Kyllä isä osaa tai ei osaa

Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
No kuinkas sitten tehdään sellainen USB tikku millä asennetaan Windows, avaimen mä jo ostin tuohon win 11?
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Tää näyttää muistien nopeudeksi 2666 Mhz, miten tuon saa muutettua 3600 Mhz?
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Tein nyt tuon asennustyökalun, avaa tällaisen hakemiston kun boottaa? Mitäs nyt?
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Kiitos tosi paljon avusta kaikille tähän asti, ilman teitä en olisi selvinnyt ja eiköhän tämä vielä iloksi muutu mutta on kyllä rasittavaa puuhaa:D
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Mistähän voi johtua kun ei löydä nettiä vaikka on suoraan piuhalla kiinni, Windows ei löydä verkkosovitinta?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Mistähän voi johtua kun ei löydä nettiä vaikka on suoraan piuhalla kiinni, Windows ei löydä verkkosovitinta?
Joskus on uupunut ajurit windows-asennuksesta. Koita vaikka jakaa usb:llä kännykkää sen verran, että saat latailtua.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 800
Sori, tuli Goldingsia kauppaan, niin oli tehtävä toiseen harrastukseen liittyviä juttuja.

Pumppu ja tuulettimet ei saa virtaa. @Diemurzzz linkittämä johto on todennäköisesti se virtaliitin, joka on kytkemättä. Ihmettelen tätä, kun eikö tässä pitäisi olla virtalähde mukana - niin ei ole mitään syytä, miksi eivät olisi kytkeneet sitä tehtaalla? Älä pidä konetta pitkään päällä, jos jäähdytys ei toimi.

Siinä on L-kirjaimen muotoinen lovi, ettei mene väärinpäin sisälle. Älä laita väkisin, vaan oikeinpäin.
Naaraita joudut etsimään alakerran johtodiskosta. Siellä jossain pitäisi olla pari vapaata.

--

Lisäksi ihan turhaan on sleevatut jatkot.. Lisää vaan johtojen määrää ja mahdollisia ongelmia, kun johtojen seuraaminen vaikeutuu ja ei ne nyt niin paljon hienommilta näytä.. Huoh.
Tämähän DIY-setti, iten ostamassa oli silloin tammikuussa virtalähde, ssd ja näyttis omissa pahviloodissaan. Kamaken ostamasta nuo lisäpalikat puuttuivat kokonaan vaan on ostanut ne erikseen. Siksi nuo kaikki on johdotettu tuonne taakse valmiiksi, Saat tuntea olevasi PRO kun itse kasaat koneen. :D
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Mikähän tähän on sitten se sopiva verkkoajuri, jos lataan se tolle tikulle ja asennan sieltä? Voi elämän kevät:rofl:
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Voi huh huh mikä homma, no nyt juniori pääsi itse touhailemaan, voisi jokupäivä optimoida noita asetuksia mutta nyt ei jaksa, takki on aivan tyhjä:D:D:thumbsup:
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 653
Jännityksellä seurailin ja onnellisesti maaliin. Nyt olet paljon viisaampi ja sanot junnulle että seuraavan koneensa saa kasata sitten itse viiden vuoden päästä :sclap:
 
Liittynyt
01.11.2017
Viestejä
59
Jännityksellä seurailin ja onnellisesti maaliin. Nyt olet paljon viisaampi ja sanot junnulle että seuraavan koneensa saa kasata sitten itse viiden vuoden päästä :sclap:
Todellakin saa itse rakentaa, yksi syy miksi olen halunnut että nämä ainakin osittain kasataan itse on että lapsi oppii myös paremmin ymmärtämään tietokoneita, oppii siinä samalla tietysti jotain itsekkin mutta kun 5 vuoden välein tekee niin kaikki tekniikka on mennyt kyllä huimasti eteenpäin ja haasteita aina tahtoo olla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 195
Viestejä
4 194 479
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom