Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noiden mallien tyyppivika tuo näytön kuvan palaminen ja hyvin mahdollista ettet vain osaa katsoa oikealla tavalla, että se näkyy. Laita takuuseen jos takuu voimassa.Onpas vittumainen tilanne vaimolla...
Tilattiin heidän julkaisukampanjasta uusi S24U ja lupasivat hyvittää S22:sta 240e + 150e.
Lähetettiin minttikuntoinen puhelin vaihdossa ja saatiin alla oleva sähköposti.
Ei tietenkään laitteesta tuohon 10e hyvitykseen luovuttu ja laite palautui tänään takaisin. Ajatuksena oli tyrkätä se takuuseen korjattavaksi, mutta hankalaa - kaikki näyttötestit näyttää täydelliseltä ja hyvältä. Ei minkäänlaisia varjostumia tummumia naarmuja tai mitään millään värillä tai kirkkaudella.
Soiteltiin jo aspaan mut eihän ne mitään voi.
Onko muille käynyt samoin - koittaako Elisa vaan pyörtää hyviä tarjouksiaan?
Veri kiehahtaa siihen malliin et äkkiä menee korporaation liittymät vaihtoon.
Jes, käydään huomenna viemässä takuuseen.Noiden mallien tyyppivika tuo näytön kuvan palaminen ja hyvin mahdollista ettet vain osaa katsoa oikealla tavalla, että se näkyy. Laita takuuseen jos takuu voimassa.
Tuossa on yksi ohje miten niitä voi yrittää etsiä jos saisit ne näkyviin How To Check For Screen Burn-In on Samsung LED? - SellUp - Blogs ellet ole jo tuota valikkoa testannutJes, käydään huomenna viemässä takuuseen.
Kaksi viikkoa on tosiaan KKV:n määrittelemä kohtuullinen huoltoaika. Siihen ei tosin ole annettu konkreettisia ohjeistuksia, että miten toimitaan huollon venyessä. Lainalaite lähinnä mainitu mutta se on aina tyhjän kanssa.OnePlus Nord 2 lähti huoltoon Elisan kolmen vuoden takuun puitteissa 5.7.2024 eli se on nyt ollut siellä 3,5 viikkoa. Kukaan ei tunnu tietävän missä se on menossa, joten missä vaiheessa voin rueta vaatimaan kaupan purkua? Kaksi viikkoa taisi olla kohtuullinen huoltoaika. Vähän epäilyttää, että ehtivätkö lähettää sen huoltoon siihen konkurssiin menneeseen puljuun.
Pitäisi varmaan innostua niin paljoa aiheesta, että lähtisi käymään liikkeessä johon jätin puhelimen (75km matkaa). Elisan asiakaspalvelu ei tiennyt asiasta yhtään mitään. Odotan pari päivää ja menen sitten kyselemään, että mikä mättää. Luurina Nord 2 on ihan hyvä ja se oli tarkoitus antaa korjauksen jälkeen pojalle käyttöön.
Ehkä olisi kannattanut laittaa valtuutettuun huoltoon?iPhone 13 Pro Max käytetty Fonumilla kotivakuutuksen piikkiin näytön vaihdossa ja tuo aftermarket näyttö on paskempi kun iPhone 12 minissä.. ”Stutteroi” kun skrollailee alas/ylös ja sivuille…