Itekki aina vähän epäilevä ja skeptinen näiden KYC juttujen kaa.. väärissä käsissä omat tiedot voi saada kaikkee ikävää aikaseks. Mut sit asian toinen puoli, antaa tiedot jollekki taholle johon luottaa, voi saada sit vastineeks vaikkapa sitten esim. tässä tapauksessa piitä josta hyväl munkil voi saada joskus sit euroi. Mä annan jotain, saan jotain. Jos en anna, en saakkaan. Kukin ratkaiskoon itse kumpaan kerhoon kuuluu.Subspacea tuli testnetissä jonkin verran "mainattua", mutta vei sen verran paljon energiaa ja resursseja koneelta etten viitsinyt pitää nodevehkeessä päällä.
Tuo Pi on mielenkiintoisen kuuloinen, mutta KYC random taholle ei kuulosta hyvälle.
Hieman tullut ylimääräistä aikaa, uppouduin erilaisten P2E pelien maailmaan. Tämä on ihan hauskaa ja joitain sellaisia on mihin ei tarvitse maksaa, kai tämäkin louhintaa on. Piti käydä ostamassa 3 prepaid liittymää ja rekisteröidä oman tilin lisäksi vaimollekin että on vähän järkeä kun multitaskaa kaikkia. Sylettää kyllä tuo telegramin käyttö, mutta se on ainut alusta missä näitä on järkevästi.
- Jos näistä on kukaan kiinnostunut laittakaa PM, tähän postaaminen olisi saletisti mainostamista
Saas nähdä millon toi pi homma valmistuu ja aukee lopullisesti. Piktään ja hartaasti ne on siel puuhastellu kaikkee et saisivat hommat valmiiks. Kaveri joskus kauan aikaa sit heitti seku kutsulinkin, oon siitä asti kaivellu tota. Mainokset saa pois päältä asetuksista 2 viikon ajaks niin ei aina mainauksen alussa ala se ärsyttävä mainos pyörimään siinä.
Toinen mitä tykkään kännykällä neppailla on Bitcoin Miner peli. Siinä saa kanssa hiljakseen keräillä bitcoinii itelle, satosheja. Mainoksiihan siinä touhus meinaa pukkaa jonku verra mut pelailles jokunen kymppi nyt tullu tässä ajan mittaa, ihan hauskaa ajan vietettä, voin suositella. Jos tykkäät suositus puuhista, laita viestiä voin jeesiä sen kaa.