? Vai kaadellaanko vähitellen vain omaksi polttopuuksi kuten tähänkin asti?
 
Liittynyt
08.05.2020
Viestejä
170
Miten n. hehtaarin kokoisen kaatovalmiin metsän kanssa kannattaisi toimia? Tontilla siis puuta, jotka alkaa olla lakikorkeudessaan eikä viitsisi antaa vain lahota niille sijoilleen. Tommoisen pläntin takia tuskin kannattaa mitään motoa hommata tiluksille, mitä vaihtoehtoja olisi? Vai kaadellaanko vähitellen vain omaksi polttopuuksi kuten tähänkin asti?
Klapin hinta taitaa olla jo niin hyvä, että miettisin suuremman määrän kaatamista -> klapeiksi ja myyntiin.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
528
Miten n. hehtaarin kokoisen kaatovalmiin metsän kanssa kannattaisi toimia? Tontilla siis puuta, jotka alkaa olla lakikorkeudessaan eikä viitsisi antaa vain lahota niille sijoilleen. Tommoisen pläntin takia tuskin kannattaa mitään motoa hommata tiluksille, mitä vaihtoehtoja olisi? Vai kaadellaanko vähitellen vain omaksi polttopuuksi kuten tähänkin asti?
Kysy metsänhoitoyhdistykseltä tarjous: myydään kaikki ja toinen missä kaadetaan vain rungoiksi josta teet mitä tykkäät.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Automaatio? Vahvaa mutua mutta koneen käynnistyessä ajetaan pelissä testi automaattisesti scriptillä ja kun valmis niin kone sammuu itsestään. Joku käy vaan nakkaa uuden saman valmistajan gpun ja tökkää päälle. Sitten sama setti toisen valmistajan vehkeillä.
Eikä noita tarvi ilmaiseksi tehdä. Työt nyt sattuu joskus olemaan isompiakin projekteja.. :) e: näyttääpi kanavalla olevan melkein miljoona tilaajaa, nii eipä noita ole varmasti yksin ja yhdellä koneella testattu (tai on varmaan, ku eri kone vois vaikuttaa tuloksiin..) :D Eiköhä tossa palkoille pääse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 227
Mulla on kasa videoita joista haluan tehdä playlistin. Haussa on sovellus tai lisäosa VLC:lle jolla nämä kriteerit täyttyy:

- Videot pitää mennä järjestyksessä eteenpäin
- Kun lista on käyty loppuun, jatketaan ensimmäisestä videosta
- Kun toisto laitetaan päälle, aloitetaan aina automaattisesti videon alusta
- Säädettävä aika, mistä katsotaan aloitetaanko edellisestä vai seuraavasta listan videosta. Esim jos edellinen video on suljettu kun aikaa on ollut <3min jäljellä, seuraavalla kerralla laitetaan listan seuraava video.
- Plussaa jos sovellus osaa itse mennä fullscreeniin ja videon jälkeen sulkea itse itsensä.

Käyttösovellus on Yleltä ladatut jumppavideot josta pitäisi joka aamu saada minimivaivalla, eli yhdellä hiiren klikkauksella, uusi video pyörimään.
 
Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
188
Mitenkäs tuollainen tabletti kannattaa tyhjentää, että voi myydä ulkopuoliselle? sellainen tyhjennys, että ei saa enää esim. valokuvia sieltä millään ohjelmalla ongittua?
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
528
Mitenkäs tuollainen tabletti kannattaa tyhjentää, että voi myydä ulkopuoliselle? sellainen tyhjennys, että ei saa enää esim. valokuvia sieltä millään ohjelmalla ongittua?
Palauta tehdasasetukset. Tämän jälkeen laitat salauksen päälle (jos ei ole): asetukset - suojaus - salaus - salaa puhelin. Jos suojaus päällä, poista käytöstä -> uudelleen tehdasasetukset.

Tuo salauksen käyttäminen päällä/pois päältä tyhjää kivasti puhelinta/tablettia. Toki voit myös höttöä kirjoittaa tallennustilaan, mutten ole tutkinut tähän työkaluja.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Palauta tehdasasetukset. Tämän jälkeen laitat salauksen päälle (jos ei ole): asetukset - suojaus - salaus - salaa puhelin. Jos suojaus päällä, poista käytöstä -> uudelleen tehdasasetukset.

Tuo salauksen käyttäminen päällä/pois päältä tyhjää kivasti puhelinta/tablettia. Toki voit myös höttöä kirjoittaa tallennustilaan, mutten ole tutkinut tähän työkaluja.
Joo. Jos on tullu rouvan kans pokea videoitua, nii salaus on taikasana. Salaa ennenkuin tyhjää (tai vaikka jälkikäteen), nii tuskin sieltä kukaa mitää selvittää. Varsinkaan, jos et ole julkinen henkilö.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
737
Löytyykö mistään Suomalaisesta liikkeestä tällaista kaapelia? USB2.0 header -> 4-pin mikä-lie-liitin. WiFi PCIe-kortti ottaa siis lisävirran USB2.0 headerista emolevystä ja tuo kaapeli on mennyt rikki. Pituus n. 30cm.

s-l1600.jpg
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
650
Löytyykö mistään Suomalaisesta liikkeestä tällaista kaapelia? USB2.0 header -> 4-pin mikä-lie-liitin. WiFi PCIe-kortti ottaa siis lisävirran USB2.0 headerista emolevystä ja tuo kaapeli on mennyt rikki. Pituus n. 30cm.

ehkä tämä?


edit: ja sehän oli loppu...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
246
Löytyykö mistään Suomalaisesta liikkeestä tällaista kaapelia? USB2.0 header -> 4-pin mikä-lie-liitin. WiFi PCIe-kortti ottaa siis lisävirran USB2.0 headerista emolevystä ja tuo kaapeli on mennyt rikki. Pituus n. 30cm.

Jakaja jossa mukana splitterikaapeli. Tämä ei liene varmaan ihan sitä mitä hait, mutta toiminnee tuossa.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Miten muuten menee, jos ohitan jonkun verran ylinopeudella sotilaspoliisin, jolla on tutka autossa ja se mittaa minun huippunopeuden kun ohitan heidät (nopeus on tietenkin tapissa ohituksen jälkeen)?

Onko spollejen mittaus validi, kun heillähän ei ole mitään toimintavaltaa PV:n ulkopuolella käsittääkseni?

Jos sotilaspoliiseilla (spolleilla) ei ole valtuuksia toimia PV:n ulkopuolella, niin spollejen mittauksilla puolustusvoimien alueiden ulkopuolella, ei pitäisi olla pienintäkään toimintavaltaa ja sitä myöden ei pitäisi sakkoa tulla, jos ohitat spollen ylinopeudella.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
Miten muuten menee, jos ohitan jonkun verran ylinopeudella sotilaspoliisin, jolla on tutka autossa ja se mittaa minun huippunopeuden kun ohitan heidät (nopeus on tietenkin tapissa ohituksen jälkeen)?

Onko spollejen mittaus validi, kun heillähän ei ole mitään toimintavaltaa PV:n ulkopuolella käsittääkseni?

Jos sotilaspoliiseilla (spolleilla) ei ole valtuuksia toimia PV:n ulkopuolella, niin spollejen mittauksilla puolustusvoimien alueiden ulkopuolella, ei pitäisi olla pienintäkään toimintavaltaa ja sitä myöden ei pitäisi sakkoa tulla, jos ohitat spollen ylinopeudella.
Ihan rauhassa voit ohitella ja vittuilla. Sotilaspoliisi-pakulla ei ole mitään erioikeuksia siviiili-liikenteessä. Ja tuskin niitä kiinnostaakaan.

Eri asia toki jos pakenit kesken palveluksen, tai et mennyt vekaralle.

EDIT: Lisään tähän vielä sen että suomessa ei ole ns. Miliisiä, mitä venäjällä saattaa olla.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Ihan rauhassa voit ohitella ja vittuilla. Sotilaspoliisi-pakulla ei ole mitään erioikeuksia siviiili-liikenteessä. Ja tuskin niitä kiinnostaakaan.

Eri asia toki jos pakenit kesken palveluksen, tai et mennyt vekaralle.

EDIT: Lisään tähän vielä sen että suomessa ei ole ns. Miliisiä, mitä venäjällä saattaa olla.
Noin itekkin ajattelen, mutta nyt viimeksi tänään kaverit haistatti pitkät, kun väitin, että SPollen tutkan mittauksella ei ole arvoa oikeudessa... Onko tuosta muuten mitään lakia olemassa, tjms.? Ite en oo löytänyt mitään suoraa tulkintaa tuosta.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
Noin itekkin ajattelen, mutta nyt viimeksi tänään kaverit haistatti pitkät, kun väitin, että SPollen tutkan mittauksella ei ole arvoa oikeudessa... Onko tuosta muuten mitään lakia olemassa, tjms.? Ite en oo löytänyt mitään suoraa tulkintaa tuosta.
No rehellisesti sanottuna jos olisit käynyt armeijan, niin tietäisit. En minä jaksa sulle mitään lakeja etsiä, älä perseile ja mene armeijaan.

..SPollet ei valvo liikennettä, eikä mittaile mopoja tutkilla. Jos jotain menee oikeuteen niin oli varmaan ihan oikeet poliisit asialla.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
No rehellisesti sanottuna jos olisit käynyt armeijan, niin tietäisit. En minä jaksa sulle mitään lakeja etsiä, älä perseile ja mene armeijaan.

..SPollet ei valvo liikennettä, eikä mittaile mopoja tutkilla. Jos jotain menee oikeuteen niin oli varmaan ihan oikeet poliisit asialla.
Intti on käyty jo kauan sitten...

Jos on noin vaikeaa vastata, niin veikkaan, että peilaist itseäsi tuolla vastauksella :geek:, eli oot haaveillu olevasi spolle, mutta "pällitesti" merkkas tykinkuulaksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Noin itekkin ajattelen, mutta nyt viimeksi tänään kaverit haistatti pitkät, kun väitin, että SPollen tutkan mittauksella ei ole arvoa oikeudessa... Onko tuosta muuten mitään lakia olemassa, tjms.? Ite en oo löytänyt mitään suoraa tulkintaa tuosta.
Jossain määrin epätodennäköistä, että tuo menisi oikeuteen, ainakaan niiden spollejen aloitteesta, mutta miksipä tuolla ei olisi arvoa yhtenä todistajana siellä, jolla vielä jonkintasoista mittausdataa, jota voi käyttää tukemaan jotain väitettä. Tässä epätodennäköisessä skenaariossa vaikka kävelevä poliisi havainnut selvää ylinopeutta ajavan auton. (en ota mitään kantaa tulokseen)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Nyt kun on tuo kuljetusalan lakko, niin liikkuuko aurauskalusto? Oma havainto että ei kai, yhtään aurattua tietä ei sattunut kohdalle tänään, motarilla tosin en ajanut.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
528
Nyt kun on tuo kuljetusalan lakko, niin liikkuuko aurauskalusto? Oma havainto että ei kai, yhtään aurattua tietä ei sattunut kohdalle tänään, motarilla tosin en ajanut.
Lahti-Helsinki -väli jännässä kunnossa (lue normaali talvikeli) kun päivällä tultiin. Ohituskaistalla 5-10cm lunta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Ilmeisesti ainakin osa aurauskaluston kuskeista on lakossa, täälläpäin on aurailtu vähän sieltä sun täältä muutamia teitä mutta aika paljon on auraamatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Juups, lenkiltä tullessa tiet missä sattuu kunnossa. Motarilla kuulosti menevän aura sentään. Eipä tuossa, lunta satelee mutta ei tässä vielä jumiin ollaan jäämässä. Eikä ole luvassa lumivallia portilla :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 638
Kyllä siellä aura-autot näkyi ja paremmassa kunnossa tie on kuin edellisvuoden joulupäivänä jolloin Raision motari oli auraamatta vielä monta tuntia sateen päättymisen jälkeen ja ajettavassa kunnossa vain koska oli tarpeeksi liikennettä uran auki pysymiseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Mulla on makuuhuoneessa sänky seinässä kiinni joten siihen viereen ei mahdu yöpöytää. Sängyn vieressä kuitenkin kulkee kaksi paksua lämmitysverkoston putkea jotka voisi hyödyntää vaikka velcro teipillä tai magneetilla tmv. jonkun pienen tason laittamalla johon saisi tyyliin korvatulpat ja kännykän. En kuitenkaan mistään löydä sopivaa ratkaisua. Oisin just amazonista heittämässä tilausta sisään niin keksisiköhän täällä joku oikeat hakusanat. Ainakin luulisi, että jokin sopiva olisi olemassa.
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Mulla on makuuhuoneessa sänky seinässä kiinni joten siihen viereen ei mahdu yöpöytää. Sängyn vieressä kuitenkin kulkee kaksi paksua lämmitysverkoston putkea jotka voisi hyödyntää vaikka velcro teipillä tai magneetilla tmv. jonkun pienen tason laittamalla johon saisi tyyliin korvatulpat ja kännykän. En kuitenkaan mistään löydä sopivaa ratkaisua. Oisin just amazonista heittämässä tilausta sisään niin keksisiköhän täällä joku oikeat hakusanat. Ainakin luulisi, että jokin sopiva olisi olemassa.
Joku suihkuun tarkoitettu teline voisi sopia. Jos ei velcroa halua niin reikävanne on kätevä putkien ympärille tapahtuvaan kiinnitykseen.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Joku suihkuun tarkoitettu teline voisi sopia. Jos ei velcroa halua niin reikävanne on kätevä putkien ympärille tapahtuvaan kiinnitykseen.

Ei oikein tuollaistakaan sopivaa löytynyt ainakaan amazonista. Sinänsä ihan hyvä idea kyllä.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 227
Mulla on makuuhuoneessa sänky seinässä kiinni joten siihen viereen ei mahdu yöpöytää. Sängyn vieressä kuitenkin kulkee kaksi paksua lämmitysverkoston putkea jotka voisi hyödyntää vaikka velcro teipillä tai magneetilla tmv. jonkun pienen tason laittamalla johon saisi tyyliin korvatulpat ja kännykän. En kuitenkaan mistään löydä sopivaa ratkaisua. Oisin just amazonista heittämässä tilausta sisään niin keksisiköhän täällä joku oikeat hakusanat. Ainakin luulisi, että jokin sopiva olisi olemassa.
Googleen kun kirjottaa putkikiinnike niin tulee loputon määrä erilaisia kiinnitysvaihtoehtoja.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Googleen kun kirjottaa putkikiinnike niin tulee loputon määrä erilaisia kiinnitysvaihtoehtoja.

Joo siis ei tuo ollut ongelma vaan se minkä tuohon laittaisi kiinni :D Pitäisi olla jokin mikä näyttää kohtuu järkevältä ja jossa tavara pysyy.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 797
Joo siis ei tuo ollut ongelma vaan se minkä tuohon laittaisi kiinni :D Pitäisi olla jokin mikä näyttää kohtuu järkevältä ja jossa tavara pysyy.
Ostat pakasterasian prismasta ja samalla jeesusteippiä, ongelma on jo lähes ratkaistu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
711
Joo siis ei tuo ollut ongelma vaan se minkä tuohon laittaisi kiinni :D Pitäisi olla jokin mikä näyttää kohtuu järkevältä ja jossa tavara pysyy.
Kulmarauta, putkikiinnike, pala mitä tahansa levyä?
Tai sitten se edellä ehdotettu suihkuhylly jos pitää reunat olla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 572
Viestejä
4 204 542
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Velpsu1221

Hinta.fi

Ylös Bottom