- Liittynyt
- 19.12.2018
- Viestejä
- 314
Olen katsellut tuon työnsankarin tekemiä korjauksia. Ihan hyviä pätkiä ja näkee nykyautojen rakenteita.
Ostasitko Arthurin korjaaman auton...
Mitkä oli työvirheet?Täytyy näin kolarialalla olevan sanoa että kylmäsi muutamassa kohtaa miten tuo sankari tuotakin hommaa teki.
Tuon nyt sanoo maalaisjärkikin.Ei se korjattu selvinnyt törmäyksestä sen kolaroimattoman tavoin.
Asentajaa vain alkuperäisiä törmäyspalkkeja. Testissä jäi näyttämättä miten esimerkiksi muovinen puskuri vaikuttaa mahdollisessa kolarissa, jos se on tarvike vs alkuperäinen. Mahtaako vaikuttaa yhtään mitenkään
Käyttäkää vain alkuperäisiä osia, VW:n riippumaton kolaritesti.
Volvo omamekaanikko.
Olen katsellut tuon työnsankarin tekemiä korjauksia. Ihan hyviä pätkiä ja näkee nykyautojen rakenteita.
Ostasitko Arthurin korjaaman auton...
Ei helvetti, ei tuollaista voi oikeasti enää korjata. Tuo tulee ruostumaan mitä ihmeellisimmistä paikoista ja kolariturvallisuutta voi vaan arvailla. Auto kun palaa noin totaalisesti, niin rakenteet menettää luujuutensa lämmön takia.
Sitten löytyy tuollaisiakin sankareita. Tekee kyllä pahaa ajatella sitä että tuollainenkin voisi eksyä vielä liikenteeseen.
Viimeisimpänä temppuna puhallutti ja maalautti tuon rungon rotiskon...
"Jos näytää hyvältä niin senhän täytyy olla hyvä" terveisin youutuubin kommenttiosio
Mitenkäs lauenneet turvatyynyt, verhot... mitä nyt noissa onkaan?
Olen katsellut tuon työnsankarin tekemiä korjauksia. Ihan hyviä pätkiä ja näkee nykyautojen rakenteita.
Ostasitko Arthurin korjaaman auton...
No nehän voi helposti vaihtaa, eivätkä edes käytettynä maksa tuollapäin paljoa. Tuo rakenteiden lujuus itseäni enemmän huolestuttaa. Toki voihan siinä korjauksessa säästää kun laittaa vaan vastuksen sinne bägin tilalle.Mitenkäs lauenneet turvatyynyt, verhot... mitä nyt noissa onkaan?
Toisaalta, jos saa paljon hittejä ja tilaajia kanavalle tuollaisella räpeltämisellä, niin voisi leiville lyödäSamaa seurannut, tuo on ihan älytön projekti ja jonkun pitäisi kyllä takoa tyypille järkeä päähän ja lopettaa tuo homma.
Palaneen korin ympärille sitten kasaa auton "uudestaan" ympärille, halojaa.
Entäs kun samat sankarit ompelee airbagilla varustetun penkin revenneen sauman. Eikös tuossa pitäisi olla aika tarkka millaista lankaa/ommelta käyttää jotta bag avautuu oikein...?Tuossakin melko hyvänä säilynyt lambo pistetään kuntoon, lähinnä peltiä vain rutussa ja muutama kannatinrauta mutkalla.
Kyllähän ne toimii, mutta aukeaako se bag yhä oikeaan suuntaan vai paiskaako se matkustajan tuulilasiin..?Airbagit aukeaa pääsääntöisesti sen verran voimalla että toiminta ei jää mistään ristipiston laadusta kiinni.
Taitaa niitä päätyä monilta muiltakin pajoilta eikä niissä työn laatu taida olla lähelläkään Arthurin tekemää. Tosin eipä noistakaan tiedä mitä sinne peltitöiden jälkeen turvatyynyjen tilalle laitetaan, tyynyt vai vastukset...Tuolta arthurin Latvian pajalta ne autot päätyy sitten huonoimmassa tapauksessa tänne Suomeenkin asti Tallinnan kautta.
Skimmasin pari noita videoita silloin nopeasti kun kommentoin. Tuollainen tulee vaan aina ruostumaan vaikka mistä kun tehdään kuten tuo tura einari. Ei voi ymmärtää miksi jotkut näitä tekee.Hyvä siitä tulee...
näyttökertojen takiaSkimmasin pari noita videoita silloin nopeasti kun kommentoin. Tuollainen tulee vaan aina ruostumaan vaikka mistä kun tehdään kuten tuo tura einari. Ei voi ymmärtää miksi jotkut näitä tekee.
Eikös tuo ole sinun ja korjaamon välinen asia, kerro ettet ole tyytyväinen. Se on heidän moka ja heidän se kuuluu korjata omaa piikkiin ja antaa myös sijaisauto omaan piikkiin. Vakuutusyhtiö ei asiaan liity. Minulla on sävyn kanssa ollut ihmeellinen onni matkassa (vaikka väri on siinä mielessä vaativa), mutta osien asennuksen ja sovituksen suhteen ei...Arthurin korjauksista marmorin maalaamoon. Autosta maalattiin takapuskuri ja hieman toista takakylkeä. Tottakai sävy ei ole aivan 100%. Ei paha ero, mutta oma silmä sopivassa valossa erottaa. Selvettelin tuota ja sain ymmärryksen, että vaatisi takakylkeen häivytyksen. Yllättäin vakuutusyhtiö ei ole kovin halukas. Vastaavia kokemuksia?
Siis ihan -85 vuoden Opel Kadett GSI kyseessä. Ei tuo sinänsä harvinainen, mutta ei noita liikenteessä paljoa. Purkuautoista löytyy osaa ja netistä kun poimii. Iso tunnearvo tuolla autolla, ei merkitystä rahalla. Saa nyt nähdä mitä tuolle tekee sen jälkeen kun on vauriot tarkkaan katsottu läpi.Hattua nostan, että tuollaista vanhaa ooppelia alat vielä kuntoon laittamaan. Jos on harvinainen, en tunne vanhoja ooppeleita, niin luulisi sitten varaosiakin olevan vaikeasti saatavilla....