- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 21 804
Jatkuu toisesta ketjusta ihan kohta täällä, ettei sotke Apple-ketjua.
Tätä viestiä editoidaan..
--
Tavaran vika tai puute
Esimerkkitapaus:
1. Kuluttaja oli ostanut virheellisen tabletin
2. Kuluttaja oli palauttanut tabletin myyjäliikkeeseen. Myyjäliike ilmoitti, että ei saa hyllystä uutta tilalle ja he lähettävät hänelle jonkun tabletin tilalle, kunhan laite ensin käy huollossa ja vika todetaan.
3. Kuluttaja oli huolissaan, että saa käytetyn/tehdaskorjatun tabletin tilalle. Kuluttaja olisi halunnut uuden tabletin tai kaupan purkamisen ja hinnat palauttamisen 100%.
4. Loppupeleissä kuluttaja näytti saaneen uuden tabletin valmistajalta.
Kohta #4 ei ole se, missä tässä keskustellaan. Väittely oli siitä, onko kuluttajalla oikeus kaupan purkuun tai uuden tabletin saamiseen suoraan hyllystä ilman odotteluja.
Tätä viestiä editoidaan..
--
Tavaran vika tai puute
Esimerkkitapaus:
1. Kuluttaja oli ostanut virheellisen tabletin
2. Kuluttaja oli palauttanut tabletin myyjäliikkeeseen. Myyjäliike ilmoitti, että ei saa hyllystä uutta tilalle ja he lähettävät hänelle jonkun tabletin tilalle, kunhan laite ensin käy huollossa ja vika todetaan.
3. Kuluttaja oli huolissaan, että saa käytetyn/tehdaskorjatun tabletin tilalle. Kuluttaja olisi halunnut uuden tabletin tai kaupan purkamisen ja hinnat palauttamisen 100%.
4. Loppupeleissä kuluttaja näytti saaneen uuden tabletin valmistajalta.
Kohta #4 ei ole se, missä tässä keskustellaan. Väittely oli siitä, onko kuluttajalla oikeus kaupan purkuun tai uuden tabletin saamiseen suoraan hyllystä ilman odotteluja.
Viimeksi muokattu: