Konepaketti n. 2500e

Liittynyt
29.04.2024
Viestejä
3
Moi,

Oon miettinyt tälläistä pakettia ja foorumia lurkatessa huomannut, että on valikoitunut paljon osia joita on täällä suositeltu. Tarkoituksena olisi että tulisi pitkäaikainen pelikone, jolla pystyn pelaamaan uusimpia pelejä ainakin 1440p vielä useamman vuoden. Virtalähde näyttävästi ainoa jota ei löydy suoraan varastolta.
Onko jotain parannusehdotuksia, muutoksia taikka jotain mitä oon pahasti unohtanut ottaa huomioon?

Ostoskori

Ja nyt kun isosti päivitetään kone, niin ajattelin kunnolla panostaa samalla pelinäyttöön. 34" Dell Alienware AW3423DWF OLED toisi pelaamiseen mukaan uskomattoman kuvanlaadun mutta vähän tuo hinta ja kuvan kiinnipalaminen kuumottaa, kun useimissa peleissä on HUD:it staattisia. Suosituksia muista näytöistä otetaan vastaan, eikä tuo OLED ole pakollinen.
 
Liittynyt
11.11.2021
Viestejä
162
Koneen osalta esim. Asuksen TUF 850W voisi olla parempi, Corsairin RMe -virtalähteellä on 3v lyhyempi takuu eikä muutenkaan ole sitä luokkaa mitä tältä budjetilta odottaisi. Ja kun näyttis mahdollistaisi pelaamisen myös 4K:lla, niin suosittelen ainakin harkitsemaan tuota uudemman sukupolven 4k 240hz alienwarea. Jos päätyisit tuohon korkeampaan resoluutioon, voi tuon 270€ erotuksen melkein kattaa valitsemalla prosessoriksi Ryzen 7500f, ilman että suorituskyvyssä huomaisi eroa.

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 331
Moi,

Oon miettinyt tälläistä pakettia ja foorumia lurkatessa huomannut, että on valikoitunut paljon osia joita on täällä suositeltu. Tarkoituksena olisi että tulisi pitkäaikainen pelikone, jolla pystyn pelaamaan uusimpia pelejä ainakin 1440p vielä useamman vuoden. Virtalähde näyttävästi ainoa jota ei löydy suoraan varastolta.
Onko jotain parannusehdotuksia, muutoksia taikka jotain mitä oon pahasti unohtanut ottaa huomioon?

Ostoskori

Ja nyt kun isosti päivitetään kone, niin ajattelin kunnolla panostaa samalla pelinäyttöön. 34" Dell Alienware AW3423DWF OLED toisi pelaamiseen mukaan uskomattoman kuvanlaadun mutta vähän tuo hinta ja kuvan kiinnipalaminen kuumottaa, kun useimissa peleissä on HUD:it staattisia. Suosituksia muista näytöistä otetaan vastaan, eikä tuo OLED ole pakollinen.
Psu vaihtoon

emoksi tämä, jos ei 1gb lan häiritse(tärkeää vain jos sulla on kotipalvelin.)

Muisteiksi toinen näistä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 508
Viestejä
4 235 344
Jäsenet
71 223
Uusin jäsen
Jonvali

Hinta.fi

Ylös Bottom