Ratkaistu Kone sammui kesken windows latauksen eikä buuttaa enää

Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
79
Noniin. Dustinhome lähettää minulle uuden preosessorin vanhan tilalle. eivät edes tarkista sitä, vaan jättävät intelin hoidettavaksi. täytyy suositella dustinia nopeiden vastausaikojen ja nopean toimituksen sekä halpojen hintojen vuoksi.

Huoltoliikkeestä konetta hakiessani huoltaja halusi antaa rahat takaisin, mutta en ottanut, joten ajattelin sitten viedä koneeni sinne kasattavaksi. Ihan vaan ettei tule turhia riskejä.

En vielä merkitse ongelmaa ratkaistuksi, sillä ongelmia voi tulla vielä uudenkin prosessorin kanssa...
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
79
Noniin! Vein uuden prosessorin, emon, coolerin ja kammat samaan korjauspuljuun jossa kasasivat ne ja ilmoittivat toimiviksi. Nyt kone kasassa ja hyrrää hyvin!

Eli jos jollakin samanlaisia ongelmia niin prosessori voi olla syypää!
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Noniin! Vein uuden prosessorin, emon, coolerin ja kammat samaan korjauspuljuun jossa kasasivat ne ja ilmoittivat toimiviksi. Nyt kone kasassa ja hyrrää hyvin!

Eli jos jollakin samanlaisia ongelmia niin prosessori voi olla syypää!
Eikait se prossu ole ollut syypää tähän, vaan se tahna? Rikkinäinen prossu oli seuraus toki, muttei itse alkuperäinen syy.

Tuota ihmettelen, mikseivät ole paikantaneet vikaa alunperin siellä liikkeessä. :btooth:
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
79
Eikait se prossu ole ollut syypää tähän, vaan se tahna? Rikkinäinen prossu oli seuraus toki, muttei itse alkuperäinen syy.

Tuota ihmettelen, mikseivät ole paikantaneet vikaa alunperin siellä liikkeessä. :btooth:
Kiitos korjauksesta! Vikaa eivät paikantaneet alunperin, sillä kesken korjauksen työntekijä vaihtui, ja uusi työntekijä uskoi aikaisemman jo tarkistaneen prosessorin. Tämän seurauksena eivät veloittaneet tarkistuksesta.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Kiitos korjauksesta! Vikaa eivät paikantaneet alunperin, sillä kesken korjauksen työntekijä vaihtui, ja uusi työntekijä uskoi aikaisemman jo tarkistaneen prosessorin. Tämän seurauksena eivät veloittaneet tarkistuksesta.
Aivan, no siis tuo selittää asiaa. Mutta tulipahan tämäkin vaihtoehto tutuksi tänne foorumille nyt sitten.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 646
Viestejä
4 197 269
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom