Oikeasti se on varmaan karvanen äijä kellarista. Mutta joo kyllä on taas leveetä ku pitkää. Lähinnä siellä on epäilty riittääkö kalustoni jäähdyttämään kyseisiä kortteja. Mutta nyt kun rautalangasta väänsi ja ilmaisi turhautumisen, että hakkaanko päätä nyt seinään vai miksei mene perille kun viidennen kerran toistan, että gb g431 on juuri kuin tarkoitettu näille korteille ja jäähdytys tehoa kuin virtaa on enemmän kuin tarpeeksi.
Nyt olemme päässyt yhteisymmärrykseen, että 2 korttia toimii
. Cloris sanoi, että voisivat pistää 8 korttia tulemaan tänne ja palautan 8 korttia sitten Puolaan. Olin, että joo tämä sopii. Cloris: Kerro meille osoite puolasta niin laitamme uudet kortit sieltä kautta. Minä, että ei mulla olo osotetta Puolasta... te kysyitte, että voinko lähettää kortit puolaan ja se on ok, mutta en minä voi sinne vastaanottaa mitään. Cloris: Onko sinulla ystäviä Puolassa? Minä: Ei minulla ole ystäviä Puolassa. Ruotsissa on, mutta ei muualla euroopassa. Aikasemmin kysyi jo, että onko minulla ystäviä Venäjällä? En lähtenyt avautumaan Venäjästä sen enempää vaikka kovin teki mieli...
Tässä taas kun ei tiedä yhtään millä tietotaito tasolla oleva vastapeluri liikkuu niin keskustelu on vähän turhauttavaa. Olin kyllä ihan äimänä, että takertui tuohon serveri koteloon kun se nyt on juuri huonoin paikka takertua jos näistä mitään tajuaa. Kyseltiin kuvia missä näkyy, että siellä on tuulettimet sisällä ja, että joo ei noi tuulettimet riitä. Olisi edes valittanut, että en ole testannut kunnolla kun en nyt mitään maalista raporttia sinne laittanut vaan kuvia siitä kun hive kaatuu eri yhdistelmillä ja siitä kun 2 kortilla pyöri hienosti yön yli.
Onko taktiikkana väsytys taistelu mikä homman nimi. Cloris voi tienata jonkun pari dollaria tunnissa ja joku tulos tai ulos palkkio jotta hänen kanttaa puhua puuta heinää paskaa ja venyttää, että alibaba päättää jotain kun he kuitenkin tietää mitkä vaikuttaa alibaban päätöksen tekoon. No mikäs tässä chättäillessä vaikka on juuri sellasta suomalaista tori kaupankäyntiä mistä en itse perusta mitään