Kokemuksia Takomo-nimisestä pienyrityksestä joka rakentaa pelitietokoneita?

Liittynyt
24.10.2022
Viestejä
4
Hei! Olen luultavasti ostamassa räätälöityä peli-tietokone Takomon kautta (Takomo Systems Ay, osoite Hämeenlinnassa). Onko teillä kokemuksia tästä suomalaisesta yrityksestä joka rakentaa pelitietokoneita? Onko kyseessä oikea yritys, tai jopa huijaussivusto? Jos on kokemuksia, niin minkälaisia? Kiitos!

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 325
Vähän kalliinpuoleinen, NV1 on oletuksena M.2 SSD:ssä (huono ja poistuva sarja), mutta pääosin ihan hyvistä osista koottuja paketteja. En usko, että on mikään huijaussivusto kyseessä, mutta en myöskään näe näille pitkää ikää, kun kilpailua on niin paljon.

Vielä painotan sitä, että pohjaratkaisut näytti hyvälle, eikä oltu säästetty ostamalla vain halvimpia osia. Ja virtalähteissä esim. lähdetään suoraan Gold-tason vehkeistä.

--

Plussaa siitä, että pakettilaskuriin on saatu Intelin 13-sarja ja AMD:n 7000-sarja -> mutta tämä tarkoittaa käytännössä, että ei ole budjettikoneita nämä.

--

Ehkä jos haluaa helpon ratkaisun ja tukea suomalaista pienyritystä, tämä on jopa hyvä vaihtoehto.
 
Liittynyt
24.10.2022
Viestejä
4
Kiitos vastauksistanne. En ihan luota Trustpilot-sivustoon. Ymmärtääkseni yritys voisi itse poistaa esim. kriittisiä arvosteluja sieltä. Ja arvosana 4.9/5 on epäilyttävän korkea. Lisäksi yrityksellä ei ole puhelinnumeroa - ainoastaan sähköpostiosoite ja yhteyslomake sivuillaan. Toisaalta sisältö on vakuuttavaa ja hyvin päivitettyä. Mutta ehkä olen liian skeptinen. Kuulisin mielelläni siitä jos jollakin olisi enemmän tietoa Takomosta, tai jopa omia kokemuksia.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 896
Kiitos vastauksistanne. En ihan luota Trustpilot-sivustoon. Ymmärtääkseni yritys voisi itse poistaa esim. kriittisiä arvosteluja sieltä. Ja arvosana 4.9/5 on epäilyttävän korkea. Lisäksi yrityksellä ei ole puhelinnumeroa - ainoastaan sähköpostiosoite ja yhteyslomake sivuillaan. Toisaalta sisältö on vakuuttavaa ja hyvin päivitettyä. Mutta ehkä olen liian skeptinen. Kuulisin mielelläni siitä jos jollakin olisi enemmän tietoa Takomosta, tai jopa omia kokemuksia.
Niin eihän noi firmojen arvostelut ole tietenkään 100 % luotettavia.
Niitä voi tehdä työntekijät itse näkyvyyden parantamiseksi.
Tai yritys maksaa jollekkin ulkopuoliselle taholle positiivisista arvosteluista.
Usein tosiaankin poistetaan kielteiset lausunnot että saadaan hieno kuva yrityksen toiminnasta.
Mikään ei ole niin varmaa,kun epävarma. :cigar2: :hungry::smile:

Tossa yrityksen tietoja.On kyllä hieman hämäävää,kun ei löydy puhelin-numeroa.
Eiköhän kuitenkin ole ihan luotettava yritys.
Olishan netti pullollaan tarinoita,jos olis vaan rahat pois ja karkuun kusetusfirma.

YTJ - Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä - Yrityshaku

Takomo Systems Avoin yhtiö - taloustiedot, Y-tunnus ja päättäjät - Finder.fi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2022
Viestejä
4
En ole myöskään löytänyt negatiivista kommenttia kyseisestä yritysestä, kun googlaan. Ja sehän on hyvä merkki. Koska jos se olisi huijaus se olisi varmaan tullut ilmi jo kauana aikaa sitten ja joku olisi kirjoittanut tuomitsevasti siitä, luulisi.
 
Liittynyt
26.10.2022
Viestejä
1
Huomattiin kahvien lomassa tämä ketju, ja päätettiin tulla piipahtamaan!

Takomo on tosiaan suomalainen tietokoneiden verkkokauppa, viitisen vuotta ollaan oltu toiminnassa. Laitan tuon kummastelun esillä olevan puhelinnumeron puutteesta meille ylös. Laadukas puhelinasiakaspalvelu tuppaa olemaan pienyritykselle melko resurssi-intensiivistä, ja merkittävä osa yhteydenotoista on myös luonteeltaan sellaisia, että ne täytyisi ohjata joka tapauksessa sähköpostiin. Tekstinä vähän pidemmätkin jutut pysyvät helpommin kasassa, ja päästään hyödyntämään linkityksiä, liitetiedostoja, ym. Meidän kanssa voi asioida myös toimistoaikoina päivystävän chatin kautta, josta ohjaantuu viesti meille myös chatin ollessa kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 414
Viestejä
4 248 331
Jäsenet
71 334
Uusin jäsen
sattsn

Hinta.fi

Ylös Bottom