Kotelon rgb valo ja emolevy

Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Osaisko joku neuvoa mitenkä saa Cooler Master Cosmos C700P RGB valot (kotelon ylä ja alalaidassa olevat) emolevy MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI emolevyn kanssa toimimaan ,olen yrittänyt MSI Center Mystic Light ohjelman ja Aura Creator ohjelmien kautta saada toimimaan mutta kumpikaan ei tunnista , kotelon kontroller yksiköstä menee rgb johto emolevyn oikeaan yläkulmaan JRGB1 paikkaan ja on kokeiltu myös JRAINBOW1 paikassa , onkohan - noita kotelon valoja mahdollista saada toimimaan tuon emolevyn kanssa.
 

Liitteet

Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
781
BTW if you decide to purchase the chassis and want your LED lights to activate, at the bottom of this PCB a SATA power cable needs to be connected to feed the system.

1672898777585.png
 
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Minulla on tuossa kotelon kontroller yksikössä nuo sata ja rgb kaapeli kiinni ja valot -toimii kotelon omasta valojen käyttö napista ( valopainike nappi kotelon päällä edessä oikealla ) , tarkoitus ois että jos sais tuon emolevy MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI emolevyn MSI Center Mystic Light ohjelman tai Aura Creator kautta säädettyä noita kotelon valoja , kotelon omat valoasetukset liian kirkkaat makuuni.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 132
Minulla on tuossa kotelon kontroller yksikössä nuo sata ja rgb kaapeli kiinni ja valot -toimii kotelon omasta valojen käyttö napista ( valopainike nappi kotelon päällä edessä oikealla ) , tarkoitus ois että jos sais tuon emolevy MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI emolevyn MSI Center Mystic Light ohjelman tai Aura Creator kautta säädettyä noita kotelon valoja , kotelon omat valoasetukset liian kirkkaat makuuni.
Aura creator on Asuksen softa ja sulla on MSI emo...
Onko biosista rgb ohjaus offilla?
Kannattaa myös tarkastaa, että johdot ovat oikein kytketty kontrolleriin ja emolle johto menee varmasti oikeinpäin ja oikeaan liittimeen.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
781
Minulla on tuossa kotelon kontroller yksikössä nuo sata ja rgb kaapeli kiinni ja valot -toimii kotelon omasta valojen käyttö napista ( valopainike nappi kotelon päällä edessä oikealla ) , tarkoitus ois että jos sais tuon emolevy MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI emolevyn MSI Center Mystic Light ohjelman tai Aura Creator kautta säädettyä noita kotelon valoja , kotelon omat valoasetukset liian kirkkaat makuuni.
Sit työnnät tämän johdon emolevyyn kiinni
1673280222746.png
 
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Aura creator on Asuksen softa ja sulla on MSI emo...
Onko biosista rgb ohjaus offilla?
Kannattaa myös tarkastaa, että johdot ovat oikein kytketty kontrolleriin ja emolle johto menee varmasti oikeinpäin ja oikeaan liittimeen.
Neuvotko Härkönen mistä kohdin biossista löytyy nuo rgb asetukset kun en ole ennen tarvinnut niitä säädellä biossista , mulla on tuo MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI emolevy ja tarkoitus ois tuolla ohjelmalla MSI Center Mystic Light käyttää noita valoja , tuota ohjelmaa Aura Creator en ole asentanut mutta se on koneellani johdot pitäisi olla oikein päin ja on kokeiltu JRGB1 paikkassa ja on kokeiltu myös JRAINBOW1 kummassakaan paikassa ei nuo -ohjelmat - tunnista.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
456
Mulla oli aikoinaan coolermaster kotelo. Valot sai muistaakseni synkkaan kun painoi kotelon valo-ohjaus nappia pitempään pohjassa
 
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Olen yrittänyt - tuota että valon - nappia olen pidempään painanut pohjassa mutta ei nuo MSI Center Mystic Light ohjelma ja Aura Creator näy tunnistavan / löytävän tuolla minun emolevyllä MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 268
Viestejä
4 231 368
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom