Kommentteja konepakettiin

Liittynyt
09.08.2020
Viestejä
2
Hei! Olen kasaamassa pöytäkonetta peli- ja opiskelukäyttöön. Peleinä yleensä Civilization 6, cs:go ja Cities skylines. Opiskeluissa lähinnä word, excel, powerpoint, matlab ja välillä solidworks. Alla suunnittelemani osat, onko paketti ok ja järkevä tällaiseen käyttöön vai olisiko fiksumpia vaihtoehtoja? Wifiä tuossa emolevyssä ei ollut, mutta sen tarvitsisin chromecastiä ja langatonta tulostinta varten. Ethernet piuhalla on muuten mahdollista kyllä saada nettiyhteys. Kannattaako vaihtaa emolevy wifilliseen vai hankkia erillinen verkkokortti? Vai joku muu ratkaisu jota en ole osannut ajatella :). Toiveissa olisi myös ettei tarvitsisi olla aivan lähivuosina päivittämässä.

1596987041951.png
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
558
Eihän Wifiä tarvitse olla emolevyssä, jotta voi käyttää langatonta tulostinta ja chromecastia? Sen kun esimerkiksi tulostimen liittää samaan verkkoon missä tietokone niin pystyy käyttämään tulostinta langattomasti. Näin ainakin itse olen tehnyt.

E: Emolevy + prosessori + muistit vaihtaisin tuohon B550 pakettiin: Asus ROG Strix B550-F GAMING + Ryzen 7 3700X + 16GB DDR4 3200MHz (Bundletarjous!) - 599,90€ sillä ainakin virransyötön osalta taitaisi olla paremmin päivitettävissä myöhemmin Zen3 prosessoreihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Eihän Wifiä tarvitse olla emolevyssä, jotta voi käyttää langatonta tulostinta ja chromecastia? Sen kun esimerkiksi tulostimen liittää samaan verkkoon missä tietokone niin pystyy käyttämään tulostinta langattomasti. Näin ainakin itse olen tehnyt.
Näin on. Ja wifi/bt yhteyden saa myös pcie:n kautta halvalla.
 
Liittynyt
09.08.2020
Viestejä
2
Eihän Wifiä tarvitse olla emolevyssä, jotta voi käyttää langatonta tulostinta ja chromecastia? Sen kun esimerkiksi tulostimen liittää samaan verkkoon missä tietokone niin pystyy käyttämään tulostinta langattomasti.
Tää olikin hyvä tieto :D.

Täytyy myös harkita tuota toista emolevyä.
Kiitos kommenteista!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 789
Viestejä
4 192 080
Jäsenet
70 787
Uusin jäsen
Pädington

Hinta.fi

Ylös Bottom