Kokemuksia Razer Leviathan soundbarista?

Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
53
Tekis mieli otsikon mukanen soundbari ostaa veronpalautuksilla myöhemmin tänä vuonna, siks ajattelinki kysellä vähän kokemuksia väeltä.. youtubesta tieten jotain arvosteluja näkis, mutta onko ke sit kuinka maksettuja mielipiteitä, nobody knows
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 754
Mihin käyttöön tämä tulee? Jos PC käyttöön niin miksei, varmaan on ihan ok. Mutta TV+leffa käyttöön taitaa olla parempiakin. Tässä ei ole DTS dekoodausta jne jne. TV käyttöön osta esim joku Yamaha tms.
 
Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
53
Töllössä on lg:n 2.1 soundbari, mietin tosiaan ihan pc käyttöön levisthania, kannattaisko kuinka iso etäisyys soundbarista olla? Mietin vaan että se ei kovin kaukana näytön alla olis
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 754
Mä oletan, että koska tuo Razer on juuri suunniteltu PC käyttöön, joten sen olettaisi olevan parhaimmillaan juuri lähikentässä. Eli ei sen ainakaan kaukana tarvi olla.
 

V84

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
135
Täältä löytyy ko. setti. PC-käyttöön ihan ok laite. Subwoofer on yllättävän potkukas kokoisekseen ja itse soundbarin äänenlaatu on varsin siedettävä. Itse kaipailin 5.1-ääniä, hankin kunnon kotiteatterin ja oma on tällä hetkellä käyttämättömänä. Mahdollisesti myös menee myyntiin.

Itselläni soundbar oli n. 40cm päässä pöydän etureunasta ja vallan hyvin ajoi asiansa siltä etäisyydeltä näytön alla, joskin vähän kallistamalla enemmän yläviistoon olisi ääni kohdistunut vielä paremmin. Paketissa tulee kahdet jalat eri kallistuksilla, mutta jyrkemmätkään eivät kauhean paljoa sitä suuntaa ylöspäin. Volumea paketista saa enemmän kuin riittävästi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 764
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom