Kotipizzan ja ResQ:n yhteistyö: Potentiaalinen ongelma suomalaiselle ravintolaskenelle

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
Prisman kanssa tilanne on varmasti se, että se on hintatasoltaan halpa, jolloin ResQ:n käyttäjät, jotka hekin ostavat halpaa, olisivat pois Prisman varsinaisista asikkaista: kanavakonflikti. K-marketit ovat taas niin kalliita, että siellä ei ResQ:n käyttäjät normaalista käy.

Edelleenkään en ole noita Ässän rafloja tuolta löytänyt itse.
No just näin, lisättynä sillä toisella: sitä halpaa ruokaa voi Prismasta ostaa noutamalla valmiiksi pakatut verkkokaupan ostokset. Ei nyt ihan sama mutta samoja piirteitä. Ja jos jämiä halutaan myydä alehintaan, mikä onkin jo ihan sama kuin ResQ, onnistuu se tätä samaa väylää ilman haaskalle pyrkivää kilpailevaa brändiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Joopa joo, kävin hakemassa kiinalaisesta kevätrullia. Myyjä lappasi suoraan buffetista laatikoihin keskellä päivää, ei siis mitään lähelläkään hävikkiin menevää ruokaa. Lisää samoja annoksia ilmestyi appiin hetkeä myöhemmin...
Itse sanoisin että tuota väärinkäyttöä löytyy enemmänkin ja erityisesti tuolta enemmän eksoottisista mestoista.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Meillä on kans kaupungissa yks thaikku-mesta, josta on joka päivä annoksia laidasta laitaan myynnissä. Lisäksi on yksi leipomo. (joka tosin myy päivän vanhoja)
Nuo kyllä tunnistaa aika helposti, enkä itse ainakaan niistä osta. Tällä viikolla haettu 3 kertaa resQ:n kautta. Äsken juuri söin reilun salaatin, joita otin 2 kpl, mutta selvisimme yhdellä kun oli niin reilu annos.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
Just näistä oli aiemmin puhetta. Sattumalta samat tuotteet joka päivä, oli sääntöjen vastaista tai ei.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Mitäköhän Parkkinen tekee nykyään? Onko päässyt jo linnasta?
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 010
Käyttäny nyt hetken tätä ResQ sovellusta ja todennu et tän olennainen idea on kyl unohtunu tyysti kun heti aamulla satelee tarjolle sapuskaa monestakin ravintolasta. Idea kai oli sitä ylimääräiseksi jäänyttä sapuskaa tarjota, eikä sitä tuoretta tavaraa? :kahvi:
 

poskiholisti

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
788
Käyttäny nyt hetken tätä ResQ sovellusta ja todennu et tän olennainen idea on kyl unohtunu tyysti kun heti aamulla satelee tarjolle sapuskaa monestakin ravintolasta. Idea kai oli sitä ylimääräiseksi jäänyttä sapuskaa tarjota, eikä sitä tuoretta tavaraa? :kahvi:
Jep, samat sushilajitelmat päivästä toiseen lounasajasta eteenpäin tarjolla :cigar:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Tuli ladattua sovellus käyttöön, yllättävän paljon onkin tarjontaa tässä. Mutta hieman hämmentävää tosiaan, että mikä tänne tarjolle tulevasta on oikeasti hävikkiruokaa ja mikä vain muuten vain tarjolla?

Lähellä olevasta Kotipizzasta tuli tarjous yhden täytteen medium-pizzasta 6€ hintaan, mikähän tuollaiseenkin johtaa, joku epäonnistunut lätyn alku jota ei ole pystytty hyödyntämään missään muussa tilauksessa? Yhtään buffet-Kotipizzaa en ole Tampereella nähnyt, kun aiemmin oli ketjussa puhetta että Kotipizzoilla olisi tuollaisiakin tarjolla.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Tuli ladattua sovellus käyttöön, yllättävän paljon onkin tarjontaa tässä. Mutta hieman hämmentävää tosiaan, että mikä tänne tarjolle tulevasta on oikeasti hävikkiruokaa ja mikä vain muuten vain tarjolla?

Lähellä olevasta Kotipizzasta tuli tarjous yhden täytteen medium-pizzasta 6€ hintaan, mikähän tuollaiseenkin johtaa, joku epäonnistunut lätyn alku jota ei ole pystytty hyödyntämään missään muussa tilauksessa? Yhtään buffet-Kotipizzaa en ole Tampereella nähnyt, kun aiemmin oli ketjussa puhetta että Kotipizzoilla olisi tuollaisiakin tarjolla.
Mä oon nähnyt ainakin esim ”reunat hieman mustat” ja ”reikä pohjassa” sit on myös ihan priimaa. Oon ajatellut nuo priimat, että ei olla vaan noudettu? Voihan toki olla jokin raaka-aine menossa pilalle?

Olen myös nähnyt ihan lähes täyteen hintaan selitteellä ”valmistetaan tilauksesta”, mikä ei ihan sovi tähän hävikki-ajatukseen.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
Mä oon nähnyt ainakin esim ”reunat hieman mustat” ja ”reikä pohjassa” sit on myös ihan priimaa. Oon ajatellut nuo priimat, että ei olla vaan noudettu? Voihan toki olla jokin raaka-aine menossa pilalle?

Olen myös nähnyt ihan lähes täyteen hintaan selitteellä ”valmistetaan tilauksesta”, mikä ei ihan sovi tähän hävikki-ajatukseen.

Hain kerran sellaisen pizzan Kotipizzasta, joka oli mukamas kärventynyt, mutta olisi mennyt itselleni täydestä. Ehkä en ole vain tottunut laatuun. Joskus joku heittää kuulema kiireessä väärää täytettä tms, jolloin pizzalla ei perinteisessä mielessä tee enää mitään. Ja tällaisia ne myy siten tuolla ResQ:ssa.

Nuo valmistetaan tilauksesta pizzat valmistetaan aineista, joiden parasta ennen -päiväys on lähellä. Eli varastossa on liikaa jotain raaka-aineita, ja näistä sitten valmistetaan tilauksesta pizzoja, jottei raaka-aineita tarvitsisi heittää roskiin.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 554
Olen myös nähnyt ihan lähes täyteen hintaan selitteellä ”valmistetaan tilauksesta”, mikä ei ihan sovi tähän hävikki-ajatukseen.
Aika kovahintaisia ja erikoisia tarjouksia tuolla näkyy mitkä eivät tohon hävikkiajatukseen sovi.. kuten yhden myyjän "artesaanikahvi" jossa parasta ennen päivämäärä on 29.2 asti ja hintaa n. 5,-/250g pussi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 383
Viestejä
4 196 817
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom