Konetta pikaisesti

Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
30
Kaverilta tulee lainaan väliaikaisesti 1080 ja päivittelen jälkikäteen 3080.

500 gb m.2 löytyy omasta takaa sekä 2x 8gb kammat.

Paketti pitäsi olla heti tilattavissa. Ulkonäöstä en välitä ja rgb härpäkkeet saavat jäädä. Kammat on 2666hz kannattaako nuokin jo samalla vaihtaa?

Ensimmäinen itsekasaama paketti ja oon summaillut että ottaisin tuon prossun ja jäähyn asennuksen jimmsiltä ja kasaisin itse loput? Mahtaako onnistua parin opasvideon avulla ? :D

Näyttis tulee postitse ja ei ketään ole apuna kasaamassa.

Koppa saisi olla iso/hiljainen.


Prossuksi miettinyt i7-10700k. Ryzeniltähän tulee uusia kohta kai? Pitäisi vaan saada nopsasti kasaan, eli oon valmis maksamaan ylimääräistä tuosta intelistä. Kai tuolla vielä pari vuotta pärjää.

1601742612749.png


Puuttuuko tästä jotakin olennaista? ja onko mitään järkeä vai säästääkö jostain selvästi vaihtamalla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 762
Maksaisin 50€ lisää paremmasta emolevystä ja jos raha on tiukkaa, niin Noctuaa vastaavan saa puole halvemmalla.

Lisäksi tämä on halvempi kuin SATA SSD, niin nyt kannattaa ostaa tämä:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 130
60€:lla saa myös selvästi paremman jäähyn.

Huono hetki kiirehtiä kalliin Intelin kanssa, kun kaikkien merkkien perusteella kokevat melkein 2080ti veroisen inflaation parin viikon sisällä.
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
30
Maksaisin 50€ lisää paremmasta emolevystä ja jos raha on tiukkaa, niin Noctuaa vastaavan saa puole halvemmalla.

Lisäksi tämä on halvempi kuin SATA SSD, niin nyt kannattaa ostaa tämä:
Voidaan vaihtaa, mitä suosittelet?



60€:lla saa myös selvästi paremman jäähyn.

Huono hetki kiirehtiä kalliin Intelin kanssa, kun kaikkien merkkien perusteella kokevat melkein 2080ti veroisen inflaation parin viikon sisällä.
Tiedetään, mutta kaikki mulle ja heti :D Tuli onneksi ei suunniteltua rahaa ylimääräistä sen verran että ei tuo prossu pahasti kirpase. Kai tuolla vuoden pari menee :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 762
Voidaan vaihtaa, mitä suosittelet?
Tuo Fuma olisi parempi, mutta jos pitää säästää:
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
30
Tuo Fuma olisi parempi, mutta jos pitää säästää:
Susta oli erittäin iso apu kiitoksia :) Otin tuon fuman.

Jätin myös nuo prosessorin asennukset pois, enköhän mä nyt yhden prossun ja sen jäähyn saa asennettua:lol:

Miten muuten jos kehtaat vinkkasta, niin tuon windowsin kanssa?

Mulla on tietääkseni tuohon m2 asennettuna, eli voinko pyyhkästä tyhjäksi ja uudelleen asentaa ? Siirtyykö se silloin tän kanssa automaattisesti?

Vai ostelenko uuden winukan?
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Ensimmäinen itsekasaama paketti ja oon summaillut että ottaisin tuon prossun ja jäähyn asennuksen jimmsiltä ja kasaisin itse loput? Mahtaako onnistua parin opasvideon avulla ? :D
No ainakin vanha Define R5 ilman BS shroudeja ja muita muotihärpäkkeitä on asennusystävällinen.
Tarvittaessa saat vaikka kaiken sisätilan vapaaksi yhtenäiseksi tilaksi:
TweakTown.com Enlarged Image

Brändiylihinnoiteltu Noctua kyllä kannattaa unohtaa.
Tämäkin on reippaasti järeämpi ja vain askeleen päässä parhaimmista.


Tuossa "paketissakin" nyt on vielä Intel extraakin, vaikei Jimmsin tarjouspaketit ole muutenkaan vakuuttavimpia.
Tyyliin 60€ halvemmallakin olisi lähtenyt vaikka 12 ytimiselle Zen3:lle päivitettävä paketti taatusti tulevaisuudenkestävällä 2x16GB muistilla.
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
30
No ainakin vanha Define R5 ilman BS shroudeja ja muita muotihärpäkkeitä on asennusystävällinen.
Tarvittaessa saat vaikka kaiken sisätilan vapaaksi yhtenäiseksi tilaksi:
TweakTown.com Enlarged Image

Brändiylihinnoiteltu Noctua kyllä kannattaa unohtaa.
Tämäkin on reippaasti järeämpi ja vain askeleen päässä parhaimmista.


Tuossa "paketissakin" nyt on vielä Intel extraakin, vaikei Jimmsin tarjouspaketit ole muutenkaan vakuuttavimpia.
Tyyliin 60€ halvemmallakin olisi lähtenyt vaikka 12 ytimiselle Zen3:lle päivitettävä paketti taatusti tulevaisuudenkestävällä 2x16GB muistilla.
Tilailin nyt tuon setin fuma kakkosella ja kasailen alusta loppuun itse, ei kait tuo nyt niin vaikeaa olla voi. Ainakin mitä pikaisesti katsoin videot, niin tuon fuman asennus tehty erittäin helpoksi.

Vaihdoin myös bundlen tuohon: Asus ROG STRIX Z490-F GAMING + Core i7-10700K + 16GB DDR4 3200MHz (Bundletarjous!) - 699,90€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 762
Tilailin nyt tuon setin fuma kakkosella ja kasailen alusta loppuun itse, ei kait tuo nyt niin vaikeaa olla voi. Ainakin mitä pikaisesti katsoin videot, niin tuon fuman asennus tehty erittäin helpoksi.

Vaihdoin myös bundlen tuohon: Asus ROG STRIX Z490-F GAMING + Core i7-10700K + 16GB DDR4 3200MHz (Bundletarjous!) - 699,90€
Parempi bundle, parempi emolevy, jos aikoo kellotella prosessoria tai ajaa jotain raskasta. Käytännössä kuitenkin tuo on i9-9900K , niin ei kannata ostaa halvinta emolevysettiä..
 
Liittynyt
18.08.2020
Viestejä
185
Parempi bundle, parempi emolevy, jos aikoo kellotella prosessoria tai ajaa jotain raskasta. Käytännössä kuitenkin tuo on i9-9900K , niin ei kannata ostaa halvinta emolevysettiä..
Mitäs tarkoitat tuolla että i9-9900K kanssa ei kannata ostaa halvinta emolevysettiä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 213
Viestejä
4 326 406
Jäsenet
72 186
Uusin jäsen
Astral Voyager

Hinta.fi

Ylös Bottom