Onko jotain kikkakolmosta, millä saisi helposti peittoon syviä naarmuja mustasta autosta? Ei varsinaisesti näytä siltä, että joku olisi avainta siinä vedellyt, eli ei vain ole mikään yksi pitkä veto, vaan vähän siellä täällä lyhyitä naarmuja. Oven kahvassa samaten oli kolhu, liekö joku varomattomasti pakkaillut omaa autoaan mun vieressä. Naarmut oli toisaalta osittain ainakin semmosissa paikoissa (etulokarissa aivan alhaalla ja yksi konepellissä) etten tiedä, miten niitä vahingossa saisi aikaiseksi.
Auto ei ole kauaa minulla ollut, mutta sen verran ne nyt pisti silmään siitepölynkin alta, että olisi ne varmaan jo aiemminkin huomannut. Varsinkin auton ollessa liikkeessä puhtaana.
Tai onko voinut olla pinnassa joku auton värinen vaha, mikä on vain kulunut pois kun käytin auton Bilian pesukadulla?
Auto ei ole kauaa minulla ollut, mutta sen verran ne nyt pisti silmään siitepölynkin alta, että olisi ne varmaan jo aiemminkin huomannut. Varsinkin auton ollessa liikkeessä puhtaana.
Tai onko voinut olla pinnassa joku auton värinen vaha, mikä on vain kulunut pois kun käytin auton Bilian pesukadulla?