Koneeseen ei tule mitään pihaustakaan kotelon vaihdon jälkeen

Liittynyt
12.09.2023
Viestejä
13
Päivää minä ostin eilen uuden kopan minun koneeseen ja asensin kaikki paikalleen ja mutten kun koiran käynnistää konetta ei tule mitään kontaktia mihinkään
 
Liittynyt
23.08.2023
Viestejä
233
Onko kaikki piuhat paikoillaan? Emossa 24-pin ja cpun virtajohto/johdot, näyttiksessä virtajohto, moduuli-PSU:ssa myös PSU-päässä kaikki, RAM-tikut pohjassa asti jne.

Onhan emolevy ruuvattu standoffeihin eikä suoraan koteloon
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 966
Ja eihän emon alle jäänyt standoffeja väärään paikkaan.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 132
Virtalähteessä on/off kytkin offilla? Emon standoffit varmasti oikeilla paikoillaan? Kotelon etupaneelin johdot oikein kytketty?
 
Liittynyt
12.09.2023
Viestejä
13
Juu sain koneen käynnistymään mutta irtonaiset tuulettimet eivät pyöri prossu ja näytöksen tuulettimet pyörii
 
Liittynyt
12.09.2023
Viestejä
13
Kyllä ne tuulettimet pitäisi olla oikein kytketty ja vikana oli se että olin unohtanut emolevyn ja virtalähteen johdon painaa loppuun asti
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
157
Pitäs pitäs niin pitäs. Tsekkaas nyt että ne varmasti on oikeissa paikoilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
84
Eiku eipä mitään. Saitkin sen koneen jo sentään käynnistymään
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 132
Oisko missä jotai videoi tai jotain missä pystyisi varmistamaan
Mikä kotelo? Mihin ne tuulettimet on nyt kytketty? Suoraan emolevylle? Kotelossa joku tuuletinhubi? Jos hubi, niin onko sille virta kytketty (yleensä SATA-liitin)?
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
 
Liittynyt
12.09.2023
Viestejä
13
Mikä kotelo? Mihin ne tuulettimet on nyt kytketty? Suoraan emolevylle? Kotelossa joku tuuletinhubi? Jos hubi, niin onko sille virta kytketty (yleensä SATA-liitin)?
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Kotelo on asus tuf gaming gt301 ja tuulettimet on liitettynä tämmöisten johtoon mutta en ole varma onko ne liitetty oikein ja jos ei niin mihin ne pitäisi liitää
image.jpg
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 132
Kotelo on asus tuf gaming gt301 ja tuulettimet on liitettynä tämmöisten johtoon mutta en ole varma onko ne liitetty oikein ja jos ei niin mihin ne pitäisi liitää
Onko tuohon kytketty tuo lisävirta eli molex-liitin virtalähteeltä?
Laittaisin itse suoraan emolevyn liitäntöihin, tuon kautta ei paljoa kierroksia säädellä.
 
Liittynyt
12.09.2023
Viestejä
13
Onko tuohon kytketty tuo lisävirta eli molex-liitin virtalähteeltä?
Laittaisin itse suoraan emolevyn liitäntöihin, tuon kautta ei paljoa kierroksia säädellä.
jos tarkoitat noita niin jos Ton laittaa kiinni ei tapahdu mitään mutta ton toisen liittimen pääse on erilainen liitin mikä ei ole missään kiin
image.jpg
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 132
jos tarkoitat noita niin jos Ton laittaa kiinni ei tapahdu mitään mutta ton toisen liittimen pääse on erilainen liitin mikä ei ole missään kiin
Laita ne tuulettimet sitten suoraan emolevylle, ilman tuota johtohirviötä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 267
Viestejä
4 231 356
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom