Kreatiini

Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
128
Ok ei ole trolli,täällä on aika kallista K-kaupassa kreatiini ja niissä on aika niin vähän grammoja,sillä minä kysyin,että oisi ostanu isomman satsin kerralla postiennakolla.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 274
Mutta miksi juuri postiennakolla? Eiköhän 99.99% nettikaupoista jotka myy kreatiinia ole luotettavia.
 
Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
128
Siksi,että saisi,vaikka 1kg kerralla ostettua,täällä K-kaupassa ei ole,kuin jottae 300g purkkeja
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Ei niissä hinnoissa niin suuria eroja ole, että kannattaisi jonkun 5g päivässä otettavan kreatiinin kanssa nähdä hirveästi vaivaa ja jos aloittajalla ei ole verkkopankkitunnuksia, niin sitten vaihtoehto on käytännössä suoraan marketista ostaminen. Liikaa ei tietenkään kannata maksaa mistään ja säästäminen on aina hyvä asia, mutta noin 10€ maksava 250g pussi kreatiinimonohydraattia kestää tyypillisellä 5g/vrk tahdilla hieman vajaat 2kk, joten mitään suuria säästöjä ei ostopaikan valinnalla saa aikaiseksi.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 140
Mä oon nykyään ostanut kreatiinin muiden lisäravinteiden mukana Saksan Amazonista. Kun tietää kulutuksen, niin muutaman kympin säästää kokonaisuudessaan puolen vuoden erästä tilaamalla sieltä verrattuna paikallisesti ostamiseen.

Mutta tuokin johtuu oikeastaan enemmän tilaamisen helppoudesta ja makuvalikoimasta kuin hinnasta. Kreatiini tulee nykyään otettua kapseleina niin ei tarvii niin paljon sählätä jauheiden kanssa.

Amazonilla voi käsittääkseni nykyää maksaa myös SEPAna.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
251
Vähän myöhässä mutta laitan silti kun sattui ketju vastaan.

Tuolta saat tilattua ihan vaikka klarnalla maksu halutessa. Hinnasta en osaa sanoa mutta tuskin se marketteja kalliimpaa ainakaan on, tilaat saman tien vaikka 3 pussia niin säästät viellä postikulutkin. Postiennakosta ei ole kyllä mitään hajua, kuulostaa aika erikoiselta nettikaupassa näin vuonna 2023.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 754
Viestejä
4 191 167
Jäsenet
70 785
Uusin jäsen
henkkalu

Hinta.fi

Ylös Bottom