Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuluttaako lauantai lomapäivän, jos loman ajankohta sijoittuu samalle viikolle Helatorstain kanssa?
sama kuin tässä?
lelu
Löytyi tuollainen lelu vintiltä. Avaamaton paketti ja takana vuosiluku 1997. Onkohan tuolla mitään arvoa vai annanko pojalle leikkikaluksi?
Mask Animated Series Mask Eye-Poppin Street Machine (Figuuri) - Videodivari.filelu
Löytyi tuollainen lelu vintiltä. Avaamaton paketti ja takana vuosiluku 1997. Onkohan tuolla mitään arvoa vai annanko pojalle leikkikaluksi?
Sille koijarille en kyllä vie mitäänItsehän veisin Uuraisille Hirvaskankaalle.
Kato, sieltähän löytyi nopeasti. Itse en googlella onnistunut löytämään.Kerta ei tuon arvokkaampi ole niin saa poika siitä uuden lelun. Kiitos avusta.
Jos se kone ei pysty viivakoodista tunnistamaan tölkkiä, niin se ei voi olla varma mitä materiaalia se on, eikä siten siis voi puristaa sitä alumiinitölkkien sekaan.Miksi palautusautomaatit sylkee ulos hylätyt pantittomat pullot tai tölkit (ei aina mutta osa sylkee ja ei ehkä kaikkia)? Eikö se ole kaikkien etu, että ne pantittomatkin lasit ja alumiinit menee kierrätykseen kun ne nyt on kerran sinne kauppaan saakka viitsitty raahata eikä siihen roskikseen automaatin vieressä? Vai olettaako ne, että jos se on joku Alkon pantillinen niin asiakas kiukustuu jos ei saa sitä takaisin ja pääse kiikuttamaan pitkäripaiseen?
Jos se kone ei pysty viivakoodista tunnistamaan tölkkiä, niin se ei voi olla varma mitä materiaalia se on, eikä siten siis voi puristaa sitä alumiinitölkkien sekaan.
Typerä systeemi, että se viivakoodi on ainoa tunniste, ei siinä mitään.
Miksi palautusautomaatit sylkee ulos hylätyt pantittomat pullot tai tölkit (ei aina mutta osa sylkee ja ei ehkä kaikkia)?
Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että PALPA:ssa mukana olevat yritykset joutuvat sitten maksamaan niiden pantittomienkin purnukoiden keräys- ja kierrätyslogistiikan. On niille halvempaa, että aurtomaatti sylkee moiset perkeleet takaisin tietämättömän kuluttajan aivokorteksiin
Happy?![]()
Mistä Game of Thronesin näkee parhaalla laadulla? HBO Nordic näyttää jotenkin kakalta. En löydä edes mitään kuvalaatuasetuksia tai -tietoja mistään.
Veikkaus: molex-liitin.
Täysin laillista Suomessa. Siihen löytyy ihan ilmainen ohjelma nimeltä youtube-dl.Mikähän on tekijänoikeusjärjestöjen&lain suhtautuminen siihen, että tallentais jollain tallennussoftalla omaan käyttöön youtubesta kappaleita? Eli ei "ripata" vaan tallennetaan sitä ääntä kaikkine vikoineen. Olettaen nyt vaikka, että se kappale on siellä kuitenkin ihan virallinen(eli oikeuksien omistajien sinne itse laittama).
Olen ollut siinä uskossa, että pantittomien tölkkien kantaminen palautukseen on ympäristöteko. Muistelen lukeneeni jostain, että tölkissä alumiini on niin helposti hyödynnettävässä muodossa, että tölkit otettaisiin vastaan mielihyvin pantittominakin. Nopeasti en kuitenkaan löytänyt lähdettä tälle.
Mitä tarkoittaa olettu?
Osaako kukaan neuvoa miten saisi kuulokkeista ärsyttävän poksahtelun pois? Kuulostaa vähän kuin huonokuntoista vinyyliä kuuntelisi. Olen kokeillut mm. etu ja takapaneelin jakkia, vaihtanut näytteenottotaajuutta/bittimäärää, asentanut ääniajurit uudestaan, mutta ei tunnu auttavan. Joskus tuota ei kuitenkaan huomaa yhtään, mutta taas joskus senkin edestä. Youtubea kuunnellessa tuo on yleensä pahimmillaan. Kuulokkeita on tullut myös vaihdeltua, mutta eipä tuollakaan vaikutusta tunnu olevan.
Missä kunnossa piuhat tai liittimet? Esim. puhelimen aux kerää helposti paskaa, joka tulee poksahteluna ääneen, kun ei saa kunnollista kontaktia.Osaako kukaan neuvoa miten saisi kuulokkeista ärsyttävän poksahtelun pois? Kuulostaa vähän kuin huonokuntoista vinyyliä kuuntelisi. Olen kokeillut mm. etu ja takapaneelin jakkia, vaihtanut näytteenottotaajuutta/bittimäärää, asentanut ääniajurit uudestaan, mutta ei tunnu auttavan. Joskus tuota ei kuitenkaan huomaa yhtään, mutta taas joskus senkin edestä. Youtubea kuunnellessa tuo on yleensä pahimmillaan. Kuulokkeita on tullut myös vaihdeltua, mutta eipä tuollakaan vaikutusta tunnu olevan.
Osaako kukaan neuvoa miten saisi kuulokkeista ärsyttävän poksahtelun pois? Kuulostaa vähän kuin huonokuntoista vinyyliä kuuntelisi. Olen kokeillut mm. etu ja takapaneelin jakkia, vaihtanut näytteenottotaajuutta/bittimäärää, asentanut ääniajurit uudestaan, mutta ei tunnu auttavan. Joskus tuota ei kuitenkaan huomaa yhtään, mutta taas joskus senkin edestä. Youtubea kuunnellessa tuo on yleensä pahimmillaan. Kuulokkeita on tullut myös vaihdeltua, mutta eipä tuollakaan vaikutusta tunnu olevan.
Netflix toistaa UHD materiaalin 15.26 Mb/s nopeudella, joten ei oikein riitä 10 megan netti.Riittääkö 10 megan (mbps) valokuitunetti 4K videostriimien toistoon? Esim. Netflix ja Cmore
Poksahtelu on D luokan vahvistimien omianisuus ts siitä ei pääse eroon muutoin kuin vanhvistinta vahtamalla (se poksahdus johtuu vahvistimen toimintaperiaateesta).Osaako kukaan neuvoa miten saisi kuulokkeista ärsyttävän poksahtelun pois? Kuulostaa vähän kuin huonokuntoista vinyyliä kuuntelisi. Olen kokeillut mm. etu ja takapaneelin jakkia, vaihtanut näytteenottotaajuutta/bittimäärää, asentanut ääniajurit uudestaan, mutta ei tunnu auttavan. Joskus tuota ei kuitenkaan huomaa yhtään, mutta taas joskus senkin edestä. Youtubea kuunnellessa tuo on yleensä pahimmillaan. Kuulokkeita on tullut myös vaihdeltua, mutta eipä tuollakaan vaikutusta tunnu olevan.
Missä kunnossa piuhat tai liittimet? Esim. puhelimen aux kerää helposti paskaa, joka tulee poksahteluna ääneen, kun ei saa kunnollista kontaktia.
Ulkoinen DAC/kuulokevahvari joka kytketään Toshlinkillä PC:hen. ei pääse PC:n sähköiset häiriöt sotkemaan ääntä.
Poksahtelu on D luokan vahvistimien omianisuus ts siitä ei pääse eroon muutoin kuin vanhvistinta vahtamalla (se poksahdus johtuu vahvistimen toimintaperiaateesta).
Miten nopeasti siirto tapahtuu?Kuinka kauan rahan siirtyminen tilille kestää..? Kaveri laittoi perjantaina iltapäivällä maksun mobile pay:llä minulle. Summa ei siis näy vielä tililläni mutta mobile pay historiassa näkyy että summa on maksettu.
Miksi kukaan olisi tehnyt tuollaista videota? "Joo eli rekka tyhjänä jarrutusmatka 100m, täytenä 100m", mikä idea tuollaisessa videossa olisi?Löytääkö joku videomuodossa olevaa testiä jossa verrataan esimerkiksi rekan tai muun ajoneuvon jarrutusmatkaa tyhjänä ja lastattuna? Edes tekstimuodossa todella vaikea löytää kun joka paikassa höpötetään että enemmän painoa = pitempi jarrutusmatka, vaikka tämähän ei ole totta.
Olen 99,99% varma että tuollaisia virallisia kokeita on tehty kymmeniä tai satoja, ja niistä vähintään 90% on muun datan keruun ohella videokuvattu.Miksi kukaan olisi tehnyt tuollaista videota? "Joo eli rekka tyhjänä jarrutusmatka 100m, täytenä 100m", mikä idea tuollaisessa videossa olisi?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.