Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Molemmat saman hintasia pyyntihinnoiltaan. Päivityksiä olisi kai tarkoitus tehdä silleen ettei tarvitsis aina ostaa uutta pakettia. Eli tosiaan päivitys mahdollisuuskin merkkaa jonkun verran.Hinnat merkkaa aikasta paljon. Myös se onko valmis/halukas myöhemmin päivittää pelkkää prossua. Amd koneeseen pitäisi saada vielä julkaisematon zen6 prossu 3d välimuistilla
Minkälaisella näytöllä pelataan? Jos on alle 4K niin enpä tiedä onko kummassakaan koneessa järkeä kun palttiarallaa kaksi kolmasosaa paketin hinnasta tulee tosta RTX 4090:sta, ja pelkästään käytetyn RTX 4090:n hinnalla saa jo erittäin hyvän pelikoneen 1440p:lle.
näyttöä ei vielä ole. Eli se hommataan kyllä koneen tehoja vastaavaksiMinkälaisella näytöllä pelataan? Jos on alle 4K niin enpä tiedä onko kummassakaan koneessa järkeä kun palttiarallaa kaksi kolmasosaa paketin hinnasta tulee tosta RTX 4090:sta, ja pelkästään käytetyn RTX 4090:n hinnalla saa jo erittäin hyvän pelikoneen 1440p:lle. Jos taas 4K:lle niin voi ollakin järkeä jos hinta on kohdallaan, lähtökohtaisesti suosisin tuota 14900kf settiä jos siinä on myös hyvä kotelo ja prosessorijäähy.
Joo, jos halutaan juuri nyt parempi pelikone, niin intel. Intel on myös historiassa säilyttänyt arvonsa paremmin.lähtökohtaisesti suosisin tuota 14900kf settiä jos siinä on myös hyvä kotelo ja prosessorijäähy.
Erinomainen huomio. Itse vaan ajattelin tämän pohjalta:Henk koht pidän vähän epätodennäköisenä että tuohon tullaan koskaan päivittämään prosessoria, kun on kyseessä henkilö joka tarvitsee kaverilta apuja valmiin konepaketin ostamiseen, eikä henkilö joka itse kasaa oman koneensa
Päivityksiä olisi kai tarkoitus tehdä silleen ettei tarvitsis aina ostaa uutta pakettia. Eli tosiaan päivitys mahdollisuuskin merkkaa jonkun verran.
Joo pidän itsekin todennäköisenäHenk koht pidän vähän epätodennäköisenä että tuohon tullaan koskaan päivittämään prosessoria, kun on kyseessä henkilö joka tarvitsee kaverilta apuja valmiin konepaketin ostamiseen, eikä henkilö joka itse kasaa oman koneensa
Tällöin intel.Joo pidän itsekin todennäköisenä![]()