Kone kevyeen pelaamiseen

Liittynyt
18.04.2019
Viestejä
7
Budjetti: Ei rajoitusta, mutta kyseiseen tarkoitukseen ei kovin kallista konetta tarvitse.
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: Kyllä/Ei, molemmat käy
Ylikellotatko prosessoria: En
Kotelon koko: mitä pienempi sitä parempi
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: Kyllä hiljainen saa olla
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: Mielellään
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (World of tank, civilization, muut strategiapelit, ehkä F1). Pääsääntöisesti ei kovin graafisesti vaativat pelit/grafiikat ei tarvitse olla ultra-tasoa.
Kuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei
Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Kannattaako kasata kone itse vai hankkia esim. Taitonetistä käytetty pelikone tai valmiiksi kasattu esim. Lenovo Ideacentre T540 Gaming -pöytäkone, Win 10 579,90
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
963
No jos haluaa itse kasata niin tässä jonkinlainen budjettikoneen pohja. 16Gt keskusmuistia alkaa olla kyllä vaatimus jotta saa sulavan pelikokemuksen. RX 580 8Gt on vanha mutta oikein toimiva tuossa hintaluokassa, varsinkin jos vaatimukset ei ole korkealla. Emolevy on pahnan pohjimmainen mutta niin ne on myös markettikoneissa. Prosessori on huonompi ja Civilization hidastuu tämän johdosta, toisaalta sillä on enemmän muistia käytössä joten tilanne taitaa olla +-0.

Samaan hintaan saa myös RGB-valoilla varustettua kamaa, jos sellainen kiinnostaa?

Screenshot_20200723-175947.jpg
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Itse kasasin toukokuussa reilulla kuudellasadalla amazonista seuraavan:
Msi b450m pro max
Ryzen 7 2700
Gigabyte rx 580 8gb
Kingston a400 480gb ssd
2x8 crucial ballistix 3200mhz
Seasonic s12 iii 550w
Kolink citadel koppa

Oikein mainio 1080p pelaamiseen ja prossussa riittää tehoa kovempaankin näyttikseen tulevaisuudessa. Pointti on että budjettikonetta ei kammata jimmssiltä kasata.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 521
No jos haluaa itse kasata niin tässä jonkinlainen budjettikoneen pohja. 16Gt keskusmuistia alkaa olla kyllä vaatimus jotta saa sulavan pelikokemuksen. RX 580 8Gt on vanha mutta oikein toimiva tuossa hintaluokassa, varsinkin jos vaatimukset ei ole korkealla. Emolevy on pahnan pohjimmainen mutta niin ne on myös markettikoneissa. Prosessori on huonompi ja Civilization hidastuu tämän johdosta, toisaalta sillä on enemmän muistia käytössä joten tilanne taitaa olla +-0.

Samaan hintaan saa myös RGB-valoilla varustettua kamaa, jos sellainen kiinnostaa?

Tuosta kun ottaa toisen emolevyn pois niin ollaan aika lähellä sitä kuuttasataa :thumbsup:
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
963
Tuosta kun ottaa toisen emolevyn pois niin ollaan aika lähellä sitä kuuttasataa :thumbsup:
:rofl: no perhana

Edit, tässä 6-ytimisellä ja ilman erillistä cpu-cooleria, prossu on AF Eli vastaa Ryzen 5 2600 mallia.
Screenshot_20200723-193927.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 271
Viestejä
4 231 442
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom