Koneen sammuttaminen

Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
4
Onko siitä mitään haittaa komponenteille, jos koneen sammuttamisen jälkeen laittaa virtalähteestä kokonaan virrat pois?
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
128
Ei ole.
Itse olen kytkenyt kaikki laitteet virtakylkimellä varustettuun jatkojohtoon, helppo sammuttaa näyttö ja muut laitteet. Nykyinen emo on ollut jo viidettä vuotta käytössä ja nappiparistoa ei ole tarvinnut vaihtaa, joten se kyllä kestää. Taitaa olla jo kolmas kokoonpano tällä systeemillä ilman pulmia. Ainoastaan j-johtojen virtakytkimet ovat hajonneet käytössä.
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
4
Ei ole, siksi virtakytkin powerissa on, että voi sammuttaa.
Eli siis ei haittaa että joka ilta laittaa kokonaan virrat pois. Kun jotkut sanoo että siitä on haittaa jos jatkuvasti laittaa kokonaan virrat pois

edit: Olen kysellyt muillakin keskustelu sivustoilla tästä ja jotkut sanoo että koneen jatkuva ''kylmästartti" on haitallista komponenteille
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 147
Ei siitä mitään haittaa ole, kunhan ajat Windowsin "Sammuta" ensin.

Tämä pitkällä kokemuksella tietokoneista.

Jos olet kaunis nainen, voivat tuessa sanoa, että pidä koko ajan päällä ja osoita webbikamera suihkua kohti. Silloin erityisesti ei tarvitse pitää päällä.
 

Grazer

Make ATK Great Again
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 693
Eli siis ei haittaa että joka ilta laittaa kokonaan virrat pois. Kun jotkut sanoo että siitä on haittaa jos jatkuvasti laittaa kokonaan virrat pois

edit: Olen kysellyt muillakin keskustelu sivustoilla tästä ja jotkut sanoo että koneen jatkuva ''kylmästartti" on haitallista komponenteille
Päinvastoin. Parempana säilyy laitteet kun ei ole jatkuvasti herätevirta päällä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 096
Viestejä
4 212 223
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom