Luotan jälleen ryhmän voimaan koneen päivityksen apuna. Koneen käyttö on monipuolista 4K-pelaamisesta AI-töihin ja videoeditointiin. Laitan nyt vähän normaalia enemmän paukkuja kokoonpanoon future proofinginkin nimissiä. 5090-kortti on todennäköisesti Gigabyten 5090 Gaming OC, mutta sen ostan erikseen. 4K-näyttö on jo hommattu.
Hiljaisuuden ja tehokkuuden yhdistelmä siis haussa. Kone ei ole pöydällä, enkä hae tyylikkäintä show off -pakettia. Joskin jälleenmyyntiarvo on hyvä pitää mielessä.
Aika paljon olen lueskellut ja katsellut, mutta tuntuu siltä, että komponenttien yhteensopivuudet ja yksinkertaisesti määrä on ihan erilaista kuin aiemmin. Nyt olen kääntymässä ensikertaa AIOn puolelle jäähdytyksen osalta.
Keräsin ostoslistaa Datatroniciin (tiedän kasauksen ilmaiskoodin): ostoskori v1
Myös kuvana.
Lancool III on käsittääkseni ilmanvaihdollisesti yksi kustannustehokkaimmista tällä hetkellä(?)
Liitin tuuletinpaketin placeholderiksi, eli siihen tarvitsen suosituksen. Ilmanvaihtoajatus on:
3 edessä imemässä
3 alhaalla imemässä
1 takana puhaltamassa
AIO katolla puhaltamassa
Onko tuossa kokonaisuudessa selkeitä muutostarpeita? Vai olenko ihan hakoteillä?
Hiljaisuuden ja tehokkuuden yhdistelmä siis haussa. Kone ei ole pöydällä, enkä hae tyylikkäintä show off -pakettia. Joskin jälleenmyyntiarvo on hyvä pitää mielessä.
Aika paljon olen lueskellut ja katsellut, mutta tuntuu siltä, että komponenttien yhteensopivuudet ja yksinkertaisesti määrä on ihan erilaista kuin aiemmin. Nyt olen kääntymässä ensikertaa AIOn puolelle jäähdytyksen osalta.
Keräsin ostoslistaa Datatroniciin (tiedän kasauksen ilmaiskoodin): ostoskori v1
Myös kuvana.
Lancool III on käsittääkseni ilmanvaihdollisesti yksi kustannustehokkaimmista tällä hetkellä(?)
Liitin tuuletinpaketin placeholderiksi, eli siihen tarvitsen suosituksen. Ilmanvaihtoajatus on:
3 edessä imemässä
3 alhaalla imemässä
1 takana puhaltamassa
AIO katolla puhaltamassa
Onko tuossa kokonaisuudessa selkeitä muutostarpeita? Vai olenko ihan hakoteillä?