Miksi vaivaudut tekemään ketjun tänne ja et kuuntele mitään mitä sinulle sanotaan.
Mene sinne kikanttiin ja osta mitä ostat, itse en vaivaudu kyllä edes miettimään enää, estolistalle vaan.
Et tainnut miettiä missään vaiheessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi vaivaudut tekemään ketjun tänne ja et kuuntele mitään mitä sinulle sanotaan.
Mene sinne kikanttiin ja osta mitä ostat, itse en vaivaudu kyllä edes miettimään enää, estolistalle vaan.
Kuten aiemmin on sanottu, se kertoo vain että vakioasetuksilla toimii, ei sitä johtuiko ongelma kelloista vai powerista. Tuo prossu vie kellotettuna niin paljon enemmän. Ja tiedossa jo tuntui olevan että vakiona toimii.Kuulostaa mun korvaan poweriongelmalta (mun vanha XFX 850W gold edition teki täysin samaa satunnaisesti, ja kun ongelma yleistyi niin vaihdoin powerin uuteen ja kaatuilu loppui), mutta jos et edes viitsi aloittaa vianselvitystä laittamalla vakio BIOS-asetukset käyttöön niin omapahan on ongelmasi. Kai sun nyt pitää snaijata että homman idea on testata johtuuko ongelma kellotuksista, ja jos ei niin ongelma on poissuljettu?
Profiilin tallentamisessa, load optimized defaults napin painamisessa ja XMP:n päällekytkimisessä menee max minuutti