Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika!
  • Aloitettu Aloitettu
Jos sieltä säätimestä löytyy sisältä pelkkä potikka, niin sitä ei voi laittaa virtalinjaan, tai tulee savut ulos. Ne on tarkoitettu Vref linjaan.

Ite pesen kaikki joko 40 tai 60 asteessa paitsi merinovilla vaatteet 30 asteessa. Noita 40 asteen pesuja tulee niin harvoin että helpottaisi huomattavasti kun T paidat olisi 60 asteessa pestäviä.
Minulla ei ole varmaan yhtään 60 asteessa pestävää vaatetta. Missä tuollaisia ylipäänsä myydään? Jotain retkeilykamaa tai armeijavaatetta? Tuntuu trendi enemmänkin olevan, että yhä useampi vaate alkaa on merkattu 30 asteen hienopesussa pestäväksi. Voivat valmistajat sitten varmaan syyttää asiakasta väärästä pesusta, jos vaatteet ei kestä.

Minulla ei ole varmaan yhtään 60 asteessa pestävää vaatetta. Missä tuollaisia ylipäänsä myydään? Jotain retkeilykamaa tai armeijavaatetta? Tuntuu trendi enemmänkin olevan, että yhä useampi vaate alkaa on merkattu 30 asteen hienopesussa pestäväksi. Voivat valmistajat sitten varmaan syyttää asiakasta väärästä pesusta, jos vaatteet ei kestä.

Ite pesen kaikki alusvaatteet ja sukat 60 asteessa. Samoin suurin osa itellä olevista T paidoista on 60 asteessa pestäviä sekä reisitaskuhousut joita yleensä käytän. Tuohan on ilmeisesti suositeltavaakin esim. tämän mukaan: Suomalaiset pesevät vaatteita liian usein

tuli tehtyä bisneksiä. norjasta on tulossa 1600e tilisiirtona OP:lle. kuinka nopeasti noita on vuonna 2017 yleensä tullut jos kaikki sujuu smoothisti eikä op sekoile?

tuli tehtyä bisneksiä. norjasta on tulossa 1600e tilisiirtona OP:lle. kuinka nopeasti noita on vuonna 2017 yleensä tullut jos kaikki sujuu smoothisti eikä op sekoile?

Jos olisi euromääräinen SEPA-maksu, niin on tullut yhtä nopeasti kuin Suomen pankkien välillä (ts. arkipäivän aikana vain tuntien viive), mutta jos ei, niin voi mennä päivä tai pari mutta tuskin sen kauemmin (ei-SEPA-maksun vastaanotosta OP myös veloittaa jälkikäteen olisko 6 euron palvelumaksun).

https://www.t-paitoja.com/verkkokauppa/c58-miesten-t-paidat-p1-fi.html

Tuolta mä olen tilannut halvimmasta päästä (3-5€) t-paitoja. Kaikki olen aina pessyt 60-asteessa, ilman ongelmia. Eikä hinnankaan puolesta harmita heittää pois.

Edit: Näyttää olevan joku tarjouskin 1,90€/paita. Voisin muuten tilatakkin, mutta edellinen 48-paidan tilaus täyttää kaapit.

Tuolta itseasiassa katselinkin mutta päädyin tilaamaan varustetukusta näitä: Super Premium T-Paita - Varustetukku Katselin samoja tuolta T-paitoja.comista mutta varustetukusta sai halvemmalla. Miten olisin voinut vastustaa kun nimikin on "SUPER PREMIUM" :D Ostin 12kpl niin 4.5€ jäi hinnaksi.

Uskaltaakohan 55' led tv:n kuljettaa avaamattomassa paketissaan autolla vaakatasossa? Matka on vain n. 10km eikä huvittaisi pakettiautoa vuokrata sitä varten.

Kokemuksia Finnkinon Omenan Loungesta? Positiivisia tai ei, niin luetaan mielellään. Ajatuksena olisi käydä bladerunneri katsomassa tuolla.

Käykö noissa erikoissaleissa maksuna kulttuurisetelit? Finnkinon sivuilla oli joitakin rajoituksia mutta ei erikseen mainintaa kulttiuuruseteleistä.

Miksi tämän foorumin ilmoitukset ei toimi kunnolla? Välillä toimii mutta usein ei ole mitään ilmoituksia minulle, vaikka selvästi on tullut uusia viestejä seuraamiini ketjuihin.

Miksi tämän foorumin ilmoitukset ei toimi kunnolla? Välillä toimii mutta usein ei ole mitään ilmoituksia minulle, vaikka selvästi on tullut uusia viestejä seuraamiini ketjuihin.
Jos et ole käynyt katsomassa lukemattomia viestejä viestiketjussa ja silti tyhjentänyt ilmoitukset, et saa enää uusia ilmoituksia seruaamasi viestiketjun uusista viesteistä. Sinun pitää käydä lukukuittaamassa nämä uudet viestit, jotta uusia ilmoituksia tulee. Toivottavasti selkeytti.

Muutto uuteen kämppään edessä vuoden loppuun mennessä ja tätä varten pitää hommata modeemi, jotta saa netin toimimaan. Uudessa kämpässä netti tulee siis puhelinpistokkeesta. Tähän asti pärjännyt Asuksen reitittimellä, kun nyt on tullut suoraan RJ-45 huoneistoon. Kämppään saa 100M yhteyden eli VDSL2 modeemi hakusessa.

Kysymys: Uudessa kämpässä on tarkoitus asentaa pöytäkone yläkertaan, jossa on yksi puhelinpistokkeista. Onnistuuko, että kytken modeemin pöytäkoneen viereen, pöytäkoneen modeemiin ja vedän modeemilta alakertaan olohuoneeseen Asuksen reitittimelle piuhan ja kytken olohuoneen laitteet (TV+PS4) reitittimeen ja Wlan yhteys luodaan reitittimellä?

Hirveästi ei ole kokemusta näistä usean laitteen kytkemisestä niin apua tarvitaan. Myös parempia ideoita otetaan vastaan.

Onnistuuko, että kytken modeemin pöytäkoneen viereen, pöytäkoneen modeemiin ja vedän modeemilta alakertaan olohuoneeseen Asuksen reitittimelle piuhan ja kytken olohuoneen laitteet (TV+PS4) reitittimeen ja Wlan yhteys luodaan reitittimellä?
Toimii, siis jos siinä modeemissa on myöskin reititin. Asetukset pitää toki laittaa kuntoon, muuten sinulla on kämpässä kaksi eri lähiverkkoa ja yläkerran ja alakerran koneet eivät näe toisiaan.

Itse ehkä laittaisin modeemin alakertaan ja siihen perään reitittimen johon sitten kaikki laitteet kytkettäisiin. Myös tuosta yläkerran koneesta vedettäisiin piuha siihen.

Jos et ole käynyt katsomassa lukemattomia viestejä viestiketjussa ja silti tyhjentänyt ilmoitukset, et saa enää uusia ilmoituksia seruaamasi viestiketjun uusista viesteistä. Sinun pitää käydä lukukuittaamassa nämä uudet viestit, jotta uusia ilmoituksia tulee. Toivottavasti selkeytti.

Ei nyt ihan noinkaan. Itse eilen luin ketjuja mistä tuli ilmoitus. Tänäänkin tuli ilmoituksia, mutta sitten löytyi ketjuja mitä olin eilen lukenut, ja tänään ei niistä mitään ilmoa ollut, vaikka ketju seurannassa. Tähän tosin totuttu jo muron aikaan, joku xenforon ominaisuus.
Välillä vielä laittaa ketjun seurantaan vaikken edes halua seurata jotain ketjua, joten manuaalisesti seuranta pois heti kun huomaa.

Toimii, siis jos siinä modeemissa on myöskin reititin. Asetukset pitää toki laittaa kuntoon, muuten sinulla on kämpässä kaksi eri lähiverkkoa ja yläkerran ja alakerran koneet eivät näe toisiaan.

Itse ehkä laittaisin modeemin alakertaan ja siihen perään reitittimen johon sitten kaikki laitteet kytkettäisiin. Myös tuosta yläkerran koneesta vedettäisiin piuha siihen.

Tässä ratkaisussa ongelma lähinnä se, että alakerrassa ei olohuoneessa ole puhelinpistoketta, mistä syystä piuhan vetoa tulisi enemmän, kuin jos piuhaa tarvitsisi vetää pelkästään olohuoneen ja yläkerran välille.

Onko ehdottaa jotakin hyvää modeemia?

Tulikin jo vähän avauduttua toisaalla.

Mitenkäs muuten saan kännykästä hotspotin läppäriin? Nyt pienen räpeltämisen jälkeen känny on usbilla kiinni läppärissä, latautuu tuo luuri siinä samalla kuten pitääkin. Voi olla turha kysymys, mutta jos en saa wifiä jostain syystä yhdistettyä, niin enhän mä voi pitää luuria usbissa ja latauksessa koko aikaa.
Vai tajuaako tämä läppäri nyt jostain tuo pariksi naitetun kännyn wifillä automaattisesti?

Joskus tullut yritettyä samaa hommaa tabletin kanssa, joskin ilman johtoa, eikä onnistunut.

Tulihan nyt riittävän vaikeasti kysyttyä:D

Meni siis netti poikki, kiitos elisan sähläys, ei oma moka.

Tulikin jo vähän avauduttua toisaalla.

Mitenkäs muuten saan kännykästä hotspotin läppäriin? Nyt pienen räpeltämisen jälkeen känny on usbilla kiinni läppärissä, latautuu tuo luuri siinä samalla kuten pitääkin. Voi olla turha kysymys, mutta jos en saa wifiä jostain syystä yhdistettyä, niin enhän mä voi pitää luuria usbissa ja latauksessa koko aikaa.
Vai tajuaako tämä läppäri nyt jostain tuo pariksi naitetun kännyn wifillä automaattisesti?

Joskus tullut yritettyä samaa hommaa tabletin kanssa, joskin ilman johtoa, eikä onnistunut.

Tulihan nyt riittävän vaikeasti kysyttyä:D

Meni siis netti poikki, kiitos elisan sähläys, ei oma moka.

Olisi ehkä syytä kertoa, että mikä kännykkä on kyseessä. Ihmetellään sen jälkeen.

Olisi ehkä syytä kertoa, että mikä kännykkä on kyseessä. Ihmetellään sen jälkeen.

Honor 5C, eli tuttavallisemin Huaway 7 Lite, ja tää läppäri on Asus jokumalli Win 7, vanha kun mikä.

Sitten vaihtoehto 2. Samsumgin 3G tabletti millä joskus yritin, ilman sitä usbia, ei onnistunut mitenkään, varmaan ehkä sen piuhan puutteen takia.

Mutta nyt tuon puhelimen kanssa pitäis pärjätä, ja sen kautta piuhaa pitkin tällä läppärillä, mielellään jatkossa ilman piuhaa jotenkin.

Honor 5C, eli tuttavallisemin Huaway 7 Lite, ja tää läppäri on Asus jokumalli Win 7, vanha kun mikä.

Sitten vaihtoehto 2. Samsumgin 3G tabletti millä joskus yritin, ilman sitä usbia, ei onnistunut mitenkään, varmaan ehkä sen piuhan puutteen takia.

Mutta nyt tuon puhelimen kanssa pitäis pärjätä, ja sen kautta piuhaa pitkin tällä läppärillä, mielellään jatkossa ilman piuhaa jotenkin.

Normaalisti jako päälle kännykästä ja yhdistät siihen verkkoon? Jos laitteet eivät suostu toimimaan kimpassa, niin tuskin saa toimimaan vaikka miten räpeltäisit. Ajureita voi varmaan kokeilla vaihdella

Normaalisti jako päälle kännykästä ja yhdistät siihen verkkoon? Jos laitteet eivät suostu toimimaan kimpassa, niin tuskin saa toimimaan vaikka miten räpeltäisit. Ajureita voi varmaan kokeilla vaihdella

Propblem solved. Vetäsisin usbin irti ja nyt känny toimii modeemina langattomasti. Mun tyyli on ensin hutkinta ja sitten tutkinta. Ainakin nyt toimii näin ja ihmeen nopsaan vielä kun kännyn netti on hidas. Tabletin pistin jo kiinni, mutta eiköhän senkin ehkä saa pelaamaan kun johdolla naittaa...

Saa nähä millä kiireellä elisa saa norminetin pelaamaan, huomenna perjantai kuitenkin. Joku saa elisan päässä huomenna kuulla kunniansa, ja mä en ole se joka soittaa tai käy tiskillä:rolleyes:

Onko jo tehty listaa joulukalentereista 2017? Haluaisin tilata joitakin suoraan sähköpostiin ettei tarvis joka sivulla vierailla erikseen.

Onko olemassa pyykkipussia, jossa pyykit voisi heittää pesukoneeseen? Vuosia olen kantanut pyykit isossa Prisman muovipussissa talon pesukoneeseen ja takaisin, mutta nyt tuli mieleen että helpompi olis jos niitä ei tarttis ottaa sieltä pussista pois vaan heittäis vaan koko pussin koneeseen.

Edit: huono idea, tarvis kuivausrummun ettei tarvis kannella sitten märkää pussia :D

Viimeksi muokattu:
Onko olemassa pyykkipussia, jossa pyykit voisi heittää pesukoneeseen? Vuosia olen kantanut pyykit isossa Prisman muovipussissa talon pesukoneeseen ja takaisin, mutta nyt tuli mieleen että helpompi olis jos niitä ei tarttis ottaa sieltä pussista pois vaan heittäis vaan koko pussin koneeseen.

Edit: huono idea, tarvis kuivausrummun ettei tarvis kannella sitten märkää pussia :D

Ei tuo nyt periaatteessa kantamisen kannalta eroa muovikassista mitenkään, ellei olalla aio kantaa säkkiä. Jos koneessa on normaali linkous, niin ei ne vaatteet mitään vettä valuvia ole pois ottaessa.

tymä kysymys, mutta jos pankkikortti menee 12/17 vanhaksi onhan se kuun loppuun asti voimassa? Huomenna laivalle ja tajusin juuri, että korttini vanhenee tässä kuussa, uusi on jo tullut, muttei aktivoitu ja en löydä sitä nyt tähän hätään mistään :D.

tymä kysymys, mutta jos pankkikortti menee 12/17 vanhaksi onhan se kuun loppuun asti voimassa? Huomenna laivalle ja tajusin juuri, että korttini vanhenee tässä kuussa, uusi on jo tullut, muttei aktivoitu ja en löydä sitä nyt tähän hätään mistään :D.

Luultavasti ei toimi kuun lopussa enää. Saattaa toimia viikon, tuurilla 2(?) uuden saamisesta. Etsisin kortin sinuna.

Eilisen ongelmat selätettu, tänään pelaa netti kuten pitääkin. Pientä jumppaa vaati mutta alkaa mennä ulkomuistista.

Sitten sellainen kyssäri: Kämppä mihin on just tullut kiinteä netti. Käytössä vain tabletti (älkää kysykö wlan modeemin merkkiä, en tiedä) Niin saako pelkällä tabletilla hoidettua netin pelaamaan niin että se on salattu, salasana jne.
Vai tarviiko ihan läppäriä ja ethernet piuhaa? Kuten omassa tapauksessa täällä kotosalla että sain homman toimimaan langattomasti? Elisa siis kyseessä ja osoite on eri. Meinaan että pitääkö mun vielä alkaa säätämään muun puolesta kun tänään eräältä ei tää homma nyt onnistunut täällä, niin tuskin onnistuu toisaallakaan...

Eilisen ongelmat selätettu, tänään pelaa netti kuten pitääkin. Pientä jumppaa vaati mutta alkaa mennä ulkomuistista.

Sitten sellainen kyssäri: Kämppä mihin on just tullut kiinteä netti. Käytössä vain tabletti (älkää kysykö wlan modeemin merkkiä, en tiedä) Niin saako pelkällä tabletilla hoidettua netin pelaamaan niin että se on salattu, salasana jne.
Vai tarviiko ihan läppäriä ja ethernet piuhaa? Kuten omassa tapauksessa täällä kotosalla että sain homman toimimaan langattomasti? Elisa siis kyseessä ja osoite on eri. Meinaan että pitääkö mun vielä alkaa säätämään muun puolesta kun tänään eräältä ei tää homma nyt onnistunut täällä, niin tuskin onnistuu toisaallakaan...
Elisan (kuten muittenkin operaattoreitten) modeemien wlan on oletuksena salattu. Salausavain ja SSID löytyy modeemissa olevasta tarrasta.

Huomaa että eka pitää maksaa pin-koodilla kerran ennen kuin voi käyttää lähimaksua. S-pankin kortin paperin leiska oli niin paska että meni itseltä ohi.

Kiitos tiedosta, enpä nähnyt itsekkään tälläistä tuossa OP:n lapussa, nopeasti sen kyllä pläräsinkin.

Elisan (kuten muittenkin operaattoreitten) modeemien wlan on oletuksena salattu. Salausavain ja SSID löytyy modeemissa olevasta tarrasta.

Jeps, pienten nettiongelmien kanssa kävi niin että tänään kun sain netin taas auki, niin että sain tähän Wlanin kytkettyä, piti käyttää ethernetiä, ja semmoistahan ei tabletista löydy. Kysyin ehkä huonosti, mutta jos on "uusi" netti missä ei ole mitään asetuksia laitettu koskaan mihinkään, niin saako pelkällä tabletilla lankatonta yhteyttä tehtyä.?

Ongelmasi selvisi jo, mutta kuitenkin:
Kuikkasin omia korttejani ja niissä luki päivämäärän vieressä teksti "valid thru", eli voimassa kyseisen kuukauden loppuun saakka. Tästä voisin päätellä, että kortit ovat yleisesti voimassa merkityn kuukauden loppuun saakka.

Jeps, pienten nettiongelmien kanssa kävi niin että tänään kun sain netin taas auki, niin että sain tähän Wlanin kytkettyä, piti käyttää ethernetiä, ja semmoistahan ei tabletista löydy. Kysyin ehkä huonosti, mutta jos on "uusi" netti missä ei ole mitään asetuksia laitettu koskaan mihinkään, niin saako pelkällä tabletilla lankatonta yhteyttä tehtyä.?
Ainakin lähes aina kyllä. Yhdistä sen nimiseen verkkoon, joka lukee modeemin tarrassa (SSID). Kysyttäessä anna tarrasta löytyvä salasana.

Luultavasti ei toimi kuun lopussa enää. Saattaa toimia viikon, tuurilla 2(?) uuden saamisesta. Etsisin kortin sinuna.
Toimii kuun loppuun.

Uuden kortin saamisella ei ole mitaan vaikutusta entisen toimivuuteen.

Mista se vanha kortti edes tietaisi milloin uusi on saapunut perille ?

Ainakin lähes aina kyllä. Yhdistä sen nimiseen verkkoon, joka lukee modeemin tarrassa (SSID). Kysyttäessä anna tarrasta löytyvä salasana.

Thanks, ei ole mun tabletti tai modeemi. Henkisesti vaan valmistaudun siihen että joudun asennushommiin, jos tuo kieltämättä vanha tabletti ei suostu yhteistyöhön, mutta se jää nähtäväksi.

Jotain nyt tämänkin oman systeemin kanssa kämmäsin kun ei telehell vaihtanutkaan salasanaa. No se on numerosarja eikä sillä mitään väliä. Periaatteesta pitää vilkaista jossain kohtaa. Muutenhan kaikki toimii, vastoin kaikkia odotuksia:D

Eikä hetkeäkään yli. Tuli kerran huomattua kun piti tankata puoli tuntia yli puolenyön.
Itse asiassa voi se hieman heittaa, ainakin teoriassa, koska jonkun tietokoneenhan se paivamaara on tarkastettava.

En tieda miten noi tarkalleen toimii, mutta jos se on lukulaite joka sen paivamaaran tarkistaa, niin teoriassa ainakin vaarassa ajassa oleva kello voisi antaa menna maksun lapi. Varmasti laitteissa automaattinen syncronointi ajalle, mutta sekin voi teoriassa pettaa. Pankki varmasti tarkastaa sen toiseen kertaan kunhan maksu on tullut lapi (voi kestaa paivia), mutta kaikilla korteillahan ja paatteilla ei ole online yhteytta suoraan pankkiin maksun tapahtuessa.

Peruuko pankki kaikki maksut jotka on tulleet 0:00 jalkeen, vai onko siina jokin virheraja tuollaisten ongelmien varalle ?

Toisinpain noissa maksupaatteissa (erityisesti 3G laitteisa) on vahan turhankin usein ongelmia. Eli maksu peruuntuu paatteen mielesta, mutta silti rahat lahtee tililta. Eli kauppias joutuu kahdesti veloittamaan (tietamattaan etta maksu on mennyt jo).

Thanks, ei ole mun tabletti tai modeemi. Henkisesti vaan valmistaudun siihen että joudun asennushommiin, jos tuo kieltämättä vanha tabletti ei suostu yhteistyöhön, mutta se jää nähtäväksi.

Jotain nyt tämänkin oman systeemin kanssa kämmäsin kun ei telehell vaihtanutkaan salasanaa. No se on numerosarja eikä sillä mitään väliä. Periaatteesta pitää vilkaista jossain kohtaa. Muutenhan kaikki toimii, vastoin kaikkia odotuksia:D

Mulla meni vähän ohi missä ongelma, mutta kaikki keskiajan jälkeen valmistetut reitittimet konfataan näin:

Laite kiinni seinään -> katso pohjasta SSID -> yhdistä verkkoon millän tahansa laitteella -> avaa selaimella konffisivu (yleensä 192.168.1.1) -> katso tunnarit laitteesta -> aja asennuswizard

Tämä siis jos vehje ei toimi heti suoraan kytkettäessä.

Mulla meni vähän ohi missä ongelma, mutta kaikki keskiajan jälkeen valmistetut reitittimet konfataan näin:

Laite kiinni seinään -> katso pohjasta SSID -> yhdistä verkkoon millän tahansa laitteella -> avaa selaimella konffisivu (yleensä 192.168.1.1) -> katso tunnarit laitteesta -> aja asennuswizard

Tämä siis jos vehje ei toimi heti suoraan kytkettäessä.

Jeps, tuo reititin on tuliterä ja luulen että on vielä paketissa. Tabletti taas on ikivanha - joka ehkä voi tuoda ongelmia. Tätähän en vielä tässä kohtaa osaa sanoa miten käy. Samsung Galaxy S8 ei suostunut jakamaan nettiä tabletille syystä jotain. Ei mun vehkeitä niin en tiedä missä mätti kun en ollut itse kokeilemassa.

Eilen kun oma netti oli poikki, niin jeesuksen entisellä tabletilla yritin saada nettiä jaettua läppäriin, ei onnistunut mitenkään. Kysyy jotain salasanaa mitä ei voi määrittää mistään, eikä löydy. Uudella Honorin kännykällä taas ei ollut mitään ongelmaa jakamisessa.

Joten epäilys herää että eri aikakausien laitteet ei seurustele keskenään.

Toimii kuun loppuun.

Uuden kortin saamisella ei ole mitaan vaikutusta entisen toimivuuteen.

Mista se vanha kortti edes tietaisi milloin uusi on saapunut perille ?

Saattaa riippua pankista. Joskus on kuollut pois ennen kuun loppua. Mitkä käytännöt missäkin, en tiedä, enkä itse halua lähteä kokeilemaan onneani.

Itse luulen kyseessä olleen käyttäjävian. Tai ainakin itse olen saanut aina jaettua netin niin wifi-hotspottina kuin usb:n yli, jeesuksen aikaisista vehkeistä uusiin vehkeisiin ja kaikkeen siltä väliltä.

Joskus kerran harvoin oli ongelmaa wifihotspotissa salasanassa, ongelma poistui niinkin vaikeasti kuin heittämällä verkko avoimeksi ja takaisin salaukselle uudella salasanalla.

Itse luulen kyseessä olleen käyttäjävian. Tai ainakin itse olen saanut aina jaettua netin niin wifi-hotspottina kuin usb:n yli, jeesuksen aikaisista vehkeistä uusiin vehkeisiin ja kaikkeen siltä väliltä.

Joskus kerran harvoin oli ongelmaa wifihotspotissa salasanassa, ongelma poistui niinkin vaikeasti kuin heittämällä verkko avoimeksi ja takaisin salaukselle uudella salasanalla.

Omasta Samsung tabusta ei voi tehdä mitään muuta kun laittaa verkon jaon vain päälle ja pois. Mitään salauksia se ei kysele tai ei päästä mistään mitään säätämään. Android 4.2. Usbia siihen ei saa kun ainoat reiät on Sampan oma erittäin leveä lataus... eikun perkele, katoin sen laturia niin siinähän on usb. Just laitoin tabun kiinni. No kokeilen myöhemmin, vaikkei nyt ole tarvis mihinkään.
Alkaa rönsyilemään vähän ohi, no perjantai niin mitäs tässä muuta kun säätää aateekoon kanssa:beye:

Pääsee sitä sivan varmasti säätämään. Etsihän vielä, ja jos ei millään löydy, googleta. Ovat joskus vähän jännissä paikkoissa.

Mulla on ollu mm. Netti windows phonesta androidiin, androidista appleen, androidilta noille molemmille ja läppäriin.. Eikä ikinä ole ollut mitään. Ja kaikista on saanut salasanat vaihdettua.

Unohtu lainata niin @Myrkky

Omasta Samsung tabusta ei voi tehdä mitään muuta kun laittaa verkon jaon vain päälle ja pois. Mitään salauksia se ei kysele tai ei päästä mistään mitään säätämään. Android 4.2.
Kyllä siinä varmasti pystyy säätämään asetuksia. Siinähän on varmaan "configure" nappi.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Pääsee sitä sivan varmasti säätämään. Etsihän vielä, ja jos ei millään löydy, googleta. Ovat joskus vähän jännissä paikkoissa.

Mulla on ollu mm. Netti windows phonesta androidiin, androidista appleen, androidilta noille molemmille ja läppäriin.. Eikä ikinä ole ollut mitään. Ja kaikista on saanut salasanat vaihdettua.

Unohtu lainata niin @Myrkky

Nyt on jännää. Laitoin tabletin takasin tulille ja usbilla kiinni. Kysyy salasanaa, mutta kun sinne kirjoittaa vaikka mitä keksittyä, niin johdon päässä päästää nettiin kuten nyt. Sitten jos nappaan johdon irti uudestaan niin yhteys katkeaa.
On kyllä salasana niin jemmassa etten löydä, ellei se ole sitten pin... jota en ole vielä kokeillut. No kokeillaan ja jos ei toimi niin google käyttöön.
Eihän tällä nyt niin väliä ole, mutta kiinnostaa vaan miksei toimi mitenkään loogisesti, tai löydy niitä asetuksia. Honorista senkun näppäili vaan ja se oli about siinä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 572
Jäsenet
78 844
Uusin jäsen
Mg80

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom