Kriketti - etenkin Intian krikettiliika Indian Premier League(2026: 28.3-31.5)

finWeazel

Tukijäsen
Intiassa mielenkiintoinen krikettiliika IPL keväisin. Noin 2kk rypistys missä matsit intialaisittain ja miksei suomalaisittain prime aikaan. Alkaa tänään, suomenaikaa alkuillasta. Liigan lyhyt kesto mahdollistaa asioita muun muassa pelaajien suhteen.
The 2026 Indian Premier League, also known as IPL 19 and branded as TATA IPL 2026, will be the 18th edition of the Indian Premier League, a professional Twenty20 cricket league. The tournament will feature 10 teams competing in 74 matches. It will be played from 28 March to 31 May across 13 venues.

Royal Challengers Bengaluru are the defending champions.

En ole krikettiä aikaisemmin seurannut mutta acquired podcasin innoittamana Seuraan tänä vuonna IPL:n. Liigaa on paljon kehuttu siitä, että se keksi uudestaan tylsän kriketin, amerikassa pohdittu että baseball pitäisi uudistaa samoissa jalanjäljissä mitä IPL teki kriketille. 10 joukkuetta, about matsi per ilta, bollywood ja viihde vahvasti läsnä. Lyhyehköt matsit.

Kukaan muu seuraamassa? En ole ihan varma mistä tuutista tuon suomessa parhaiten saisi katsottua. Mulle willow.tv toimii, mutta en ole varma suomesta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=CGjsr0pZddo

IPL:n tarina hyvin mielenkiintoinen, nousi miljardibisnekseksi varsin nopeasti. En olisi uskonut, että kriketin bisnes voisi olla kiinnostavaa mutta olin väärässä
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=h6FS70B0blQ

En ole asiantuntija kriketissä. Heitin alustuksen ulkomuistista 3h päästä alkavaa eka matsia odotellessa. Jos olen tajunnut jotain väärin/unohtanut oleellista niin ystävällisiä korjauksia ja toivottavasti tavanomaista keskustelua ketjuun.

Viimeksi muokattu:
Melko iso kenttä ja paljon katsojia
1774706700480.png

Statistiikka

Viestiketjuista
303 896
Jäsenet
82 417
Uusin jäsen
ProximalEnd6

Hinta.fi

Back