Kuvien ym tiedostojen siirto Androidista MACiin

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
653
Eipä meinaa millään onnistua kuvien siirto S6:sta Maciin. Olen kokeillut Android file transferia, smart switchia, sidesyncia yms virityksiä. Mikään ei tahdo toimia kunnolla. Erikoista, että en millään pääse piuhan kautta selaamaan puhelimen tiedostoja Macilla. Osaisiko joku auttaa?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 949
Mihin tuo Android File Transfer tökkää?

Oletko tehnyt ohjeen mukaan:
Download Android File Transfer to your computer
Connect your phone to your computer’s USB port via the charging cable
Open Mac Finder
Locate Android File Transfer on your list of drives
Double-click the Android drive icon

Olethan laittanut puhelimesta MTP-siirron päälle? USB Debbugingin voisi myös kokeilla laittaa päälle.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
653
Mihin tuo Android File Transfer tökkää?

Oletko tehnyt ohjeen mukaan:
Download Android File Transfer to your computer
Connect your phone to your computer’s USB port via the charging cable
Open Mac Finder
Locate Android File Transfer on your list of drives
Double-click the Android drive icon

Olethan laittanut puhelimesta MTP-siirron päälle? USB Debbugingin voisi myös kokeilla laittaa päälle.
Tarkkaan ottaen en. Aiemmin on toiminut suoraan pistämällä piha kiinni ja / tai käynnistämällä aft. Tuota Finderin kautta klikkaamista täytyy kokeilla. MTP on ollut päällä. Debuggingia olen myös tuloksetta kokeillut.

EDIT:
Näköjään kun täältä kysyy neuvoa niin se riittää, että ongelma ratkeaa. Kokeilin eilen aivan vanhaan tyyliin. Piuha kiinni ja käynnistin ohjelmista AFT:n ja simsalabim se toimikin. Liekkö ollut vaikutusta, että poistelin kaikki ohjelmat, joilla olin siirtoa yrittänyt ja asensin uudestaan pelkän AFT:n..
Android drive icon ei edes ilmestynyt finderiin (siksi en ollut sitä myöskään aiemmin kokeillut...)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 147
Viestejä
4 213 594
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom