Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuokin vaihtoehto. Kombo tarjouksena saat paskan pidon ja erittäin nopeasti kuluvat renkaat.
Mutta hän säästi toisen vannesarjan hinnan!
Jos ajaminen on pakkopullaa, niin kitkatkin varmastin menee ympärivuoden.
Tosin, mitään muuta se ei voi olla, jos niillä ajelee ympärivuoden.
Eiköhän sitä huruttelu onnistu lähes millä kiekoilla vaan jotka etäisesti ovat oikeassa käytössään. Se missä ne erot alkaa näkyä on ääritilanteissa. Prätkissä tuon huomaa etenkin helposti, aiemmassa pyörässä jo kumin profiili vaikutti törkeän paljon ajettavuuteen kun sitä kahvaa kääntää vähän enemmän. Sama kaarteissa missä olisi kiva sitä pitoa oikeasti olla. Toiset kumit suti asfaltilla normiajossa kaasusta ja toiset ei märästä asfaltista moksiskaan. Eli mitä halusin tällä kai sanoa niin se että oikein valitut renkaat vaan yksinkertaisesti toimii paremmin "pidemmälle" vietäessä.Ostin joskus "myyntirenkaiksi" silloiseen S80 Volvoon Federalin nastoitettavat nastarenkaat (joita en nastoittanut). Auto jäi talvella kuitenkin sitten laittamatta myyntiin ja ajelin niillä koko talven. Keväällä vasta tajusin että olen ajanut moisilla rimpuloilla koko talven, enkä huomannut mitään erikoista.
280 000km samoilla pyyhkijänsulilla?
kyllä ja hyvin toimi, toki ajoittain putsaamalla. Lisäksi esim. talvirenkaat oli auton ensimmäiset eikä ne olleet kaljut tai nastoja pahemmin puuttunut. Kesärenkaat oli kolmannet mutta hyvässä kunnossa.
Varaosa-alalla liikkuu tietoa, että autojen ensiasennuspyyhkimet ovat huomattavasti paremmasta materiaalista valmistetut kuin jälkimarkkinoilla myytävät, jopa merkkiliikkeen omat tuotteet. Myös moni käyttäjä on huomannut, että ensimmäiset pyyhkimet kestävät vuosia, mutta sen jälkeiset korkeintaan vuoden per setti. En ymmärrä minkä takia tilanne olisi tällainen, mutta asiassa näyttää olevan jotain perää.
Komppia pyyhkimistä. Alkuperäiset -18 Peugeotissa menossa ja 82tkm takana ja jos ens kesäksi jaksas uudet pyyhkijät vaihtaa, varastossa odottamassa.Varaosa-alalla liikkuu tietoa, että autojen ensiasennuspyyhkimet ovat huomattavasti paremmasta materiaalista valmistetut kuin jälkimarkkinoilla myytävät, jopa merkkiliikkeen omat tuotteet. Myös moni käyttäjä on huomannut, että ensimmäiset pyyhkimet kestävät vuosia, mutta sen jälkeiset korkeintaan vuoden per setti. En ymmärrä minkä takia tilanne olisi tällainen, mutta asiassa näyttää olevan jotain perää.
merkkiliikkeen sulat on täsmälleen samoja sulkia mitä ne tehtaallakin laittaa kiinni
Samalla myös ihmisen ostovoima usein paranee iän myötä. Voi vaihtaa autoa ihan vaihtamisen ilosta. Perillisille ei jätetä!Ihminen vanhenee ja rapistuu usein nopeammin kuin auto. Näin ollen loppuun ajaminen ei välttämättä tule edes onnistumaan.
Niinhän sitä luulisi, mutta käytäntö osoittaa muuta. Joissain varaosissa toimittajamuutokset yms. "järkeistämiset" ovat ihan julkistakin tietoa, mutta ammattipiirien ulkopuolella tästäkään ei olla tietoisia. Ei asiakas tiedä miten autotehtaan ja jälkimarkkinoiden toimitusketjut toimivat. Sama varaosanumero ei tarkoita samaa alihankkijaa tai laatutasoa.