Pyrres
Apina koulutuksessa
- Liittynyt
- 18.07.2017
- Viestejä
- 4 986
Tilanteeni: Samsung Galaxy Fold 2 putosi WC pönttöön. Tuloksena luonnollisesti vesi ja halkeama luurin takalasissa. Tein vahinkoilmoituksen ja vakuutusyhtiö kehoitti viemään luurin Fonumille. Fonumista on aiempiakin huonoja kokemuksia ja tällä kertaa he ylittivät itsensä. Toisen asiakaspalvelijan mukaan vahinkoa ei olet tapahtunut vaikka puhelimen saranassa oli yhä näkyvää kosteutta ja takalasi on halki. Tämän mukaan he myös tekisivät vakuutuspetoksen jos ottaisivat luurin vastaan. Hänen mukaansa koska puhelin toimii tällä hetkellä ei ole mitään aihetta toimenpiteisiin. Soitin vakuutusyhtiön aspaan ja kerroin tilanteen ja hän oli varsin hämillään ja sanoi soittavansa Fonumille. Tästä tilanne johti siihen että minua ensimmäisen palvellut henkilö lopetti vuoronsa ja lähti kotiin ja sain parempaa palvelua toiselta asiakaspalvelijalta. Hänen alustava kommenttinsa oli että jos puhelimen sisällä olevat kosteutta mittaavat tarrat eivät ole kastuneet puhelin on takalasin vaihdolla ehkä mihin en ole itsessään tyytyväinen koska puhelin ei omaa IP luokitusta. Lisäksi valmistajan takuu loppuisi samantien koska he eivät ole valtuutettu huolto Samsungille.
Mitkä ovat oikeuteni, mitä tehdä? Aamulla toki soitto vakuutusyhtiölle ja lisäihmettelyä ja etenkin tuo takuun menettäminen ei kuulosta kovin reilulta koska heidän tarjoamansa takuu kattaa vain heillä suoritetut työt. Aka jos puhelimesta hajoaa jotain muuta olisin ymmärtääkseni tyhjän päällä. Muilla kokemuksia ja miten ratkoitte tilanteen?
Mitkä ovat oikeuteni, mitä tehdä? Aamulla toki soitto vakuutusyhtiölle ja lisäihmettelyä ja etenkin tuo takuun menettäminen ei kuulosta kovin reilulta koska heidän tarjoamansa takuu kattaa vain heillä suoritetut työt. Aka jos puhelimesta hajoaa jotain muuta olisin ymmärtääkseni tyhjän päällä. Muilla kokemuksia ja miten ratkoitte tilanteen?