Kone kevyeen toimistokäyttöön

En ymmärtänyt tuleeko tossa NBP5 Windows valmiiksi asennettuna vai ei,

Minulla tuli minisforum AMD refurbished joku Windows 11 mukana, mutta se taisi olla yli vuoden vanha. Käytännössähän se on niin, että siellä vedetään se asennusohjelma itse loppuun ja se asentaa itse päivitykset. Yli tunnin se niitä päivityksiä asenteli, ehkä jopa kaksi. Sitten oli käyttövalmis ja Windows oli aktivoitu.

(Lisäksi minulla oli pieniä naarmuja kannessa, mutta en ole niin tarkka noista)

Pistä vaikka tänne tietoa, jos ei tullut Windows mukana.. Ainakaan tämmöisestä ei ole kuulunut muiltakaan tilaajilta.

Joissakin minikoneissa voi mielenkiintoisia ilmiöitä aiheuttaa se, että koneissa on läppäreihin tarkoitettu suoritin ja sen ajurit, mutta niistä puuttuu joitakin läppärin vakio-osia, kuten avattava kansi/näyttö. Minulla on Beelink SER8, jossa AMD:n 8745HS-suoritin. Jos Win11 komentaa koneen torkuille ("modern standby", ei S3), se kyllä tottelee, mutta herää saman tien uudelleen. Windows ilmoittaa herätyksen syyksi kannen avaamisen, ja aukihan se näyttö on. Linuxissa (Ubuntu) kone kyllä tottelee suspend-komentoa. Mutta Windowsissa koneen saa torkuille vain napista, eikä ajastettua torkutusta voi käyttää. Kenties AMD joskus korjaa softansa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
289 729
Jäsenet
79 672
Uusin jäsen
immmu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom