Konepaketti pelaamiseen

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
117
Olen setämiehen ikään ehtinyt entinen nörtti ja en enää aktiivisesti rakennellut tai kellottanut koneita.
Poika on kiinnostunut nyt rakentelemaan pelikonetta itselleen ja meissä täällä foorumilla on paljon osaamista jota nyt haluaisin hyödyntää.

Voisitteko heittää yhteensopivia komponentteja konepaketin kasaamiseksi. Tarkoitus olisi pojan kanssa yhdessä rakennella hyvä pelikone jossa myös tulevaisuuden päivitys tarpeet olisi huomioitu.

Vaatimuksena olisi tuki 1440p pelinäytölle ja kokonaisuuden hinta ilman pelinäyttöä tai näppäimistöä yms. tulisi olla noin 2000-2500€.

Saataisiinko teiltä hyvä setti tarvittaville komponenteille kotelo mukaan lukien? Ja koska teinistä kyse niin kotelon näyttävyys mukaan lukien rgb valot olisi plussaa. Kiitos paljon tuesta jo etukäteen.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Kun kerta itse tarkoitus koota niin kilpailijoilta parempaa halvemmalla:

Säästettyjä euroja voisi harkita sijoittaa hieman paremmin varusteltuun koteloon:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
117
Kun kerta itse tarkoitus koota niin kilpailijoilta parempaa halvemmalla:

Säästettyjä euroja voisi harkita sijoittaa hieman paremmin varusteltuun koteloon:
Kotelosta tuli heti kiitosta, sama kysymys kuin ylläolevalle, olisiko vaihtoehtoja emolevylle?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 200
Hyvä alku, olisiko tuon Asrock emolevyn tilalle jotain parempaa?
Tuo riittää virransyötön puolesta ja siinä on wifin lisäksi 3 m.2 paikkaa.

Tuossa sitten b650 tomahawk.


Kun kerta itse tarkoitus koota niin kilpailijoilta parempaa halvemmalla:





Säästettyjä euroja voisi harkita sijoittaa hieman paremmin varusteltuun koteloon:

Itseltä meni tuo itekasaus ohi. jos itse kasaa, niin ehdottomasti nuo muutokset.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Kotelosta tuli heti kiitosta, sama kysymys kuin ylläolevalle, olisiko vaihtoehtoja emolevylle?
Ei tuossa Asrockissa ole mitään vikaa, mutta täysikokoisena Datatronicin varastosta löytyisi esim tuo:
On se nyt ainakin järeämmällä virransyötöllä varustetu ja enempi jäähdytettyjä m2 slotteja nyt ainakin alkuun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
117
Ei tuossa Asrockissa ole mitään vikaa, mutta täysikokoisena Datatronicin varastosta löytyisi esim tuo:
On se nyt ainakin järeämmällä virransyötöllä varustetu ja enempi jäähdytettyjä m2 slotteja nyt ainakin alkuun.
Hyvä, kiitos. Asrock merkistä on nyt vanhasta jäänyt huono mielikuva joka aiheutti pyynnön.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Gigabyten eduksi on laskettava nopeammat buuttiajat, joiden kanssa Msi tuskailee vieläkin AM5 kannalla. Muuten noissa tuskin on Tomahawkin kanssa juurikaan eroavaisuuksia.

B650 piirilliset on ihan riittäviä valtaosalle käyttäjiä ilman E laajennostakin puhumattakaan X670 sarjasta. Niillä saa pääasiassa vain poltettua euroja jollei itselle pysty perustelemaan miksi sellaisen tarvitsisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 604
Kajakkivajakki ehdottikin Lian Lin Lancool 216 koteloa parilla RGB-tuulettimella. Jos halutaan RGB-valoihin panostaa, niin voisi olla ihan perusteltua hankkia AIO-jäähy prosessorille RGB-valoilla ja kiinnittää se kotelon kattoon. Esimerkiksi tämä:

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 480
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom