• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Kuntoiluvälineitä jopa -74% / Netrauta.fi

Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
163
Tuote: Kuntosalilaitteita, käsipainoja ja muuta
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Netrauta.fi
Voimassa: 31.12.2023 asti
Linkki: Sporttivartti
Promokoodi: Uutiskirjeen tilaamalla -10 € yli 100 € ostoksesta.

Kommentti tarjouksesta:
Säädettävä käsipaino 24 kg hintaan 89€
Steppilauta 14,90 € (toimitus 0 €)
Juoksumatto vatsalihastelineellä ja hierontavyöllä 549 €

Tuossa nyt muutama poiminta tuotteista. Pienempää tavaraa saa vielä tämän päivän ilman postimaksuja. Hyvällä tuurilla voi jopa ehtiä jouluksi, tosin en laskisi sen varaan. Kannattaa ehkä noita tuotearvosteluita lukea ennen tilaamista.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
483
Monet todennäköisesti feikkialeja kuten huonekalukaupoilla. Olen seurannut Core 600 kuntopyörää monta kk ja aina hinta 199€ tai parikymppiä vähemmän, mainostetaan että "tänään loppuu super ale!!!!" ja seuraavana päivänä sama hinta.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
163
Prosentit todennäköisesti tuulesta temmattuja juu. Mikäli tuolta sivulta oikein ymmärtää, niin nyt koitetaan myydä loppuun ja lisää tavaraa ei tulisi.

Nää on kyllä niin huijaushintoja... Ensimmäisen tuotteen avasin.
Tämä tuote oli muuten marraskuussa jossain yhden päivän tarjouksessa tuohon ympyröityyn hintaan. No se oli ja meni ja eipä tullut tilattua.
 
Liittynyt
06.05.2020
Viestejä
163
Netrauta, Taloon.com ja Talotarvike.com on kaikki samaa puljua ja niissä kaikissa on aina ns. normaalihinnat niin tuulesta temmattuja että ihan vituttaa. Ihmettelen miten ei ole kuluttaja-asiamies ole tähän ottanut kantaa koska nämä tuntuu toimivan ihan yhtä harhaanjohtavalla tavalla kuin huonekaluliikkeet alennuksineen.

Aikani tässä nyt plärännyt netrautaa ja yhtään normaalihintaista tuotetta en löydä vaan joka ikisessä on joku alennusprosentti ja tuote "tarjouksessa".
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 532
tarjous vs

normi

pääasia että isot prosentit.
 
Liittynyt
24.11.2023
Viestejä
33
Tuote: Kuntosalilaitteita, käsipainoja ja muuta
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Netrauta.fi
Voimassa: 31.12.2023 asti
Linkki: Sporttivartti
Promokoodi: Uutiskirjeen tilaamalla -10 € yli 100 € ostoksesta.

Kommentti tarjouksesta:
Säädettävä käsipaino 24 kg hintaan 89€
Steppilauta 14,90 € (toimitus 0 €)
Juoksumatto vatsalihastelineellä ja hierontavyöllä 549 €

Tuossa nyt muutama poiminta tuotteista. Pienempää tavaraa saa vielä tämän päivän ilman postimaksuja. Hyvällä tuurilla voi jopa ehtiä jouluksi, tosin en laskisi sen varaan. Kannattaa ehkä noita tuotearvosteluita lukea ennen tilaamista.
Kiitos vinkistä, steppilauta lähti toimitukseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 521
Olen minä Netraudasta muutamankin kerran halvimmalla tilannut suodattimen ilmanpuhdistin-Rogeriini.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
163
Olen minä Netraudasta muutamankin kerran halvimmalla tilannut suodattimen ilmanpuhdistin-Rogeriini.
Juu, kaupassahan ei sinänsä mitään vikaa ole, ja hinnat on monesti ihan hyviä. Itsekin tilannut yhtä sun toista kotiin ja mökille. Se mikä palstalaisia kovasti närästää on nuo aleprosentit, jotka on laskettu milloin mistäkin hinnoista.

Tuo ekassa postauksessa linkkaamani juoksumatto on ihan edullinen ainakin sen perusteella, että joku onneton kertoo tuotteen arvosteluissa tilanneensa juuri tovi sitten saman tuotteen 200€ kalliimmalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 258
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom