Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla ei ole varmaan yhtään 60 asteessa pestävää vaatetta. Missä tuollaisia ylipäänsä myydään? Jotain retkeilykamaa tai armeijavaatetta? Tuntuu trendi enemmänkin olevan, että yhä useampi vaate alkaa on merkattu 30 asteen hienopesussa pestäväksi. Voivat valmistajat sitten varmaan syyttää asiakasta väärästä pesusta, jos vaatteet ei kestä.Ite pesen kaikki joko 40 tai 60 asteessa paitsi merinovilla vaatteet 30 asteessa. Noita 40 asteen pesuja tulee niin harvoin että helpottaisi huomattavasti kun T paidat olisi 60 asteessa pestäviä.
Minulla ei ole varmaan yhtään 60 asteessa pestävää vaatetta. Missä tuollaisia ylipäänsä myydään? Jotain retkeilykamaa tai armeijavaatetta? Tuntuu trendi enemmänkin olevan, että yhä useampi vaate alkaa on merkattu 30 asteen hienopesussa pestäväksi. Voivat valmistajat sitten varmaan syyttää asiakasta väärästä pesusta, jos vaatteet ei kestä.
tuli tehtyä bisneksiä. norjasta on tulossa 1600e tilisiirtona OP:lle. kuinka nopeasti noita on vuonna 2017 yleensä tullut jos kaikki sujuu smoothisti eikä op sekoile?
https://www.t-paitoja.com/verkkokauppa/c58-miesten-t-paidat-p1-fi.html
Tuolta mä olen tilannut halvimmasta päästä (3-5€) t-paitoja. Kaikki olen aina pessyt 60-asteessa, ilman ongelmia. Eikä hinnankaan puolesta harmita heittää pois.
Edit: Näyttää olevan joku tarjouskin 1,90€/paita. Voisin muuten tilatakkin, mutta edellinen 48-paidan tilaus täyttää kaapit.
Dellit on suomessa ihan ylihinnoiteltuja. Ebaysta saat 200e halvemmalla.Mistä käytetty 12-13" 1080p läppäri alle 500€ hintaan?
Pitäisi noin 10kk käyttöä varten hommata läppäri, mutta noista 720p resoluutioiosista näytöistä näyttää olevan suoranaista ylitarjontaa.
Tätä olen nyt katsellut: Kannettavat / Dell / Latitude E7240 (TARJOUS!) :: Vstore.fi
Jos et ole käynyt katsomassa lukemattomia viestejä viestiketjussa ja silti tyhjentänyt ilmoitukset, et saa enää uusia ilmoituksia seruaamasi viestiketjun uusista viesteistä. Sinun pitää käydä lukukuittaamassa nämä uudet viestit, jotta uusia ilmoituksia tulee. Toivottavasti selkeytti.Miksi tämän foorumin ilmoitukset ei toimi kunnolla? Välillä toimii mutta usein ei ole mitään ilmoituksia minulle, vaikka selvästi on tullut uusia viestejä seuraamiini ketjuihin.
Toimii, siis jos siinä modeemissa on myöskin reititin. Asetukset pitää toki laittaa kuntoon, muuten sinulla on kämpässä kaksi eri lähiverkkoa ja yläkerran ja alakerran koneet eivät näe toisiaan.Onnistuuko, että kytken modeemin pöytäkoneen viereen, pöytäkoneen modeemiin ja vedän modeemilta alakertaan olohuoneeseen Asuksen reitittimelle piuhan ja kytken olohuoneen laitteet (TV+PS4) reitittimeen ja Wlan yhteys luodaan reitittimellä?
Jos et ole käynyt katsomassa lukemattomia viestejä viestiketjussa ja silti tyhjentänyt ilmoitukset, et saa enää uusia ilmoituksia seruaamasi viestiketjun uusista viesteistä. Sinun pitää käydä lukukuittaamassa nämä uudet viestit, jotta uusia ilmoituksia tulee. Toivottavasti selkeytti.
Toimii, siis jos siinä modeemissa on myöskin reititin. Asetukset pitää toki laittaa kuntoon, muuten sinulla on kämpässä kaksi eri lähiverkkoa ja yläkerran ja alakerran koneet eivät näe toisiaan.
Itse ehkä laittaisin modeemin alakertaan ja siihen perään reitittimen johon sitten kaikki laitteet kytkettäisiin. Myös tuosta yläkerran koneesta vedettäisiin piuha siihen.
Löytynee varmaan esim. hakusanoilla Motherboard standoff screwMitä nuo korokeruuvit tms. tuossa prosessorin ympärillä mihin siili tulee kiinni ovat nimeltään?
Tulikin jo vähän avauduttua toisaalla.
Mitenkäs muuten saan kännykästä hotspotin läppäriin? Nyt pienen räpeltämisen jälkeen känny on usbilla kiinni läppärissä, latautuu tuo luuri siinä samalla kuten pitääkin. Voi olla turha kysymys, mutta jos en saa wifiä jostain syystä yhdistettyä, niin enhän mä voi pitää luuria usbissa ja latauksessa koko aikaa.
Vai tajuaako tämä läppäri nyt jostain tuo pariksi naitetun kännyn wifillä automaattisesti?
Joskus tullut yritettyä samaa hommaa tabletin kanssa, joskin ilman johtoa, eikä onnistunut.
Tulihan nyt riittävän vaikeasti kysyttyä
Meni siis netti poikki, kiitos elisan sähläys, ei oma moka.
Olisi ehkä syytä kertoa, että mikä kännykkä on kyseessä. Ihmetellään sen jälkeen.
Niin siis ne on semmosia pilareita tai sylintereitä?Ei ollut moisia.
Nuo mitä tuossa näytönohjaimessa ovat vähän kuin jatkoholkkeja.
Molemmilta puolilta menee ruuvit sisään.
Honor 5C, eli tuttavallisemin Huaway 7 Lite, ja tää läppäri on Asus jokumalli Win 7, vanha kun mikä.
Sitten vaihtoehto 2. Samsumgin 3G tabletti millä joskus yritin, ilman sitä usbia, ei onnistunut mitenkään, varmaan ehkä sen piuhan puutteen takia.
Mutta nyt tuon puhelimen kanssa pitäis pärjätä, ja sen kautta piuhaa pitkin tällä läppärillä, mielellään jatkossa ilman piuhaa jotenkin.
Normaalisti jako päälle kännykästä ja yhdistät siihen verkkoon? Jos laitteet eivät suostu toimimaan kimpassa, niin tuskin saa toimimaan vaikka miten räpeltäisit. Ajureita voi varmaan kokeilla vaihdella
508648 Vileda pyykkipussi pesukoneeseen 45x75 cm - velimark.fiOnko olemassa pyykkipussia, jossa pyykit voisi heittää pesukoneeseen? Vuosia olen kantanut pyykit isossa Prisman muovipussissa talon pesukoneeseen ja takaisin, mutta nyt tuli mieleen että helpompi olis jos niitä ei tarttis ottaa sieltä pussista pois vaan heittäis vaan koko pussin koneeseen.
Onko olemassa pyykkipussia, jossa pyykit voisi heittää pesukoneeseen? Vuosia olen kantanut pyykit isossa Prisman muovipussissa talon pesukoneeseen ja takaisin, mutta nyt tuli mieleen että helpompi olis jos niitä ei tarttis ottaa sieltä pussista pois vaan heittäis vaan koko pussin koneeseen.
Edit: huono idea, tarvis kuivausrummun ettei tarvis kannella sitten märkää pussia![]()
tymä kysymys, mutta jos pankkikortti menee 12/17 vanhaksi onhan se kuun loppuun asti voimassa? Huomenna laivalle ja tajusin juuri, että korttini vanhenee tässä kuussa, uusi on jo tullut, muttei aktivoitu ja en löydä sitä nyt tähän hätään mistään.
Luultavasti ei toimi kuun lopussa enää. Saattaa toimia viikon, tuurilla 2(?) uuden saamisesta. Etsisin kortin sinuna.
Elisan (kuten muittenkin operaattoreitten) modeemien wlan on oletuksena salattu. Salausavain ja SSID löytyy modeemissa olevasta tarrasta.Eilisen ongelmat selätettu, tänään pelaa netti kuten pitääkin. Pientä jumppaa vaati mutta alkaa mennä ulkomuistista.
Sitten sellainen kyssäri: Kämppä mihin on just tullut kiinteä netti. Käytössä vain tabletti (älkää kysykö wlan modeemin merkkiä, en tiedä) Niin saako pelkällä tabletilla hoidettua netin pelaamaan niin että se on salattu, salasana jne.
Vai tarviiko ihan läppäriä ja ethernet piuhaa? Kuten omassa tapauksessa täällä kotosalla että sain homman toimimaan langattomasti? Elisa siis kyseessä ja osoite on eri. Meinaan että pitääkö mun vielä alkaa säätämään muun puolesta kun tänään eräältä ei tää homma nyt onnistunut täällä, niin tuskin onnistuu toisaallakaan...
saikin perkele penkoauusi kortti löytyi ja olikin näemmä heti käyttövalmis.
Huomaa että eka pitää maksaa pin-koodilla kerran ennen kuin voi käyttää lähimaksua. S-pankin kortin paperin leiska oli niin paska että meni itseltä ohi.
Elisan (kuten muittenkin operaattoreitten) modeemien wlan on oletuksena salattu. Salausavain ja SSID löytyy modeemissa olevasta tarrasta.
Ongelmasi selvisi jo, mutta kuitenkin:tymä kysymys, mutta jos pankkikortti menee 12/17 vanhaksi onhan se kuun loppuun asti voimassa? Huomenna laivalle ja tajusin juuri, että korttini vanhenee tässä kuussa, uusi on jo tullut, muttei aktivoitu ja en löydä sitä nyt tähän hätään mistään.
Ainakin lähes aina kyllä. Yhdistä sen nimiseen verkkoon, joka lukee modeemin tarrassa (SSID). Kysyttäessä anna tarrasta löytyvä salasana.Jeps, pienten nettiongelmien kanssa kävi niin että tänään kun sain netin taas auki, niin että sain tähän Wlanin kytkettyä, piti käyttää ethernetiä, ja semmoistahan ei tabletista löydy. Kysyin ehkä huonosti, mutta jos on "uusi" netti missä ei ole mitään asetuksia laitettu koskaan mihinkään, niin saako pelkällä tabletilla lankatonta yhteyttä tehtyä.?
Toimii kuun loppuun.Luultavasti ei toimi kuun lopussa enää. Saattaa toimia viikon, tuurilla 2(?) uuden saamisesta. Etsisin kortin sinuna.
Ainakin lähes aina kyllä. Yhdistä sen nimiseen verkkoon, joka lukee modeemin tarrassa (SSID). Kysyttäessä anna tarrasta löytyvä salasana.
Toimii kuun loppuun.
Itse asiassa voi se hieman heittaa, ainakin teoriassa, koska jonkun tietokoneenhan se paivamaara on tarkastettava.Eikä hetkeäkään yli. Tuli kerran huomattua kun piti tankata puoli tuntia yli puolenyön.
Thanks, ei ole mun tabletti tai modeemi. Henkisesti vaan valmistaudun siihen että joudun asennushommiin, jos tuo kieltämättä vanha tabletti ei suostu yhteistyöhön, mutta se jää nähtäväksi.
Jotain nyt tämänkin oman systeemin kanssa kämmäsin kun ei telehell vaihtanutkaan salasanaa. No se on numerosarja eikä sillä mitään väliä. Periaatteesta pitää vilkaista jossain kohtaa. Muutenhan kaikki toimii, vastoin kaikkia odotuksia![]()
Mulla meni vähän ohi missä ongelma, mutta kaikki keskiajan jälkeen valmistetut reitittimet konfataan näin:
Laite kiinni seinään -> katso pohjasta SSID -> yhdistä verkkoon millän tahansa laitteella -> avaa selaimella konffisivu (yleensä 192.168.1.1) -> katso tunnarit laitteesta -> aja asennuswizard
Tämä siis jos vehje ei toimi heti suoraan kytkettäessä.
Toimii kuun loppuun.
Uuden kortin saamisella ei ole mitaan vaikutusta entisen toimivuuteen.
Mista se vanha kortti edes tietaisi milloin uusi on saapunut perille ?
Itse luulen kyseessä olleen käyttäjävian. Tai ainakin itse olen saanut aina jaettua netin niin wifi-hotspottina kuin usb:n yli, jeesuksen aikaisista vehkeistä uusiin vehkeisiin ja kaikkeen siltä väliltä.
Joskus kerran harvoin oli ongelmaa wifihotspotissa salasanassa, ongelma poistui niinkin vaikeasti kuin heittämällä verkko avoimeksi ja takaisin salaukselle uudella salasanalla.
Kyllä siinä varmasti pystyy säätämään asetuksia. Siinähän on varmaan "configure" nappi.Omasta Samsung tabusta ei voi tehdä mitään muuta kun laittaa verkon jaon vain päälle ja pois. Mitään salauksia se ei kysele tai ei päästä mistään mitään säätämään. Android 4.2.
Pääsee sitä sivan varmasti säätämään. Etsihän vielä, ja jos ei millään löydy, googleta. Ovat joskus vähän jännissä paikkoissa.
Mulla on ollu mm. Netti windows phonesta androidiin, androidista appleen, androidilta noille molemmille ja läppäriin.. Eikä ikinä ole ollut mitään. Ja kaikista on saanut salasanat vaihdettua.
Unohtu lainata niin @Myrkky
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.