Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin sen kuuluukin toimia, koska Windows viimeistelee päivitykset vasta ensimmäisen uudelleen käynnistyksen jälkeen, sillä käynnissä olevia prosesseja ei voi päivittää.Windows päivitysten kanssa tuntuu olevan vähän miten sattuu. Mulla ei oo varmaan ikinä toiminut "päivitä ja sammuta" vaihtoehto vaan aina käynnistyy uudestaan päivityksen jälkeen vaikka siis olisin halunnut koneen sammuvan.
Ei sen kyllä mun mielestä noin pitäisi toimia, siinä erikseen nappi tuota varten se on se " päivitä ja käynnistä uudelleen". Silloin kun taas valitaan "päivitä ja sammuta" sen pitäisi sammua ja asentaa päivitys sitten seuraavalla käynnistyksellä, mutta kaippa se rippuu minkä tyyppinen päivitys on kyseessä.Noin sen kuuluukin toimia, koska Windows viimeistelee päivitykset vasta ensimmäisen uudelleen käynnistyksen jälkeen, sillä käynnissä olevia prosesseja ei voi päivittää.
Aikaisemmin mainittuja esikatselupäivityksiä, jotka ovat valinnaisia, ei kannatakaan asentaa, sillä Microsoft korjaa niissä olevat bugit ja niiden aiheuttamat ongelmat vasta lopulliseen päivitysversioon. Jos ilmenee pahempi ongelma, koko päivitys vedetään pois jakelusta siihen asti, kunnes ongelma on ratkaistu.
Microsoftin mielestä sen tulee toimia noin. Kyseessä ei siis ole mikään virhetilanne tai häiriö.Ei sen kyllä mun mielestä noin pitäisi toimia, siinä erikseen nappi tuota varten se on se " päivitä ja käynnistä uudelleen". Silloin kun taas valitaan "päivitä ja sammuta" sen pitäisi sammua ja asentaa päivitys sitten seuraavalla käynnistyksellä, mutta kaippa se rippuu minkä tyyppinen päivitys on kyseessä.
Joo no ehkä tämä olikin mielipideasia, minun mielestäni sen ei kuuluisi toimia noin. Joskus kyllä muistan päivityksen toimineen aiemmin mainitsemallani tavalla ehkä windows 7 ja 10 kanssa.Microsoftin mielestä sen tulee toimia noin. Kyseessä ei siis ole mikään virhetilanne tai häiriö.
Update & Shutdown doesn't shutdown Windows 11 or Windows 10? You're not alone
On Windows 11 or 10, I have noticed that selecting “Update and shut down” doesn’t work – the system won’t shut down. Most of the time, Windows usually tries to install the update and performs a simple reboot, which is not what was initially promised. If you thought it was probably something to...www.windowslatest.com