Oon mainannu Ethereumia pelikoneella (RTX 3080) noin kuukauden verran. Joulukuussa sain 3dmarkista 16000+ gpu-pistettä Time Spyssa. Nyt gpu-pisteitä tulee vähän yli 12000. Viime aikoina oon pelannut Horizon Zero Dawnia ja meno on omituisen nykivää. FPS vaihtelee 30 ja 60 välillä (1440p ultrawide). En oo pelannut kyseistä peliä ennen mainaamista, joten ei ole vertailukohtaa siihen.
Hashratet on edelleen ihan hyviä 90+ mh/s, mutta kyllä gddr6x muisti käy armottoman kuumana. Siellä lämmöt on 106-109 astetta.
Tämä siis varoituksena niille, jotka haluaa mainata ja pelata. Oon miettinyt grafiikkakortin lämpötyynyjen uusimista muistien viilentämiseksi, mutta en ole kyllä varma tuleeko tästä enää alkuperäisen veroista pelikorttia.
Hashratet on edelleen ihan hyviä 90+ mh/s, mutta kyllä gddr6x muisti käy armottoman kuumana. Siellä lämmöt on 106-109 astetta.
Tämä siis varoituksena niille, jotka haluaa mainata ja pelata. Oon miettinyt grafiikkakortin lämpötyynyjen uusimista muistien viilentämiseksi, mutta en ole kyllä varma tuleeko tästä enää alkuperäisen veroista pelikorttia.